Gå til innhold

Aktiviteter med barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren og jeg forsøker og bli mer aktive, med å gå turer og trene litt og sånn. Jeg leter etter aktiviteter vi/jeg kan ta med jenta vår på 3,5 år på. Hun har sluttet og sitte i vogn, så det blir ikke så lange turene vi får gått lenger.

Hvilke aktiviteter gjør dere med deres barn?

Anonym poster: 913445db138f94a5793bf6844c07d1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

rir på ponni (har en venninne med stall så veldig praktisk)

drar på tur i skogen med mat og drikke.

drar på fisketur.

bader

Anonym poster: 534c904479cd2ba0c2ef28d2fc3ca755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi gjør noen ganger er å dra til skogen alle sammen. Så bytter mannen og jeg på å jogge mens den andre passer barnet (som raser rundt og samler kongler eller finner på andre ting).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heste ridning og svømming med mine barn på 4 og 5:)

Picnic i skogen ved elven med niste og pinnebrød :) ungene elsker å sitte ved elven og steke pinnebrød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkeltur. Dere kan evt jogge/gå mens barnet sykler. Da kommer dere ihvertfall litt lenger enn om barnet skal gå hele veien, og tempoet kan være litt høyere. Om barnet er på 3-hjulssykkel kan dere ha tau i styret og så kan dere få trening ved å leke at dere er trekkhester ;) Samme fungerer med akebrett, om det er slikt føre hos dere.

Turgåing, hvor dere kan bære barnet på ryggen innimellom om hun blir trøtt. Ekstratrening i form av bæring, og dere kommer lenger avgårde.

Svømming.

Ballspill. Selv om det ikke akkurat blir eliteserienivå kan man sparke litt ball.

Lag hinderløyper, gjerne i skogen.

Lek sisten/tikken, hopp strikk/tau, paradis, etc.

Anonym poster: 23e2d731705def42d98f5921e7d1feb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi gjør noen ganger er å dra til skogen alle sammen. Så bytter mannen og jeg på å jogge mens den andre passer barnet (som raser rundt og samler kongler eller finner på andre ting).

Så lurt! Den stjeler jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...