Gå til innhold

Dere gifte damer..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kom ut for et tilfelle med gifte menn denne helga og lurer på hvordan dere damer hadde reagert dersom dere fant ut at deres mann befølte og fortalte ei jente som er halvparten av hans alder om hvordan han ønsker å knulle henne?Selv synes jeg at det var veldig upassende og sa klart i fra om hva jeg synes om dette så fort jeg la merke til gifteringen... Han ble nemlig litt furten og mente at kona tålte som så.

Anonym poster: c937cd257d9d3e7b6a11af5fe7ba1aa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom ut for et tilfelle med gifte menn denne helga og lurer på hvordan dere damer hadde reagert dersom dere fant ut at deres mann befølte og fortalte ei jente som er halvparten av hans alder om hvordan han ønsker å knulle henne?Selv synes jeg at det var veldig upassende og sa klart i fra om hva jeg synes om dette så fort jeg la merke til gifteringen... Han ble nemlig litt furten og mente at kona tålte som så.

In his dreams hadde jeg godtatt det om det var min mann.

Det kan hende det bare var en fyllefantasi fra den derre gubben side men selv så foretrekker jeg 100% pålitelig mann.

Anonym poster: ed08e034e8fd4c3e5d6e402a6f6fb9f4

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde lagd et rent helvete.

Ikke akseptabelt.

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig ville jeg ikke akseptert det? Ikke om damen hadde vært like gammel og i allefall ikke om hun bare var halvparten så gammel

Skrevet

uakseptabelt. jeg hadde spydd på mannen min å kasta han til helvette ut av huset .

Anonym poster: 6cfa0498494b9783ba31fcbf8f81da84

Skrevet

Ikke akseptabelt!

Skrevet

TS du høres ung ut.

Til tross for at verden florerer av gifte kvinner som tror "deres mann" ikke er "slik" er desverre min oppfatning at en rekke mennesker - kvinner og menn- er utro. Jeg jobber i et mannsdominert yrke, reiser mye og jeg tror jeg kunne endt iallefall 12 ekteskap om jeg hadde åpnet kjeften om de ting jeg har sett og hørt i jobbsammenheng, på kongresser, jobbreiser mv.

Snille mannestemmen på når de snakker med kona, deretter puler de rundt som noen griser og har seg med tilfedlige. Gifteringen ligger selvsagt igjen på hotellrommet.....

Så desverre, jo mer tid jeg tilbringer med menn, jo eldre jeg blir og jo mer livserfaring: ikke vær naiv. Mannfolk knuller rundt. Selv de du minst skulle tro gjorde det. Desverre.

Går man inn her og leser er det til og med kvinnenes feil kan det virke som om utroskapen oppdages.

Anonym poster: a394677c3b6707654dfb36790aa1aeaa

• Liker 1
Gjest Trappetroll
Skrevet

TS du høres ung ut.

Til tross for at verden florerer av gifte kvinner som tror "deres mann" ikke er "slik" er desverre min oppfatning at en rekke mennesker - kvinner og menn- er utro. Jeg jobber i et mannsdominert yrke, reiser mye og jeg tror jeg kunne endt iallefall 12 ekteskap om jeg hadde åpnet kjeften om de ting jeg har sett og hørt i jobbsammenheng, på kongresser, jobbreiser mv.

Snille mannestemmen på når de snakker med kona, deretter puler de rundt som noen griser og har seg med tilfedlige. Gifteringen ligger selvsagt igjen på hotellrommet.....

Så desverre, jo mer tid jeg tilbringer med menn, jo eldre jeg blir og jo mer livserfaring: ikke vær naiv. Mannfolk knuller rundt. Selv de du minst skulle tro gjorde det. Desverre.

Går man inn her og leser er det til og med kvinnenes feil kan det virke som om utroskapen oppdages.

Du verden, Jeg jobber i et mannsdominert yrke, ja jeg er faktisk eneste jenten i den bedriften jeg jobber i, og ja mange prøver seg. Jeg vet at noen er utro også, men langt i fra alle!! Det er faktisk ikke slik at alle slenger av seg gifteringen og løper ut for å finne seg en å ha seg med.

Men det er klart, er alltid noen idioter som er utro. Dessverre. Og det er ikke akseptabelt!

Skrevet

TS her – jeg er 20, så har ikke akkurat noe særlig erfaring med gifte menn. Trist å oppleve at mannfolk kan være sånn, for han virket egentlig som en ålreit fyr.

Når det skal sies så hadde jeg ikke noe særlig interesse for denne fyren, kompisen derimot (ingen ring på han hvertfall, men etter tråden å dømme så kan den likeså godt ligge hjemme), som var noe yngre. Før folk angriper meg så er jeg absolutt ikke ute etter eldre eller gifte menn, synes bare kompisen av utrolig attraktiv og han så vel noe yngre ut enn han var.

Skrevet

TS du høres ung ut.

Om det denne innskriveren sier er sant så er det vel bare å skille seg først som sist før mennene vår får tid til å være utro.

Synes innskriveren drar det litt langt. Hans inntrykk og jeg poengterer han, som jeg tror det er og ikke en hun, er overdrevet og farget av hans egen holdning til trofasthet. Han er sannsynligvis ikke den trofaste typen selv og da plukker han opp inntrykk som bekrefter at "alle" menn er på samme måten selv. Selvfølgelig legger han da merke til lyssky aktivitet på sin vei.

Og det stemmer nok at mange menn er utro i forskjellige grader men det er fortsatt et stykke fra mange til alle menn. Noen er og har alltid vært notoriske utro. På den andre siden av skalaen har vi den som er pålitelig nesten hele samlivet igjennom men som faller for et sidesprang en gang i livet langt ut i livet. Begge typene er utro men på forskjellige nivå. Noen er kanskje utro noen få ganger i løpet av livet mens jeg velger å tro at noen menn faktisk er trofaste hele samlivet i alle fall i ytterste betydning.

Slik er det vel med kvinnebefolkningen også. Husker mannen min sa da vil ble sammen for over 20 år siden; heller runke 1000 ganger enn å være utro en gang! Selv så forbeholder jeg min rett til heller å tilfredsstille meg selv og jeg har heller ikke hatt sex med noen annen mann på disse over 20 årene.

Og hvorfor ødelegge et forhold for et fremmed kanskje dårlig knull?

Anonym poster: ed08e034e8fd4c3e5d6e402a6f6fb9f4

Skrevet

Om mannen min hadde beføle en annen kvinne, uansett alder, hadde han røket på huet og ræva ut!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...