Gå til innhold

Liker tynne gutter kun tynne jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en gutt jeg er på flørtern med, liker ham utrolig godt,

men han er veldig tynn da, folk sier gjerne at han er spinkel men jeg synes han er helt perfekt.

Jeg derimot er på grensa til overvektig(synes jeg selv).

Har trent veldig mye og lagt om kostholdet for å gå ned litt,

men det jeg lurer på er om at

er det slik at tynne gutter liker tynne jenter?

Eller kan tynne gutter like litt større jenter også?

Han liker meg ja, men kan det være at han hadde heller foretrukket meg ordentlig slank?

Hva synes dere om et par der jenta er litt større enn gutten?.......

Anonym poster: f82112d383f8a3672cec25a94d8a193d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært med mange tynne gutter. er ikke syltynn selv. erfaringen jeg har tilsier at nei det må man ikke.

Anonym poster: 69827212d668cd874a397800bfca3d7f

• Liker 1
Skrevet

Hva tynne gutter liker varierer vel like mye som hva normalvektige, eller overvektige, gutter liker??

Å generalisere er ingen god start på et forhold. ;)

Anonym poster: e919e6c54f41558640dab262241b3f07

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Gutter liker jenter som ikke sutrer over størrelsen sin.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

"Ser jeg feit ut i denne?" er forholdsdödare nummer en.

• Liker 1
Skrevet

Finns ikke fasiter for slik , de som sier det de vet ikke hva de snakker om :) Tynn gutt+ større jente , tynn gutt + tynn jente , tynn jente + større gutt ... Alle kombinasjoner funker , så ikke spør andre ; lytt til hva du sjøl føler :)

Skrevet

Han liker meg ja, men kan det være at han hadde heller foretrukket meg ordentlig slank?

Anonym poster: f82112d383f8a3672cec25a94d8a193d

Der svarte du deg selv, han liker deg. Har det noe å si om han hadde likt en slankere utgave så lenge du tar godt vare på deg selv? Hvis man begynner sånn kan man jo tenke "hadde han likt meg bedre med en annen hårfarge" etc

Skrevet (endret)

Jeg er en slank/tynn mann og har funnet ut at jeg liker damer i alle fasonger. Liker jeg deg, så liker jeg deg. Mer komplisert er det faktisk ikke. :)

Endret av Pene sko...
  • Liker 5
Skrevet

Jeg ser ofte tynne menn med kraftige damer, det er da ingen regel for sånt. ;)

Skrevet

Ja tror ikke det er nødvendigvis en sammenheng der. Det er jo ofte at folk som er opptatt av å trene liker å finne seg en partner som også liker å trene, men bortsett fra det blir det litt som å si at en nordmann kun liker nordmenn, eller at en musiker kun liker andre musiker osv osv.

Skrevet (endret)

ikke noe problem. jeg har flere tynne venner som foretrekker formfulle jenter.

Endret av andas
  • Liker 1
Gjest Adagietto
Skrevet

Jeg er tynn og liker; tynne, "normale", og frodige kvinner.

Har aldri hørt noen tynne som har generalisert noens kroppsfasong. Men, ei som har en "normal" flott kropp som jeg var på flørt med; på mail og telefon, hun sa til meg før hun hadde sett meg: "hvem vil være sammen med et beinrangel?" Godt å høre at noen liker tynne. :)

Høres ut som om han liker deg som du er. :)

Gjest Ølbriller
Skrevet

Kjæresten min er ganske spinkel, veier ca. 8 kilo mindre enn meg og vi er like høye. Jeg er normalvektig +. (172 cm, 68/60 kg)

Jeg har store pupper, litt fett på magen og overarmene, han har spinkle håndledd, tynne armer og tynne legger. Så er det bare å akseptere hverandres "flaws", og det synes jeg vi klarer fint. :) Synes han er utrolig kjekk og med fantastiske øyne og et lekent, guttete smil!

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Jeg er tynn som en pinne, liker egentlig alt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er tynn som en pinne, liker egentlig alt.

du er heit!

Anonym poster: 5424697a22b14fef935eb286e0915008

• Liker 3
Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

du er heit!

Snille, AB :klem:

Egentlig synes jeg dette var litt flaut, er redd for at noen skal tro jeg har skrevet til meg selv som anonym.

• Liker 5
Skrevet

Nei, det kan jeg aldri tro.. Jeg ser ofte tynne menn med fyldige damer.

• Liker 1
Skrevet

Snille, AB :klem:

Egentlig synes jeg dette var litt flaut, er redd for at noen skal tro jeg har skrevet til meg selv som anonym.

:blomst: Neida, tror ikke folk tenker sånn. Jeg er nok en jente, og ikke noe Nerd-med-sverd. ;) Ville bare fortelle deg det, for det fortjener du å høre.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror gutter liker jenter i alle former og fasonger. Og jeg tror slett ikke tynne gutter bare liker tynne jenter. Jeg har alltid vært litt rund, men har stort sett hatt draget. Og jeg har hatt forhold til menn i alle kategorier, alt fra veldig tynn til ganske tjukk. Faktisk så har de tre siste forholdene jeg har hatt, vært med menn som er tynne. Og sånn egentlig foretrekker jeg helst menn med litt mer kjøtt på kroppen, men faller man for noen, blir det underordnet.

Anonym poster: 408a118b1511e9be87496b7a4396ae39

Skrevet

Jeg tror at mange (men ikke alle) av de som har mye fokus på kropp og trening er mer opptatt av dette.

Anonym poster: 1f4a2bde9ff6e020a6696e50f9efc6e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...