elvital Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 (endret) Hei, Jeg har bestemt meg for at innen 1.juni 2013 skal jeg se awesome ut en gang for alle. Jeg trener 5 dager i uken (3*styrke, 2*cardio), men trenger hjelp ift kostholdet. Så her kommer jeg til å liste hva jeg spiser hver dag, for å få en oversikt. Jeg er ca 169cm over bakken. Trent i ca 1,5år med to pauser*2mnd hver. Målet er å få i seg ca 120 gr proteiner om dagen i hvertfall, rundt 60gr fett og usikker på karbsene. Mye fett skal av og rumpa skal ut og frem. Og så klart skal lårene bli mindre å strammere, mens rygg/skuldre skal bli breiere. Håper på å ende opp i nærheten av en sixpack. Mye brukte matvarer: Mager cottage cheese=cc Mager kesam=kesam Kyllingfilet/kjøttdeig Karbonadedeig Laksefilet (125gr frossen) tomater, agurk, løk, champingong, hvitløk, gulrøtter, klementiner, amerikansk blanding, gul/orange paprika Sweet chili saus, tikka masala, hermetiske tomater Stabburet makrell i tomat Husmann knekkebrød Skummet/ekstra lett melk Mild jordbær biola Hindu kanel Barilla pesto Egg Gulost (Helst norvegia, men som student blir det gjerne billigste alternativ) Kylling/kalkunskinke Endret 26. november 2012 av elvital
elvital Skrevet 25. november 2012 Forfatter #2 Skrevet 25. november 2012 (endret) Dag 1: Frokost Kl 11: to egg(stekt), en gulrot, en halv tomat, litt agurk, en klementin og over en spiseskje pesto (elsk!) Snack kl14:30: Klementin Middag kl16: ca 200gr kyllingkjøttdeig, tikka masala saus-med ekstra grønsaker oppi, en liten porsjon amerikansk blanding, og et par skiver kålrabi (stekt til fries). Nam! #Mett Snack kl18: Perismon Kveldsmat 20-21 Halv boks mager cc 1dl mild jordbærbiola Havregryn med kanel og skummetmelk 1 speltbolle Klementin Endret 25. november 2012 av elvital
elvital Skrevet 26. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2012 (endret) Dag 2: Frokost kl 10 2 stekte egg, med to skiver firstprice gulost agurk en halv tomat en spiseskje pesto gulrot Etter trening kl 11:40 2dl skummet melk en stor tskje rema 1000 sjokoladepulver. Lønsj kl 12:30 Halv boks mager cc ca 1dl biola kanel Snacks kl 15: 7 lakrisal Klementin Middag kl 16: 2+3/4 husmann med 100gr makrell i tomat og agurk Liten gulrot Klementin Resten av lakrisalpakka (7stk?) Kveldsmat kl19:30: halv boks cc, en god spiseskje pesto 100gr lettkokte økologiske havregryn 2dl melk kanel gulrot Endret 26. november 2012 av elvital
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå