Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor lage så mye styr rundt denne saken var det første jeg tenkte da jeg leste om det i media.

For det første så er det jo virkeligheten en viser, serien handler jo om en institusjon (sykehjem) og der er det jo mange av de eldre som ender sine dager, det er jo slike hendelser en vil komme borti når en jobber et slikt sted.(Jobber ved et sykehjem selv) Det er jo en mye finere måte å fremstille døden på (stille og fredelig) sett i motsetning til dagsrevyen der det er krig og elendighet over alt.....

Men klart - hadde familien til den avdøde ikke sagt seg villig til at deres avdøde skulle bli filmet, så hadde saken blitt en annen.(det ville nok da aldri blitt filmet heller ...)

Synes denne episoden av Institusjonen var fin jeg - likte spesielt den scenen der en annen av beboerne på sykehjemmet fikk ta farvell med en av sine medbeboere ved å gi den avdøde en avskjedsklem

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Synes det ble vist på ne naturlig, respektfull og verdig måte.

Skrevet

På en institusjon for eldre er jo døden helt naturlig, derfor syns jeg det er helt greit å ta med dette på tv. Ei eldre død dame er jo et mye mer fredfullt syn enn mye annet som vises på tv. For de som ikke ønsker å se dette, finnes det vel en avknapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...