Gå til innhold

Plager i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Plagene mine startet for ca 1 år siden , hele underlivet mitt hovnet opp og det gjorde helt sinnsykt vondt. Klødde og svidde, både jeg og min daværende kjæreste ble utrolig redde, hva var dette? dro til legevakten og fikk vite at dette var bare en hissig soppinfeksjon..Jeg ble satt på en hestekur med canesten og fikk beskjed om å bruke melkesyretabletter..smertene gikk over, og kom tilbake HVER eneste mnd .. jeg hadde intense smerter, sexlivet mitt var lagt i grus og både jeg og min daværende kjæreste var utslitt av legevaktbesøk ,gynokolgtimer og tabletter som gjorde meg sliten og trøtt . Smørte han med canestenkrem i tilfelle det var smittsomt(noe vi på legevakta vi fikk høre at det ikke var) men tenkte det var greit og ta disse forhåndsreglene. Vi begynte også å bruke kondom når jeg var i stand til å ha sex, noe som var veldig sjelden. Plagene har fortsatt, jeg har blitt satt på diflican, flagyl og fluconazol! Sitter her enda med smerter, depresjoner og uvitenhet.. Er det meningen at jeg som 19 åring skal slite med dette resten livet ? Føles ut som om hele livet mitt har blitt ødelagt av dette. Mistet kjæresten min, får sykedager på jobb og har blitt en veldig negativ person fordi jeg har gitt opp håpet på at jeg noen gang kan ha ett sexliv eller ett liv uten smerter .. har i den siste tiden blitt behandlet av Oslo medisinske senter, som virkelig tar plagene mine seriøst.. Skal nå ta en biopsi på ullevål sykehus.. har noen her tatt biopsi av underlivet før? hva gjør dem, er det vondt og hvorfor gjør dem det ? med en gang jeg googlet biopsi kom det opp masse om kreft og lever nå i konstant angst.. vær så snill og kom med noen svar...

Anonym poster: f981a0e25c5876ab57b98aac879d7284

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære TS, jeg har desverre ingen råd eller noen erfaring å dele med deg, annet at jeg har tatt biopsi av brystet mitt for 3 uker siden og det kan jo ikke akkurat sammenlignes. Men selv om du skal ta biopsi behøver det ikke å bety at du har kreft :)

Leit å lese det med kjæresten din, håper det løser seg for deg...

Klem fra meg

Anonym poster: cdd6104242169c1d90a37a1cc2631736

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...