Gå til innhold

Er vanlig thai massasje "utroskap"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er gift, men har litt lyst til å få thai massasje av en ung massør i Oslo. Jeg tenker selvsagt IKKE på noen seksuell omgang, kun vanlig lovlig kroppsmassasje.

Men samtidig tenker jeg det kanskje kan virke som utroskap å få massasje av en annen kvinne?

Hva tenker andre om dette? Er det bare jeg som overtenker dette eller er det feil å få en massasje på den måten?

Anonym poster: 3f6a1f2969b3a7f981073ffe6aae89e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eeeh, thaimassasje er vel det samme som at du hadde gått på en annen salong som tilbyr massasje. de knar og masserer ryggen din, ikke pikken. Så nei det er vel ikke utroskap, med mindre du går der med seksuelle intensjoner eller du tenner på tanken.

• Liker 2
Skrevet

Er gift, men har litt lyst til å få thai massasje av en ung massør i Oslo. Jeg tenker selvsagt IKKE på noen seksuell omgang, kun vanlig lovlig kroppsmassasje.

Men samtidig tenker jeg det kanskje kan virke som utroskap å få massasje av en annen kvinne?

Hva tenker andre om dette? Er det bare jeg som overtenker dette eller er det feil å få en massasje på den måten?

Noen grunn til at "ung" og "kvinne" ser ut til å være kritereier for denne massasjen?

• Liker 9
Gjest zerox_ztoleranz
Skrevet

Noen grunn til at "ung" og "kvinne" ser ut til å være kritereier for denne massasjen?

Kanskje TS er som meg, som ikke slapper av hvis gamle eller menn tar på meg?

• Liker 2
Skrevet

Det er vel deiligst å bli massert av en ung kvinne , så når jeg først skal prøve dette vil jeg helst ikke ha en mann som gjør dette.

Har lest at menn har fått ereksjon under massasjer, og det er vel naturlig at kan skje uten at det egentlig betyr noe? De begynner vel ikke ta på min penis av den grunn?

Anonym poster: 7873d14c9f4ae46f88aabc6401312b0c

Skrevet

De beste massørene er nødvendigvis ikke de yngste. Har selv fått massasje i Thailand og de beste der var de eldste damene. De har jo mer erfaring.

Anonym poster: 4d3c4ef1604175633cedd3154fc56313

• Liker 4
Skrevet

Det er vel deiligst å bli massert av en ung kvinne , så når jeg først skal prøve dette vil jeg helst ikke ha en mann som gjør dette.

Har lest at menn har fått ereksjon under massasjer, og det er vel naturlig at kan skje uten at det egentlig betyr noe? De begynner vel ikke ta på min penis av den grunn?

Anonym poster: 7873d14c9f4ae46f88aabc6401312b0c

Jo, den unge søte massører kommer neppe til å klare å la være å la hånden gli forsiktig over pikken din ihvertfall et par, tre ganger. Som regel skjer dette helt naturlig og "tilfeldig", gjerne i forbindelse med massasje av lårene el. Dette er vanlig rutine hos de fleste massører, og kan anses som en slags test/advarsel.

Om du ikke i dette øybelikket tar til fornuften og kommer deg unna relativt raskt, kommer hun deretter til å binde deg fast til benken (de har alltid håndjern klare på baklomma) og holde deg der til dere begge er utslitte, svette og tilfredsstilt.

Dette kan ikke anses som utroskap siden det utføres av profesjonelle.

Anonym poster: e19285f277871df2a85cb1ca5f3eb2fb

• Liker 7
Gjest Gorgonzola
Skrevet

...

Dette kan ikke anses som utroskap siden det utføres av profesjonelle.

Gjelder det også hvis jeg går til en prostituert? :fnise:

Skrevet

vanlig spa helt greit. men thaimassasje så tenker jeg bare på horer for å være ærlig. de er sikkert ikke alle horer men det er det første jeg tenker.

Anonym poster: 7e1544c6810620581253f31e48c83be5

Skrevet

Slik jeg ser det, svarer du på ditt eget spørsmål. For din del blir det muligens utroskap nettopp fordi du fokuserer på at det skal være en ung, kvinnelig massør, og fordi du i det hele tatt kobler massasjen opp mot utroskap. Men tankene våre kan jo styres, så hvis du får et annet fokus, kan du helt sikkert gå til massasje med god samvittighet. For det er vel det som er problemet her, at samvittigheten ikke er helt ren?

• Liker 2
Skrevet

Da har jeg i såfall vært utro mange ganger hvis helt vanlig massasje sees på som utroskap.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Spør dama di, du :)

Anonym poster: 4166169141c2981a435feb8e85a8c4c4

Gjest proteinet
Skrevet

Så klart er det utroskap, du lar tross alt en annen KVINNE ta på deg. Og du skal aldri la en kvinne, som ikke er dama di, ta på deg.

Avbestill timen.

Skrevet

Thaimassasje er ikke utroskap. Dersom du får en professionell taimassasje så er dette langt fra seksuellt. Klassisk thaimassasje er omtrent som om en annen gjør yoga på kroppen din, de knar, bøyer og tøyer musklene dine for å frigjøre energetiske blokkeringer - har ingen ting med sex eller sensualitet å gjøre. Det er nok mer assosiasjonen til prostitusjon i Thailand som gjør at du tenker i de banene.

Den eneste som kan avgjøre om noe er utroskap for deg er du og din partner. Det er vel bedre å spørre henne enn et forum på nettet? :)

Du finner sikkert thaijenter og gutter i Oslo som gjør andre ting en klassisk thaimassasje og kaller det for massasje, men det er jo en helt annen sak. Om det er det du ønsker så kan du vel ta det opp med partneren din også, ingen kan eie et annet menske - ikke seksuellt heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...