Gå til innhold

Hvor måle omkrets?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I call BS. Dette er nesten 1 cm større diameter enn en halvliters ølboks! Rot eller ei. Da må du ta med litt av magen også i så fall :P

Hvordan har du regnet deg frem til dette? Målte en halvliters ølboks til en omkrets på 20,5 cm. Så diameteren er litt mindre enn en boks, ikke større.

Anonym poster: d48ba65a8ec8629ad14fc25a10c841d6

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvordan har du regnet deg frem til dette? Målte en halvliters ølboks til en omkrets på 20,5 cm. Så diameteren er litt mindre enn en boks, ikke større.

Du har sikkert rett i dette, men forskjellen er knapt merkbar. Den er på ca. 1,5 millimeter.

Skrevet

Skal måle min kuks omkrets, men vet ikke hvor. Er det ved roten? Midt på? Under kukhodet? På kukhodet?

Anonym poster: 7f3845d81991760267166e7acb8fe744

Hvorfor skal du måle? Du ser selv hvor lang eller tykk den er, trenger du da et tall på det? Jeg har aldri målt, og jeg har heller aldri målt noen andre kroppsstørrelser med unntak av hvor høy hele meg er.

Skrevet

Jeg har møtt menn med kuk som er tykkere enn håndledda mine. Men jeg har ganske små hender da...

Anonym poster: ef126a5cd6efebb973190261e2a8fbd9

Kuken min er tykkere enn eksens håndledd. 5 cm diameter.

Skrevet

Du har rett. Men 6,4 cm diameter er fortsatt ganske utrolig. Må være en av verdens tykkeste kuker, om ikke den tykkeste i så fall.

Skrevet

Morsom tråd. Jeg tror jeg skal uttrykke meg litt mer spesifikt da det begynner å reversere noen rykter om et utstyr jeg godt kunne tjent litt penger med. Innehar dessverre ikke en sådan redskap.

Overskiriften på linken var hvor måles omkretsen. Å da var mitt svar 20 cm fra rota (altså målt fra skambeinet og bort fra kroppen). I dette ligger det vel en liten ironi da 98% av mannfolk da mest trolig er tomme for ku*.

Skrevet

Morsom tråd. Jeg tror jeg skal uttrykke meg litt mer spesifikt da det begynner å reversere noen rykter om et utstyr jeg godt kunne tjent litt penger med. Innehar dessverre ikke en sådan redskap.

Overskiriften på linken var hvor måles omkretsen. Å da var mitt svar 20 cm fra rota (altså målt fra skambeinet og bort fra kroppen). I dette ligger det vel en liten ironi da 98% av mannfolk da mest trolig er tomme for ku*.

Du måler ikke omkretsen kjære deg, du måler lengden. Omkretsen er hvor langt det er rundt kuken. ikke hvor langt ut fra kroppen den stikker.

Om du da ikke får til 20 cm ved å måle fra rot til tupp og så tilbake til kroppen igjen på undersiden :fnise:

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har møtt menn med kuk som er tykkere enn håndledda mine. Men jeg har ganske små hender da...

Anonym poster: ef126a5cd6efebb973190261e2a8fbd9

Ja, jeg også... Forferdelige tynne håndledd så det kunne ha gått. :fnise: Eksen hadde like brei kuk som jeg har håndledd. xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...