Gå til innhold

Hvem tror/håper du vinner Idol?  

1. 1. Hvem tror/håper du vinner Idol?

• Maria
      8
    • Maren
      0
    • Sandra
      3
    • Anh
      12
    • Susanne
      7
    • Margaret
      11
    • En av guttene
      9

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maria "er for god" til å være med på idol. Idol er en sjanse for de litt uerfarne som ikke har stått på en scene før. Derfor heier jeg på Ahn.

Den som BØR ryke på fredag er Sandra!!!! :sjarmor:

Skrevet

Etter min mening, er liksom Maria stjerne allerede. Hun spiller i dette stykket på Chat Noir (?), og gjør stor suksess. Synes hun blir litt oppbrukt da, på en måte. Men bevares, en fantastisk sanger, med masse utstråling og sjarm.

Holder knappen på enten Ahn eller Susanne, jeg. Sandra har jeg ikke sansen for at all.

Skrevet

Anh er kjempeflink til å synge. Men Margareth har noe sjarmerende ved seg... Vanskelig å vite hvem som vinner. Blir spennende å se hvordan de takler å synge de ulike sjangrene de må etter hvert! Idol er gøy!

Skrevet
Maria "er for god" til å være med på idol. Idol er en sjanse for de litt uerfarne som ikke har stått på en scene før. Derfor heier jeg på Ahn.  

Den som BØR ryke på fredag er Sandra!!!!  :sjarmor:

Det blir helt feil å si at hun er for god og har scene erfaring. Det hadde både Kurt og Espen i fjord uten at det så ut til å bekymre noen.... Jaja, det mener jo jeg i allefall da :wink:

Skrevet
Det blir helt feil å si at hun er for god og har scene erfaring. Det hadde både Kurt og Espen i fjord uten at det så ut til å bekymre noen.... Jaja, det mener jo jeg i allefall da  :wink:

Kurt var jo i en klasse for seg uansett. :wink:

Etter å ha sett på programmet på ferdag, tror jeg det kan bli tett i finalen og vanskelig å spå hvem som vinner. Men jeg må si at jeg nok holder en knapp på Anh og Susanne. Maria er utrolig flink til å synge, men jeg synes hun mangler personlighet rett og slett. Det er mange som synger så flott som henne, men det er liksom ikke en stemme man kjenner igjen med en gang man hører den!

Tror nok at Sandra og Roald ryker ut ganske kjapt... Også Maren....

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Det blir helt feil å si at hun er for god og har scene erfaring. Det hadde både Kurt og Espen i fjord uten at det så ut til å bekymre noen.... Jaja, det mener jo jeg i allefall da :wink:

Helt enig!

men går ho der sandra videre så trur eg at eg kan bli en smule..... hva skal eg si... irritert!!! :o

Skrevet

Holder en knapp på Margareth jeg, men har ikke bestemt meg enda...

Skrevet

Anh!

Susanne har så irriterende stemme att jeg har lyst til å rive av meg håret når hun åpner munnen....

Skrevet
Anh!

Susanne har så irriterende stemme att jeg har lyst til å rive av meg håret når hun åpner munnen....

Endelig noen som mener det samme som meg!

Skrevet

Endelig noen som mener det samme som meg!

Da er vi tre!

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Da er vi tre!

Vi er 4!

Skrevet

Rent stemmemessing syntes jeg Maria er suveren. Når hun i semi-finalen sang og bygde seg opp til den høye og sterke tonen og gjorde det også uten å famle, begynte jeg bare og le :-) Det var helt rått.

Men spørsmålet er om hun er noe særlig idol materiale. Syntes også hun virker litt for klassisk for tv2/pop Idol.

1. Er kansje litt enig at hun er for god for å være der. Men på den annen side så kansje hun bare så rå at hun rett og slett er en stjerne som bare trenger, for vår skyld, å vise seg fram andre steder.

På en tredje side, kansje det å være en klassisk stjerne er nok. Man får se hva hun presenterer videre. hehe, det er litt morsomt å si at man venter på en bra holdning fra en idol-deltager.

Kansje hun blir en ny Sissel Kyrkebø, elr no? Faktisk har jeg en anelse av det. Syntes iverfall hun både virker sympatisk, og stemmen er jo helt..

2. Hun burde vel også ha en spessiel stemme i Idol, og der syntes jeg hun ikke nådde opp, for lik Mariah Carey emm og etter hva jeg hørte fra en audition. Faktisk tror jeg nesten jeg kunne forvekslet henne. :hoho:

Også i Idol er en sterk stemme sekundær i forrhold til å ha en personlighet i utsråling og stemme. God stemme har man mer mulighet til å bygge opp etterhvert.

Derfor syntes jeg ikke Kurt skulle ha vunnet i fjor. Han hadde for lik stemme som Bono i U2.

Stemte ikke på voten. Men finalistene er jo bare så sinnsykt bra i år. Jeg tror nesten alle får platekontrakt etter finalen. Gleder meg no sinnsykt til fredan nå ja. Hilsen tidligere musikklinje student.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...