LeneSofie Skrevet 12. januar 2013 #41 Skrevet 12. januar 2013 Ja, det er vel viktig å la mennene bestemme noe oppi alt sammen Hehe
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #42 Skrevet 12. januar 2013 Satt krav om å få en ring ala amerikansk forlovelsesring? KRAV?? JEEEZ Jeg hadde satt krav om å få en ring ala amerikansk forlovelsesring når han fridde, og planen var at han ikke skulle ha ring. Først synes han dette var best, men det tok ikke lang tid før han også ville ha ring for å vise at han er forlovet. Så jeg kjøpte en ring i stål til ham. Vi la ikke ned mye penger i den fordi den skal byttes ut når vi gifter oss. Min ring forblir forlovelsesring, og den fortsetter jeg å ha på venstre hånd som før, og så har vi gifteringene på høyre hånd. For oss (kanskje spesielt meg ) er den eneste riktige gifteringen en enkel ring i gult gull . Anonym poster: bfa153ddcf55d461dcfd6a8272609282
LeneSofie Skrevet 15. januar 2013 #43 Skrevet 15. januar 2013 Satt krav om å få en ring ala amerikansk forlovelsesring? KRAV?? JEEEZ Anonym poster: bfa153ddcf55d461dcfd6a8272609282 Hehe! Jepp Sa, at om den så ikke var av gull, så skulle jeg ha ring med sten... Brukte å si halvveis på tull at jeg ikke kom til å si ja hvis han fridde med en "vanlig" ring, en sånn som jeg vil ha som giftering. For meg er giftering gult gull, og det har ingen ting på hånden min å gjøre (uten ved prøving av ringer før bryllupet såklart) før vi er blitt erklært som mann og kone Ja, jeg er nok kanskje bestemt på enkelte ting og jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men det er bare denne oppfatningen jeg har...
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #44 Skrevet 15. januar 2013 Jeg har en hvittgullring med diamant og han har en sølvring:) Syns det var veldig bra at han også ville ha en ring for å vise at han er forlovet:D Anonym poster: 11dfff9edc3e75adae5489d6560760e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå