Gå til innhold

Helt ærlig gutter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det sies jo bestandig at gutter kan ha sex uten å blande inn følelser. Men er det slik at gutter virkelig kan ha en one night stand uten å føle noen verdens ting? Eller er det slik at dette er en del av å være "mann" og macho?

Anonym poster: 3aa193c6f99151d32af3c0fe58dc6e38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel like individuelt som det vil være for kvinner.

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke jenter ha sex uten følelser involvert da?

Skrevet

Kan ikke jenter ha sex uten følelser involvert da?

Så absolutt! Men det kommer jo alltid frem at dette er spesielt utbredt blant menn.

Skrevet

Fordi menn har mye færre krav, og faller fortere for jenter.

Skrevet

Tror da både gutter og jenter klarer det helt fint! Ikke alle, men er nok mange. Mulig andelen menn som klarer dette er større enn andelen kvinner, men er likevel ganske utbredt blandt kvinner også

Skrevet

Jeg kan ha sex uten at det er følelser innblandet, men jeg foretrekker absolutt sex med ei jeg har følelser for. Derfor gidder jeg ikke ha ONS, det gir meg ikke nok til at jeg bruker tid på det...

Anonym poster: 60debe4a264de0e959499968636e5c4a

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Ja det går, men er ikke spesielt givende.

Skrevet

Det sies jo bestandig at gutter kan ha sex uten å blande inn følelser. Men er det slik at gutter virkelig kan ha en one night stand uten å føle noen verdens ting? Eller er det slik at dette er en del av å være "mann" og macho?

Det er individuelt, men generelt er det enklere for gutter å ha sex kun for nytelsens skyld, enn det er for jenter.

Selv tilhører jeg mindretallet som ikke får noe ut av sex med randoms. 0 ONS på CV-en :)

Anonym poster: 05568af0d50f1a8d7ee1e4aaed9fa463

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...