Gå til innhold

Hvem tror/håper du vinner Idol?  

1. 1. Hvem tror/håper du vinner Idol?

• Maria
      8
    • Maren
      0
    • Sandra
      3
    • Anh
      12
    • Susanne
      7
    • Margaret
      11
    • En av guttene
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå er idol-finalistene endelig klare. Hvem tror du vinner? Høres ut som de fleste er enig om at det bør bli en jente denne gangen.

Jeg holder en knapp på Margaret. Hun er kjempeflink! Flinkere enn Maria, syns jeg.

Klem Festkaramell

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper Susanne vinner. Margaret har jeg ikke fulgt mye med og jeg tror mest det var sangen som fikk henne videre sist gang og det at hun kunne fremføre den. Jeg tror nok guttene trekker det lengste strået og at Maria når langt, men det blir noe a la Guro for jeg tror ikke vi er så ja til henne mer. Susanne fortjener å komme langt og Maren også :)

Sandra kan gå ut først.

Skrevet

Har ikke peiling, men stemmer for min datter, som er Sandra fan!

Gjest Seleena
Skrevet

Margareth eller Ahn. Er vanskeleg å stemme, men eg gav min stemme til Margareth, eg. Dessuten er han der "Rod Steward" flink !

SÅÅÅ kult at han der lyse kom med i går :ler: Han er så skjønn.

Håpar at ei jente vinn sjølvsagt!

Maria er flink, men ikkje idolflink..

Mange som ikkje skjønnar meg i det trur eg!

Sandra kan ikkje synge, og Trung? Nei trokke det nei..

Skrevet

Maria.

Hun er knallbra til å synge. :wink:

Skrevet

Hvis det finnes rettferdighet i verden så vinner Maria, hun ligger langt foran de andre.

Skrevet

Synest det er for tidleg for meg å prøva å tippa eller gjera meg opp ei meining enno - hugsar ikkje korleis alle høyrest ut heller...

Men - nokre har eg litt sansen for: Susanne, Anh, Margrethe - trur det er eit par til av jentene som var interessante, men det var det å hugsa kven, då. Og Øystein og han dei henta inn i går - Håkon? Blir moro og høyra vidare.

Gjest Abelone
Skrevet

Ahn har enormt stor kontroll, og har en nydelig stemme. Maria synger jo så det koster, men jeg blir litt sliten av henne i lengden. På guttefronten syns jeg Tjung er kjempesøt og synger som en engel... Vi så se...

Skrevet

Tror kanskje Anh kan greie det, håper Sandra og Susanne går ut tiiidlig! Det er grusomt og høre på de.. :evil:

Skrevet

Håper Susanne vinner, men jeg tror ikke det. Tror egentlig hun er for spesiell til å fenge de fleste som stemmer.

Skrevet

Helt klart Anh!

Ingen tvil om at hun er den flinkeste.

Også er hun herfra da. :sjarmor:

Skrevet
Helt klart Anh!

Ingen tvil om at hun er den flinkeste.

Også er hun herfra da.  :sjarmor:

Oi!!! Bor du i Vietnam??? (Jada, jada. Dårlig humor... :oops: )

Skrevet

Oi!!! Bor du i Vietnam??? (Jada, jada. Dårlig humor... :oops: )

:hoho::hoho:

Skrevet
Hvis det finnes rettferdighet i verden så vinner Maria' date= hun ligger langt foran de andre.

Det var vel Jan Fredrik sine ord?

Det er jo en grunn til at hun ligger langt foran de andre også, men det er ikke det denne tråden handler om så jeg dropper det.

Men det kommer vel litt ann på hvem det er som stemmer til sist og det er vel definitivt 14iser som henger mest over tråden og skriver sms som galninger :roll:

Skrevet

Jeg har sansen for Maria og Susanne.

Trung ser ufattelig plagsom ut, men han kan synge.

Skrevet

Sa han det? Har ikke sett alle programmene jeg da, synes auditionene var best, etter det er det ganske kjedelig.

Som du sier så kommer det an på hvem som stemmer også. Jeg ser av ren underholdning og bruker ikke et rødt øre på å stemme. Var det ikke moren til den ene som stemte for 1000 kroner eller noe sånt? Man kommer kanskje langt på det, men det sier jo ingenting om mulige fans og salgstall.

Skrevet

Stemte på Maria jeg, for hun har jeg likt hele veien. Men etter å ha sett denne reprisen som gikk i ettermiddag, har jeg innsett at det er mye bra her, og har ikke helt bestemt meg allikevel.

Men Sandra har jeg ikke sansen for...

Gjest bare lille meg...
Skrevet
Hvis det finnes rettferdighet i verden så vinner Maria' date= hun ligger langt foran de andre.

:klappe:

Skrevet

Har sansen for Margaret jeg!!!

Men Maria håper jeg IKKE vinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...