Gå til innhold

Dama dumpa meg fordi jeg var for liten

Fremhevede innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Hun mener at min 13.5cm lange penis ikke godt nok etter hva hun har lest på KG, så hun dumpa meg, hun mener også at den er så liten at det er tvilsomt at jeg noen gang får ha sex igjen, i hvertfall som mann, så hun sa jeg bør ta kjønnskifte, men jeg er veldig glad i skjegget mitt. Tror dere menn ville bli avskrekket av en dame med skjegg og som kan banke dem opp?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må du slutte med trollingen din Gunfreak!

• Liker 6
Skrevet

Gunfreak troller da aldri!!

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg troller da ikke, dette er en langt mer seriøs tråd enn de andre penis trådene her.

• Liker 3
Skrevet

Innerst inne fantaserer alle menn on en skjeggete ung dame.

• Liker 3
Skrevet

I cann bullshit.

Anonym poster: 3ece06346d25fadf6755cd527fe5a2bd

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg var faktisk kjempe forelsket i en fyr og vi holdt på noen uker. Skuffelsen ble stor da vi kom til sengs, det ble med den ene gangen. Klarte ikke å gå inn i et forhold med han. Så for noen har faktisk størrelse noe å si ;)

Anonym poster: 9a5bf332b1901156395f5635da39ead1

Gjest Darthoven
Skrevet

Hun mener at min 13.5cm lange penis ikke godt nok etter hva hun har lest på KG, så hun dumpa meg, hun mener også at den er så liten at det er tvilsomt at jeg noen gang får ha sex igjen, i hvertfall som mann, så hun sa jeg bør ta kjønnskifte, men jeg er veldig glad i skjegget mitt. Tror dere menn ville bli avskrekket av en dame med skjegg og som kan banke dem opp?

Bare du shaver deg regelmessig så. Og siden du ikke hadde klart å banke meg opp, så hadde du raskt nok følt deg kvinnelig/underdadig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...