astriastri Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Hei! Jeg lurer på om noen vet hva en type kontorstol uten ryggstøtte heter. Den funger/er bygget opp slik: en sitteplate som skråner framover, og en annen plate nedenfor hvor man hviler knærne. Har prøvd en slik før, men vet ikke hva den heter. Har hatt problemer med ryggen og vil derfor forebygge framtidige plager ved å sitte riktigere.
Minya Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Husker ikke hva de heter jeg heller, men de pleier å finnes under kontorstoler på diverse interiør/møbelbutikker. Leter etter en sånn jeg også, men den eneste jeg har funnet så langt er en uten hjul.
ladyluna Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Kan det være knelestol du tenker på? Har en sånn, både hjemme og på jobb. Gir en veldig god holdning når man sitter.
Minya Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Se der ja! Sånn er det jeg leter etter ihvertfall, regner med at det er det samme TS ser etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå