Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år har jeg hørt og litt rundt om og funnet ut at det er blitt veldig "inn" å handle julegaver på nettet.

Er det noen som har tips til internettsider hvor man kan handle julegaver? Ikke hvor det er så veldig dyrt, men til en mer normal/billig pris?

På forhånd, tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva du vil ha.

Kitchn.no har mange fine ting til huset :)

Skrevet

Eurofoto hvis du vil gi fotogaver:)

Skrevet

Jeg handler masse julegaver på nettet:) Både fordi det er praktisk, ofte billigere, og det er kanskje lettere å finne fram til spesielle ting. I år har jeg brukt:

Bokklubben.no - her er jeg medlem, noe som innebærer gratis frakt på alle bøker. Dessuten er mange av bøkene satt ned i pris, så det er oftest billigere å kjøpe de på butikken. Dessuten er det lett å finne bøkene du leter etter. Det kan være alt fra krimbøker, barnebøker og til fakta bøker for spesielt interesserte.

cdon.com - her har jeg kjøpt noen spesielle filmer som jeg vet at mottaker ønsker seg, men som jeg ikke gidder å tråle butikker for. Har også kjøpt diverse Justin Bieber-effekter til noen jenter i familien som er stor fan. Finner rabattkoder på Kupongkode.com, slik at jeg ikke taper noe på å betale frakt og slikt.

Nelly.com - har kjøpt litt kule luer, votter og neglelakker her. Kunne selvsagt fått tak i det på H&M også, men det er litt morsomt å få ting som ikke alle andre får også.

altså ingen ukjente sider, men det funker veldig bra likevel. Jeg er ikke helt komfortabel med ebay og slikt, og jeg foretrekker å bestille fra norske sider slik at jeg slipper toll og mva.

Skrevet

jeg har handlet endel på:

lekmer.no

stormberg.no

og cdon.no

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Det blir vel noen i familien som på julaften i år kommer til å pakke opp gaver fra :

Johnsmedley.com

cdon.no

underverker.no

:)

Endret av Lille-pus
Gjest -_Tove_-
Skrevet

Jeg har kjøpt litt neglelakker og sminke på både cherryculture.com og cheapsmells.com, mye billigere enn i butikk, og større utvalg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...