Gå til innhold

Laparoskopi - kikkhullsoperasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har gjort det? Og fikk dere blødninger etterpå? Og hvor mye og hvor lenge blødde dere etterpå? Jeg har blødd i flere dager nå, og det kommer ut sånne blodklumper og det er som en vanlig menstruasjon nå. Vet ikke om det er normalt?

Står i papirene at det er vanlig med en liten blødning de første dagene. Men jeg vil tror de første dagene er dag 1 og 2 etter operasjonen. Eller hva tenker dere?

Anonym poster: 1a3a6dd84c59a61a84f7b7ff708b9a4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke hatt det selv, men har litt erfaring med det. Det er vel ikke helt normalt at det blør som en vanlig menstruasjonsblødning flere dager etter opperasjon. Jeg ville kontaktet avdelingen/poliklinikken eller hvor hen du utførte den:)

Og; jeg sier det ikke slik for å skremme deg. Det er nok ingenting alvorlig, men greit å få undersøkt det:)

Endret av lillemeg90
Skrevet

Takk for svar :) Jeg tror nesten jeg må ringe dem i morgen og høre, for det virker liksom ikke helt normalt at det skal være sånn som dette flere dager etter operasjonen. Men tror heller ikke det er noe alvorlig, da hadde nok almentilstanden vært mye verre.

Skrevet

Tror ikke det er så vanlig å blø noe særlig etter slike operasjoner, jeg blødde iallefall kun igjennom de første plasterne etter operasjonen jeg tok. Hold det rent og tørt og kontakt lege du, kanskje det er noen sting som må justeres litt?:)

Skrevet

Takk for svar :) Jeg tror nesten jeg må ringe dem i morgen og høre, for det virker liksom ikke helt normalt at det skal være sånn som dette flere dager etter operasjonen. Men tror heller ikke det er noe alvorlig, da hadde nok almentilstanden vært mye verre.

Kan godt være et lite blodkar som de ikke har fått svidd skikkelig av rett og slett:) vet du noe mer nå eller?:)

Skrevet

Har hatt kikkehullsoperasjon 2 ganger,men aldri blødd etter slik operasjon. Kun hatt dren en gang og det var mens jeg lå inne på sykehuset.Da kom det litt sån blodblandet sak ut.

Det kommer kanskje på om du er operert i livmor kanskje? Jeg vet ikke.

Ville ringt jeg og forhørt meg !

Skrevet

Har hatt kikkehullsoperasjon 2 ganger,men aldri blødd etter slik operasjon. Kun hatt dren en gang og det var mens jeg lå inne på sykehuset.Da kom det litt sån blodblandet sak ut.

Det kommer kanskje på om du er operert i livmor kanskje? Jeg vet ikke.

Ville ringt jeg og forhørt meg !

De har opererer bak livmoren og på eggstokkene og tatt biopsi.

Ringte i sted og forklarte alt, da sa hun legen at det kunne være jeg hadde fått mensen, MEN om ikke blødningen ble mindre til i morgen kveld/tirsdags morgen så måtte jeg ta kontakt igjen, for da skulle jeg komme inn med en gang.

Tusen takk for svar :-)

Skrevet

Flott at du ringte.En blir jo tryggere av å høre fra leger om ting er rett eller feil.

Får håpe du slutter å blø snart da

Skrevet

Litt kan man jo blør siden de har hatt en instrument i livmoren som kan skape litt blødninger.

Jeg startet med bittelitt blødnig den første dagen. Etter to dager fosset det og jeg skulle ikke ha mensen. Men det var mest sannsynlig den som kom likevel, det gikk over etter en ukes tid. Men jeg fikk også mye blodkoagler. Legen kunne ikke gi noe god forklaring til meg.

Anonym poster: 71f5fbb1b1658b7c86f1cf92af1e04ef

Skrevet

Litt kan man jo blør siden de har hatt en instrument i livmoren som kan skape litt blødninger.

Jeg startet med bittelitt blødnig den første dagen. Etter to dager fosset det og jeg skulle ikke ha mensen. Men det var mest sannsynlig den som kom likevel, det gikk over etter en ukes tid. Men jeg fikk også mye blodkoagler. Legen kunne ikke gi noe god forklaring til meg.

Anonym poster: 71f5fbb1b1658b7c86f1cf92af1e04ef

Ok :) Greit å vite at det er vanlig å få det sånn... Jeg blør like mye enda, og grunnen for at jeg bekymret meg er fordi vanligvis varer ikke mensen min i mer enn 2-3 dager og blør nesten ikke i det hele tatt. Nå har jeg jo blødd i en uke snart.

Blodkoagler, det er vel sånne slimklumper med blod? Størknetblod på en måte? Det har jeg en del av....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...