AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Har nå hatt et turbulent forhold til kjæresten min i snart 4 år. Det har bestandig vert hat eller sterk kjærlighet mellom åss. Men di 2 siste årene har vi hatt mange perioder det har vert slutt mellom åss. Og jeg har alle gangene hatt nye flørter og koset meg, og han har hatt kontakt med en jente jeg har bekymret meg for siden vi ble sammen. Og for 6 Måner siden dro han fra meg og barna og jeg hørte ikke en lyd fra han på 3 uker. da jeg sporte om han og hun var blitt sammen sa han ja, og jeg har aldri opplevd et større svik før i hele mitt liv gråt og gråt og kom aldri over sjokket! så etter en stund møtte jeg verdens mest fantastiske gutt, og vi ble sammen og fikk det "bra" ilag. Mulig han var trøstekluten min i begynnelsen, men jeg fikk følelser for han. Etter en stund begynte eksen og ta mer og mer kontakt med meg og han viste veldig anger og sa han hadde tatt verdens kjipeste valg med og gå fra meg og bli sammen med hun nye. Han sier han angrer så sykt, men brukte henne for og komme over meg pga vi hadde det veldig tøft det siste året. Og jeg har mistet ALT av følelser for min nye kjærest etter eksen kom "inn" i bilde igjen, for er bare han jeg vil ha:( Burde jeg ta han tilbake? han sier han har lært, og mener di hær månene uten meg har fått han til å se hva han har mistet og er kun meg han vil ha, han sier og han dessverre måtte lære på den hare måten, og skjemmer over sitt valg. Han sier og at hun va en spennende person for han, og at hun ga han mye oppmerksomhet når vi hadde våre tøffe tider! Han er en fantastisk pappa og jeg elsker han virkelig. Men er så redd for å gi slipp på min nye kjærest for å evnt gå tilbake til det vi hadde. Anonym poster: 81dd784b8d0f9076337e04016d7a300f
Gjest Iah Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Jeg synes at dere bør holde dere fra hverandre for barnas skyld. Tenk så utrygt for dem at mamma og pappa har et fjortisforhold som blir slutt i tide og utide. 2
Gjest meg Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Er enig... Barn har ikke godt av å vokse opp i slike omstendigheter.... Da tror de at det er normalt tilslutt..
Johannes28 Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Ja, desverre enig. Dessuten har han tatt ett valg, og det var å ikke være med deg, men hun andre. . . Værste jeg vet er barn som har det slik at foreldra krangler mye, eller bare har ett ustabilt forhold.
Neket Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Hvordan kan du være redd for å gi slipp på en du har mistet alle følelser for? Gjør det slutt med han nye og vær singel en stund!
Havbris Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Dette virker ganske håpløst. Jeg tror dere begge har godt av å være singel en stund. Dere har barn å ta hensyn til og de trenger ikke å måtte oppleve foreldre som har et så ustabilt samliv. De har sikkert opplevd nok. 2
Torepop Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 Jeg er enig med folkene som har svart til nå i tråden. Er ikke bra for barn å vokse opp under slike forhold. Barn får med seg/forstår mye mer enn hva noen voksne tror. Her gjelder det å sette sine egne følelser til side og heller se hva som er best for barna deres. Slipp mannen du er sammen med nå. Det er ikke rettferdig for han at du er med han uten å ha følelser. Slipp din eks for både din og ikke mist deres barns skyld.
surra29 Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Skjønner dere mener jeg skal gi slipp på han og jeg er til dels enig, men vi føler vi begge har lært av det hær og at vi elsker hverandre og VIL det skal fungere for alt hær i verden. Ungene lir overhode ikke, før vi har vert gode venner hele veien før det siste bruddet, og kranglene har vi holdt til sides når dem ikke har hvert til stede! Jeg har nok ikke vert enkelt å vert sammen med, før jeg er ei jente som har bein i nasen og krever live skal leves på "min" måte. Men jeg har verkelig gått i meg selv og funne ut jeg må endre meg om ting skal fungrer og gi mer slipp på det hysterikse kontrollfrike mitt. Men er så sårt enda å vite han valgte min største fiende bare for å komme over meg!
Neket Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 Du sier jo også selv at du i periodene hvor det har vært slutt, at du har flørtet og kost deg. Nå sitter du på andre siden av bordet...var kanskje ikke så kjekt å være i hans sko?
Gjest Iah Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Barna lider ikke? Det blir slutt flere ganger, dere flytter fra hverandre, dere får begge nye partnere og nå skal dere ta opp igjen det turbulente forholdet. Barn trenger stabilitet, forholdet deres er alt annet enn stabilt. Selv om dere ikke er uvenner påvirker jo dette selvsagt barna deres! 2
Gjest Maneater Skrevet 2. august 2012 #11 Skrevet 2. august 2012 Har nå hatt et turbulent forhold til kjæresten min i snart 4 år. Det har bestandig vert hat eller sterk kjærlighet mellom åss. Men di 2 siste årene har vi hatt mange perioder det har vert slutt mellom åss. Og jeg har alle gangene hatt nye flørter og koset meg, og han har hatt kontakt med en jente jeg har bekymret meg for siden vi ble sammen. Og for 6 Måner siden dro han fra meg og barna og jeg hørte ikke en lyd fra han på 3 uker. da jeg sporte om han og hun var blitt sammen sa han ja, og jeg har aldri opplevd et større svik før i hele mitt liv gråt og gråt og kom aldri over sjokket! så etter en stund møtte jeg verdens mest fantastiske gutt, og vi ble sammen og fikk det "bra" ilag. Mulig han var trøstekluten min i begynnelsen, men jeg fikk følelser for han. Etter en stund begynte eksen og ta mer og mer kontakt med meg og han viste veldig anger og sa han hadde tatt verdens kjipeste valg med og gå fra meg og bli sammen med hun nye. Han sier han angrer så sykt, men brukte henne for og komme over meg pga vi hadde det veldig tøft det siste året. Og jeg har mistet ALT av følelser for min nye kjærest etter eksen kom "inn" i bilde igjen, for er bare han jeg vil ha:( Burde jeg ta han tilbake? han sier han har lært, og mener di hær månene uten meg har fått han til å se hva han har mistet og er kun meg han vil ha, han sier og han dessverre måtte lære på den hare måten, og skjemmer over sitt valg. Han sier og at hun va en spennende person for han, og at hun ga han mye oppmerksomhet når vi hadde våre tøffe tider! Han er en fantastisk pappa og jeg elsker han virkelig. Men er så redd for å gi slipp på min nye kjærest for å evnt gå tilbake til det vi hadde. Slik er det når man skjønner hvor viktig det er at man trives sammen i hverdagen og er glad i hverandre. Å bli betatt av andre kan være veldig sterkt der og da og altoppslukende og får mange til å ta feil valg slik han gjorde. Jeg har vært der selv selv om det ikke ble noe av med den andre. Etter en stund så kom savnet etter den man egentlig elsker. Anonym poster: 81dd784b8d0f9076337e04016d7a300f
Gjest Maneater Skrevet 2. august 2012 #12 Skrevet 2. august 2012 Mitt svar ble visst flettet inn i TS startinnlegg i det jeg skrev før her.
surra29 Skrevet 2. august 2012 #13 Skrevet 2. august 2012 Ja men fant svare:) Takk for svar og jeg skjønner dere er skeptiske!! j eg har selv lært av det hær og har troen på at denne gangen skal alt bli bra!! vi elsker barna våre, og vi vil ikke at de skal "lide" mer pga av våre dumme valg! JA jeg får som fortjent, og det svir skikkelig med tanke på at jeg selv har tatt dumme valg når det har vert over mellom åss. men vi er jo bare mennesker og forhåpentligvis har vi lært den hær gangen! og virkelig på den tøffe måten dær mange er blitt såret og "lekt" med for at vi trodde vi var klar for og gå vidre :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå