Gå til innhold

Når begynte du med alkohol?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når var første gang du smakte alkohol, og når var det du begynte å drikke "fast"?

Anonym poster: 5cf62801e7e30a338617fdf589d4b4d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg smakte alkohol var jeg rundt 4-5 og fikk smake litt øl, noe jeg IKKE likte og skulle aldri drikke igjen.

Begynte å feste som 13-åring.

Skrevet

Første gang jeg smakte alkohol var jeg rundt 4-5 og fikk smake litt øl, noe jeg IKKE likte og skulle aldri drikke igjen.

Begynte å feste som 13-åring.

Ikke rart du ble kriminell.

Anonym poster: 46b415affdc8286242037c489d4b64d8

Skrevet

Smakte første gang når jeg var 13, drakk ikke noe igjen før jeg var 27 og begynte å drikke "fast".

Anonym poster: 586d0a9a22ebd78e9eacd1f5da4a4b7a

Skrevet

husker ikke om jeg har smakt noe før jeg begynte å drikke ...begynte vel å drikke når jeg var 13-14 år. og i en alder av 20 sluttet jeg. har ikke drukket siden.

Anonym poster: 994d282cadfd8aa1eec9ad2df3b4dffd

• Liker 2
Skrevet

Jeg var 19 år.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Begynte da jeg var 13. Tror man får et sunnere forhold til det da, enn om man knapt har drukket før russetida. Da var det mange uerfarne som gikk på en smell.

Anonym poster: 0550fab64ee0c9de35f91841b4e9123a

• Liker 1
Skrevet

Smakte første gang som 18-åring. Drakk fast da jeg var 19.

Anonym poster: fe729be541aa9c9ea77e2e135fbdf0df

Skrevet

Pleide å få smake ølskum av pappa da jeg var veldig liten (3-4 år eller noe).

Husker ikke om jeg likte det.

Fikk smake en og annen slurk av vin eller øl en sjelden gang fra jeg var rundt 12-13.

Fra jeg var 16 fikk jeg servert et glass vin ved spesielle anledninger.

Drakk veldig sparsomt og forsiktig de første to årene jeg hadde lov, var ikke før jeg hadde rundet 20 at jeg begynte å drikke "fast".

Skrevet

første gang når jeg var 14. Sprit og Husholdningssaft som blandevann, det var det vi hadde på bøgda.

hente jeg tok et par slurker på nyttårsaften og kun et par slurker, ikke noe full, men ...

Det varte til jeg var ca 27 år. Så kan jeg drikke når jeg spiser ute/bedre middag. Da går det mest i Cider.

Skrevet

Gikk hjem fra skolen og tok en grei shot med jegermeister da jeg var 9 år.

Hadde hørt det var som hostesaft, og ja, det var godt! :P

Begynte å drikke fast da jeg var 13

Gjest Daenerys
Skrevet

18. Har forøvrig aldri drukket fast, er ikke ofte i løpet av året jeg drikker.

Skrevet

Husker ikke hvor liten jeg var da jeg smakte øl/vin, men var vel kanskje 8-10, og jeg bare UÆÆÆÆÆRH høyt.

Hmm, var 18 da jeg begynte å feste, og still going strong ;)

Skrevet

Smakte vel alkohol da jeg var ganske så liten, skjønte ikke hvordan mamma og pappa klarte å få noe såå vondt ned.. Men startet vel å drikke fast da jeg var 16...

Gjest Keikolina
Skrevet

Drakk skvettene av juleølen som var igjen i ei kasse og tok ett lite glass cognac da jeg var 6-7 år.

Skrevet

Var vel en gang eller to på fylla i seksten-søttenårs alderen, ventet sett bort i fra de episodene til jeg ble atten med noe videre festing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...