Gå til innhold

Dogville...åh så skuffet.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hadde sååå lyst til å se den på kino. Masse bra anmeldelser osv osv. Jeg kom meg jo selvsagt aldri på kino for å få sett den, men vi leide den i går. Men...jeg ble sinnsykt skuffet, og vi orket ikke se hele engang. :tunge1:

Jeg var ikke klar over hvor spesiell den var tydeligvis.... Andre som synes den var sprø, eller var den bra som anmelderne skrev???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har sett den, og jeg synes den var utrolig bra. Faktisk en av de bedre jeg har sett. det er en film som man ikke glemmer så lett. Ja den har et veldig uvanlige måte å vise en film på i og med at den er satt opp som en teaterforestiling. men selve historien synes jeg var utrolig bra. Synes den viser hvor lett vi mennesker har for å utnytte et annet menneske hvis vi har mulighet til å få en fordel av det. Det er en film som en ikke må gi opp etter ti minutter. Vell verdt å se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ble vel tatt litt på senga av oppsettet på filmen kan man si. Skulle se den i forbindelse med å teste ut nytt surround utstyr, og da ble det en skuffelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat sett den, og jeg synes den var veldig bra. Måtte bare bli vant til den først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var en kjempebra film, som jeg har anbefalt til de jeg kjenner. Det var en sterk film som fikk meg til å tenke mye på hva som driver folk til å gjøre det de gjør. Men du må se slutten for å få noe som helst ut av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes også dette var en veldig spesiell film, men også veldig bra! Ble ikke overraska over hvordan den var laget, ellers hadde nok jeg også blitt overrasket. Men om man har lest annmeldelsene, burde dette også kommet fram da! :) Noe jeg mener jeg fikk med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og kjæresten leide faktisk denne filmen igår, og gav opp før vi kom halvveis. Jeg var sååå skuffet :-( . Orket ikke se lenger enn til "by-møtet", hvor hun ble gitt en sjanse på 2 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leide den også for litt siden og ga opp etter 10 minutt!

Veldig spesiell, sikkert en veldig bra film for de som liker denne typen -men akk, jeg anbefaler den ikke :-?

Smaker er som baken.........

-magolia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Den type filmer krever endel av de som ser på, og man bør ha en genuin interesse for film og ikke være den som alltid velger filmer i "Mest sett" hylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes filmen var veldig bra!

At husene bare var streket opp på bakken, og skuespillet bare foregikk på en liten plass synes jeg ikke gjorde noe! Alt var så "gjennomsiktig" i byen, du trengte ikke voldsomme og vellagede kulisser for å få frem meningen og handlingen.

Jeg synes slutten var tilfredstillende på en grotesk måte(uten å røpe for mye håper jeg), og vil hjeretelig anbefale denne filmen.

Denne er verdt å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ramlet inn på denne filmen uten å vite noe særlig om den, hadde bare hørt at den hadde fått gode kritikker. Leeenge ble jeg derfor sittende og tenke "skal de ha disse teaterkulissene under hele filmen? Begynner den ikke på "ordentlig" snart?" Det var folk som gikk underveis i filmen også. Derfor er det nok lurt å vite hva man "går til" før man setter seg ned for å se den.

Jeg tror kanskje den passer best å se på kino også? Å se en teaterforestilling filmet for TV er heller ikke det helt store, liksom.

Men da jeg gikk ut av kinosalen tenkte jeg WOW! For en utrolig bra og annerledes film! Og det menneskesynet som ble presentert i filmen var gjenstand for diskusjon resten av kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En aldeles fantastisk film. Noe av det aller beste jeg har sett.

Er du sikker på at du skjønner filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skjønner filmen, men jeg var bare ikke forberedt på den type film den kvelden. Ante visst ikke hva jeg leide. Skulle ha en film jeg visste hadde fått bra kritikker. Skulle teste ut et nytt hjemmekinoanlegg.

Jeg ble nok mer fengsla av filmen enn typen som bare ble irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som om de som har sett hele filmen er strålende fornøyd og de som ikke kom halvveis syntes den var dritt. 8)

Selv forventer jeg ikke noe i de 10 første minuttene. Det bruker jo å være kjedelig i begynnelsen, men mot slutten vil man ikke at filmen skal ende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...