dobri123 Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Kjæresten min kommer altfor fort! Her kan det være alt fra et halv minutt til et minutt, det samma om jeg suger han. Har prøvd å ta pauser under selve akten, men så fort han begynner igjen kommer det. Den blir stiv, men heller ikke helt stiv. Samma problemet har han når han runket. Hva kan det være? Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Går det like fort for ham når han runker uten deg tilstede da? For meg høres det ut som nervøsitet/usikkerhet som gjør at han ikke blir helt stiv. Har dere vært sammen lenge? Er han uerfaren? Anonym poster: cb7d1f87147891cf902ec7a394c6579c
dobri123 Skrevet 26. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2012 Han sier han ikke kommer like fort når han runker, men at han heller ikke klarer å få den helt opp da. Det skjedde før han ble sammens med meg. Vi har vært sammen i syv måneder, jeg var hans første
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Prestasjonsangst? Les litt her: http://www.kursagenten.no/artikkel/2469/Guide-mot-prestasjonsangst-2588.aspx Evt. Kan han dra til lege og måle hormonnivået osv.. Som regel ligger det psykisk. Men les artikkelen, gjerne sammen med han. Hjalp for oss å bli litt mer bevisst på problemet. Kjæresten min hadde stå i to minutter og noen ganger så kom han før vi i det hele tatt starta. Vi har jobba med det i 1år nå og det kan ta tid.. Men idag kan vi ha sex flere ganger om dagen ta en kjapp en på morran ellerno, da blir det bedre på kvelden. For tidlig utløsning trenger trening Anonym poster: 8e126238946c1e917d3c6a19af9050af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå