Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med vognen når dere skal være inne?

Vi har ikke plass til å ha den i gangen, og det beste hadde vært å ha den på platting utenfor.

Men er det trygt? Kanskje låse med sykkellås, og dekke tik noe for å unngå dyr?

Det er ikke tak over.

Hm, ser hvor mye styr det blir...

Hva gjør folk egentlig?

Bor i rekkehus.

Anonym poster: 3e5e2cf230d94bec1afc5d7ef2cc9fcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vogna vil bli rå, så det vil være fryktelig dumt å la den stå ute.

Hender jeg har understellet ute, men alltid bagdelen inne.

Du kan bare kjøpe hjulposer så kan du kjøre den inn der du vil uten at gulvene blir møkkette.

• Liker 1
Skrevet

Nå fikk jeg en liten aha-følelse.. (flau).. Man kan jo ta av bagdelen og la resten stå ute?!

Anonym poster: 3e5e2cf230d94bec1afc5d7ef2cc9fcb

Skrevet

Ville tatt inn bagen, ja, for ellers blir den rå og kan sikkert muggne hvis det ikke er tak heller (da vil den jo bli våt/fuktig). Understellet tåler nok å stå ute, mitt gjør det, men det er under tak da.. Vet ikke om babyen din er kommet enda, men det kan jo være h*n foretrekker å sove i bagen om natten og.. Her var planen å ha hele vognen stående i fellesgangen nede, men han vil ikke sove i sprinkelsengen (enda), bare i bagen, så da tas den inn på soverommet og understellet blir stående i carporten?

Skrevet

Vi tar bagen inn, vogna står ute. Mannen bygde et lite hus til den med tre vegger og tak. Vi bor i andre etasje med mikroskopisk gang nede, så det er ikke aktuelt å ta den med inn.

Nå som vi har begynt å bruke den uten bag legger jeg et saueskinn i bunnen under voksiposen. (Saueskinnet oppbevares alltid inne.)

Skrevet

Har understellet ute og sittedelen inne.

Anonym poster: dd26ed56a4332d5d960b020e29b9b179

Skrevet

Vi hadde den i garasjen/boden :)

Skrevet

Vi har den i boden, men om den har blitt våt så tar jeg bagen inn. (om jeg har glemt regntrekket)

Men hva gjør dere med vognposen da? Vi har en saueskinnpose som jeg lar ligge i vogna, når den står i boden.

Skrevet

Vognposen er også alltid med inn. Uaktuelt å putte babyen ned i rå og kald pose.

Skrevet

Alt som har med stoff å gjøre som lån bli kaldt/rått taes med inn. Noe annet er for meg utenkelig.

Og for deg som spurte ang hjul poser, så er det egne trekk for å dra uten på hjulene og dermed kunne kjøre den inne. Googlesøk på Wheelcover fra Emmaljunga så ser du.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Vognposen er også alltid med inn. Uaktuelt å putte babyen ned i rå og kald pose.

Dessuten kan det komme dyr å legge seg i posen, godt og varmt der. Husker en sak fra en barnehage hvor de bare lot posene ligge i vognene i boden. Da de skulle ta opp ungene etter soving, hadde mus gnagd på fingertuppene til barna. Huttemegtu!

Så ta alltid inn posen, dyner, tepper eller hva det måtte være. Og bagen bør tas inn om vogna skal stå utendørs.

Skrevet

Jeg har hatt vognen stående på stuen i 2 år. Ikke så "fint" men utrolig praktisk siden jeg bare kjører barnet ut på verandaen når det skal sove. Stuen er det eneste rommet der jeg har plass til å ha vognen stående.

Anonym poster: 08aee82f9e4d250acdc24af53489d17f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...