Gå til innhold

Liker tynne gutter kun tynne jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er tynn, men har ingen spesiell preferanse. Jeg har dog dessverre en (vrang?)forestilling om at litt fyldigere jenter er enda mindre interessert i tynne gutter enn vanlige jenter. F.eks fordi de vil føle seg ekstra "stor" i lag med en tynn gutt.

Anonym poster: da9c4dc0589ff586a487daf0fbc76821

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tynn, men har ingen spesiell preferanse. Jeg har dog dessverre en (vrang?)forestilling om at litt fyldigere jenter er enda mindre interessert i tynne gutter enn vanlige jenter. F.eks fordi de vil føle seg ekstra "stor" i lag med en tynn gutt.

Anonym poster: da9c4dc0589ff586a487daf0fbc76821

Er selv tynn og tenker litt sånn jeg og.

Skrevet

Hm, nei? Se det fra ditt POV, hvis teorien din skulle stemt, ville det vært like sansynlig at du kun liker menn som er på grensa til overvektig.

Jeg for min del hater å føle meg størst, så jeg vil gjerne ha en som er større enn meg, men til alt i alt er det vel det indre som teller.

Skrevet

Nei. Men vil tro at generelt liker tynne gutter slanke/normale jenter, akkurat som tykke menn også foretrekker slanke/normale jenter. Også finnes det er lite mindretall av tykke/tynne/trente gutter som enten liker tjukke eller veldig tynne jenter.

Skrevet

er det slik at tynne gutter liker tynne jenter?

Ja.

Eller kan tynne gutter like litt større jenter også?

Ja.

Det er stort sett helt andre ting som avgjør enn tynn eller tykk. Ellers er _veltrent_ å foretrekke fremfor både tynn og tykk.

Han liker meg ja, men kan det være at han hadde heller foretrukket meg ordentlig slank?

Nei, auswitch-mode er ikke særlig fint. Tren styrke og bygg muskler og gå gjerne litt opp i vekt mens du holder på (muskler veier mer enn fett).

• Liker 1
Skrevet

Ja.

Ja.

Det er stort sett helt andre ting som avgjør enn tynn eller tykk. Ellers er _veltrent_ å foretrekke fremfor både tynn og tykk.

Nei, auswitch-mode er ikke særlig fint. Tren styrke og bygg muskler og gå gjerne litt opp i vekt mens du holder på (muskler veier mer enn fett).

Herlig svar

Anonym poster: f82112d383f8a3672cec25a94d8a193d

Skrevet

Synes ofte spinkle gutter tiltrekkes av litt fyldige jenter jeg :) De liker det de selv ikke har.

Anonym poster: 0c1edb36cae41a67823518dbd7019213

Skrevet

Synes ofte spinkle gutter tiltrekkes av litt fyldige jenter jeg :) De liker det de selv ikke har.

Det inntrykket har jeg og fra kamerater som er tynne.

Eller, de er jo ikke negative til tynne/slanke jenter, men de er ikke akkurat negative til lubne jenter heller.

Sjeldent de mener "formfull" som i "tynn men store pupper og rumpe" - de mener bokstavelig talt bare generelt litt smålubne jenter.

Tror bare muligens de jeg kjenner som er tynne ikke er så ekstremt opptatt av kropp - og heller av andre ting :)

Anonym poster: 232478037ccfaa0b2fcfea84059c035d

Skrevet

Det inntrykket har jeg og fra kamerater som er tynne.

Eller, de er jo ikke negative til tynne/slanke jenter, men de er ikke akkurat negative til lubne jenter heller.

Sjeldent de mener "formfull" som i "tynn men store pupper og rumpe" - de mener bokstavelig talt bare generelt litt smålubne jenter.

Tror bare muligens de jeg kjenner som er tynne ikke er så ekstremt opptatt av kropp - og heller av andre ting :)

Anonym poster: 232478037ccfaa0b2fcfea84059c035d

Er det sant?? Åhh, dette gjorde meg glad. :-))

Anonym poster: f82112d383f8a3672cec25a94d8a193d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...