Dabbado Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 I år har jeg hørt og litt rundt om og funnet ut at det er blitt veldig "inn" å handle julegaver på nettet. Er det noen som har tips til internettsider hvor man kan handle julegaver? Ikke hvor det er så veldig dyrt, men til en mer normal/billig pris? På forhånd, tusen takk for svar!
redchilli Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Spørs hva du vil ha. Kitchn.no har mange fine ting til huset
Gjest Solsmil Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Jeg handler masse julegaver på nettet:) Både fordi det er praktisk, ofte billigere, og det er kanskje lettere å finne fram til spesielle ting. I år har jeg brukt: Bokklubben.no - her er jeg medlem, noe som innebærer gratis frakt på alle bøker. Dessuten er mange av bøkene satt ned i pris, så det er oftest billigere å kjøpe de på butikken. Dessuten er det lett å finne bøkene du leter etter. Det kan være alt fra krimbøker, barnebøker og til fakta bøker for spesielt interesserte. cdon.com - her har jeg kjøpt noen spesielle filmer som jeg vet at mottaker ønsker seg, men som jeg ikke gidder å tråle butikker for. Har også kjøpt diverse Justin Bieber-effekter til noen jenter i familien som er stor fan. Finner rabattkoder på Kupongkode.com, slik at jeg ikke taper noe på å betale frakt og slikt. Nelly.com - har kjøpt litt kule luer, votter og neglelakker her. Kunne selvsagt fått tak i det på H&M også, men det er litt morsomt å få ting som ikke alle andre får også. altså ingen ukjente sider, men det funker veldig bra likevel. Jeg er ikke helt komfortabel med ebay og slikt, og jeg foretrekker å bestille fra norske sider slik at jeg slipper toll og mva.
Lalunaa Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 jeg har handlet endel på: lekmer.no stormberg.no og cdon.no
Gjest Lille-pus Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 (endret) Det blir vel noen i familien som på julaften i år kommer til å pakke opp gaver fra : Johnsmedley.com cdon.no underverker.no Endret 27. november 2012 av Lille-pus
Gjest -_Tove_- Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 Jeg har kjøpt litt neglelakker og sminke på både cherryculture.com og cheapsmells.com, mye billigere enn i butikk, og større utvalg
Lilletrille90 Skrevet 29. november 2012 #8 Skrevet 29. november 2012 Play.com Coolstuff.no Kulegaver.no DrJays.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå