Gå til innhold

Vi som ikke vil ha eller gi juling i senga

Fremhevede innlegg

Gjest brutal mann
Skrevet

Blir litt matt til tider da det virker som om en enten må tåle å få juling, eller være villig til å banke opp dama for å ha tilfredsstillende sexliv. Så jeg lager rett og slett en tråd for oss som synes at misjonær kan være fantastisk. Vi som ikke trenger på ha eller påføre noen blå, gule og lilla merker for å føle at vi har et fullverdig sexliv. Det må da være flere en meg som har det slik?

Joda, det er greit å smekke henne over skinka mens en tar henne bakfra, og det er ingens om sier at en ikke kan ta noen hardt. Men det må da være lov å preferere vaniljesex (herregud det ordet er kjedelig...). Jeg mener, det må lov å ha lidenskapelig og intens sex der en i rolig tempo sanser hver minste millimeter av partnerens kropp uten på bli stemplet som kjedelig? Jeg slår et slag for oss som finner intensitet i blikkontakt, berøringer og lidenskap uten tauverk, kjetting og pisk!

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får vi som fortsatt syns at høyre/venstre er bedre enn hvilken som helst mus der ute være med her?

Anonym poster: c4e49a4fc5f4157435be8a4eed2cb506

Gjest brutal mann
Skrevet

Så lenge du ikke har behov for å bli banket, eller å banke noen, gul og blå i senga så vær så god.

Skrevet

Blir litt matt til tider da det virker som om en enten må tåle å få juling, eller være villig til å banke opp dama for å ha tilfredsstillende sexliv. Så jeg lager rett og slett en tråd for oss som synes at misjonær kan være fantastisk. Vi som ikke trenger på ha eller påføre noen blå, gule og lilla merker for å føle at vi har et fullverdig sexliv. Det må da være flere en meg som har det slik?

Joda, det er greit å smekke henne over skinka mens en tar henne bakfra, og det er ingens om sier at en ikke kan ta noen hardt. Men det må da være lov å preferere vaniljesex (herregud det ordet er kjedelig...). Jeg mener, det må lov å ha lidenskapelig og intens sex der en i rolig tempo sanser hver minste millimeter av partnerens kropp uten på bli stemplet som kjedelig? Jeg slår et slag for oss som finner intensitet i blikkontakt, berøringer og lidenskap uten tauverk, kjetting og pisk!

foretrekke

Anonym poster: cd6f94540bd28259ec66c2ae1fd2fb86

• Liker 1
Skrevet

Da syns jeg ikke du skal omtale det som "vaniljesex". For for deg er det slik sex (vanilje) som er sex, akkurat som det er voldssex som er sex.for de som liker det. Tror forøvrig ikke det er såååå vanlig, tror de fleste har det du beskriver som vaniljesex, med småvariasjoner. Jeg er faktisk mer forundret over at folk med så utrolig spesielle preferanser finner hverandre, og lurer på om fet at msn har samme seksuelle preferanse/fetisj ofte styrer partnervalget mer enn andre ting. Jeg mener; hvis du endelig treffer noen som tenner på samme særhet som deg selv, så er det kanskje fristende å se gjennom fingrene med andre ting?

• Liker 2
Gjest brutal mann
Skrevet

Da syns jeg ikke du skal omtale det som "vaniljesex". For for deg er det slik sex (vanilje) som er sex, akkurat som det er voldssex som er sex.for de som liker det. Tror forøvrig ikke det er såååå vanlig, tror de fleste har det du beskriver som vaniljesex, med småvariasjoner. Jeg er faktisk mer forundret over at folk med så utrolig spesielle preferanser finner hverandre, og lurer på om fet at msn har samme seksuelle preferanse/fetisj ofte styrer partnervalget mer enn andre ting. Jeg mener; hvis du endelig treffer noen som tenner på samme særhet som deg selv, så er det kanskje fristende å se gjennom fingrene med andre ting?

Jeg prøvde å distansere meg fra det ordet ved å utdype litt mere, men kunne kanskje gjort det enda tydeligere Jeg føler nemlig at ordet vaniljesex er brukt for å stemple sex uten ørten forskjellige former for tauverk, knuter, pisker og merkelige gjenstander i alle hull som kjedelig.

For meg personlig er det noe forstyrrende over å kombinere vold og sex. Hva er poenget når tårene renner? Da et det ikke annet en seksualisert vold etter min forstand. Nei, jeg regner ikke det å være bundet i alle sengestolpene mens h*n erter kroppen din med tunge og fingrer for å være voldelig. det blir ikke så mange blåmerker utav det liksom...

Hvor går forresten grensen mellom det å la seg banke opp i senga kontra vanlig partnervold? Gah.... Merker jeg blir frustrert. Men aller mest fordi det er såpass stor andel av denne gruppen på nett at en føler at det å oppleve vanlig intens sex uten slag, spytting og spark anses som ulidelig kjedelig. Jeg vil påstå at om du ikke kan få total mental blackout og gåsehud så det suser etter av helt vanlig sex så er du begrenset i forhold til hva kroppen din klarer å oppfatte. En er rett og slett ikke trent til å plukke opp de små nyansene en trenger ting i ekstremt store bokstaver for å oppfatte dem.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er enig med deg jeg, kan bli dratt litt i håret, få en smekk på rumpa eller at han holder lett rundt halsen min, det er "hardcore"nok for meg, får ingen nytelse av tau og pisk, har prøvd og det fungerte ikke.

Jeg tror mange gjerne "later"som om de liker det og, for å være så jævla hardcore, men hvis det er noen som tenner på det, så la dem, ikke bland deg i andres sexliv. Vi har alle forskjellige preferanser.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvor går forresten grensen mellom det å la seg banke opp i senga kontra vanlig partnervold?

Ehm - første er man med på, andre er man ikke med på?

Den forskjellen ser du også, om du tenker deg om.

Endret av Bernardette
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Ok, da skjønner jeg ordvalget, BM ;) men jeg tror fortsatt ikke det er så vanlig, men mer at det er mer spennende og eksotisk enn de som syns det er tennende med intens blikk-kontakt under misjonær. Men jeg er ganske sikker på at du møter langt fler potensielt fornøyde sexpartnere enn de som må få bank/gi bank for å få glede av sex. Og ja, jeg tror at det, som mye annet, kan spores tilbake til konkrete hendelser og mønstre under oppvekst og personlighet.

Og jeg kan skjønne hva som kan ligge til grunn for behovet for underkastelse og straff, kan også forstå det pirrende i å herske/dominere, men sliter med å forstå nytelsen for de som banker opp partneren, og lurer litt på hva som ligger bak det å kunne nyte å banke opp kjæresten sin, når vi snakker om voldsom vold.

Endret av Kosemose
Skrevet

Jeg er enig:) Full respekt for de som liker å være hardcore og alt det der, men for meg har vanilje sex alltid fungert:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når man bruker en gammeldags tv- antenne til å "banke" den andre i senga har det gått for langt. En sånn som ser ut som en rake med ekstra ben

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

Tøv, jeg var sammen med en partner i masse år hvor vi bare hadde "vanilje sex", så jeg velger slettes ikke partnere etter om de tør å være røff eller ikke.

Det er faktisk mulig å like begge deler, uten å være besatt av hverken den ene eller andre tingen.

Greia med bdsm sex er at den trigger endorphin rush, på samme måte som for eksempel ekstremsport kan gjøre. Det gir en helt annen aspekt av sex. Som ikke alle liker... og det er da helt greit, driter i hvordan andre har sex, skal ikke ha sex med alle jeg =D

Gjest proteinet
Skrevet

Vaniljesex er bra og jeg foretrekker det, men i blant må det være litt røft og hardt!

Down boy! :pisk:

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Så det er greit å banke noen gul og blå fordi de ba om det? Også når vedkommende er fullt påkledd? Så når den imaginære dama står fremfor meg og sier "Slå meg, slå meg" så er det OK og helt uten betenkeligheter?

Skrevet

Tja, det kan være en fin linje. Jeg opplevde en gang at volden skled over i dagliglivet når frustrasjonen tok overhånd. Det gikk begge veier, og var absolutt ikke hardcore-versjonen, men likefullt en tilnærmet usynlig overgang. Vi innså det i tide ihvertfall, før det gikk over til noe langt mindre fint.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Etter dette kan jeg aldri modere dette rommet mer, men det får heller våge seg ;)

Voldelig seksuell tilfredsstillelse er et fremmmedord i min bok.

Jeg kan, med hodet, forstå både bakgrunn(er), tenningsmøstret og nytelsen i det, - fra et mentalt perspektiv og på 'avstand', når jeg oberverer det rent klinisk.

Men på et personlig plan fungerer det ikke. Dyp smerte, enten påført en annen eller undertegnede gir meg problemer.... store problemer.

Jeg finner ingen nytelse i det.

Og nytelse er en tosidig 'greie' (i alle fall for meg).

Så er grenselandet mellom den såkalte vaniljesex'en (et ord jeg forøvrig vemmes ved) og 'annen' sex litt 'flytende'. Bind meg, blind meg, ert meg, ta styringen, vær den som bestemmer, men ikke gjør meg vondt.

Jeg kan gjerne mykt dominere deg, ta kontrollen, styre leken, innenfor dine egne grenser, innenfor mine egne grenser, men ber du meg gjøre deg vondt er det 'game over'.

Like gjerne kan vi der og da være på samme nivå, uten at en av oss må ha styring og kontroll over den andre. Bare leke, gi nytelse og få nytelse... lenge.... være sammen helt til verden eksplodere og vi lider 'den lille død' i og med hverandre.

Et voksent mennesker har omtrent 2 kvadratmeter hud. To kvadratmeter overflate med nerverpunkter, og hvert eneste ett av disse er disponibelt for å motta og generere nytelse. Jeg nyter hud og den respons vår overflate gir og kan motta ved ulik stimulans.

Edit: Påpeker at binding og blinding ikke omfatter hverken bruk av tau eller kjetting, men myke silketørkler. Ser det kunne mistolkes.

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes det er synd om vaniljesex skal bli sett på som kjedelig. Selv om jeg liker det røft, så setter jeg også pris på god gammeldags inn-og-ut-sex, gjerne i misjonær med klining og blikkontakt. Vaniljesex for meg er bare et begrep jeg bruker for å skille mellom sex med og uten voldelige elementer, og har ingenting med kjedelig sex å gjøre.

• Liker 5
Skrevet

Når man bruker en gammeldags tv- antenne til å "banke" den andre i senga har det gått for langt. En sånn som ser ut som en rake med ekstra ben

:idesmil:

Skrevet

Jeg vil ikke bli slått eller på andre måter banket opp, kan ikke skjønne hva som er så turn-on med det. Én ting er å få noen klaps på rumpa f.eks., men dette med å gjøre partneren gul og blå har jeg aldri forstått meg på. Folk får gjøre som de selv vil, men for meg hører ikke vold hjemme i et forhold.

Misjonær er deilig - det er intimt, man kan stryke på hverandre, kysse og klemme, se partneren i øynene og nyte hverandre på et helt annet nivå. Det er veldig tennende å kunne se partnerens ansiktsuttrykk, se leppene bevege seg når han stønner, når han lukker øynene i nytelse noen korte sekunder, når han bøyer seg ned så ansiktene er bare millimeter fra hverandre, å stryke ham på ryggen, på armene, all over. Kjenne kropp mot kropp, virkelig være nær hverandre. Synes ikke det er noe kjedelig med det, tvert imot ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...