Gå til innhold

Har mensen og er kåt igjen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da har jeg fått mensen igjen og er akkurat like kåt som sist jeg hadde mensen!

Hilsen hun som blir så kåt når hun har mensen :fnise:

Anonym poster: 531fb41005fd204515b6ed0046a4872a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:rolleyes:

Anonym poster: 902cc99cef07a00e6c1e70c297828304

Gjest Keikolina
Skrevet

Bare å få deg pikk så blodspruten står det.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Du verden, alt man får vite på KG :ler:

• Liker 2
Skrevet

Hahaha :fnise: Er du ikke like kåt ellers? Gled deg til du er ferdig med mensen.

Anonym poster: f375c507cc4f38dab4e6aaefcc08c30d

Skrevet

Har du kjæreste er det vel ingen problem for å ha sex mens du har mensen? Legg et håndkle under, kanskje dere kan bruke kondom om dere syntes det er ekkelt :)

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Det er jo litt ironisk.

Mannen min vil ikke røre meg lenger om jeg har mensen selv om han ikke lot seg stoppe av det tidlig i foroldet.

Ellers i måneden er han den mest ivrige.

Men nå som jeg virkelig er lysten så er det tabu. Og jeg er ikke typen som bønnfaller om det. Da får jeg heller hjelpe meg selv.

Lurer på om det finnes menn som hopper på dama selv om hun har det? Man hadde jo følt seg 100% begjært da.

Hilsen tøsen med den lille kåte musa.

Skrevet

TS her.

Det er jo litt ironisk.

Mannen min vil ikke røre meg lenger om jeg har mensen selv om han ikke lot seg stoppe av det tidlig i foroldet.

Men nå som jeg virkelig er lysten så er det tabu. Og jeg er ikke typen som bønnfaller om det. Da får jeg heller hjelpe meg selv.

Lurer på om det finnes menn som hopper på dama selv om hun har det? Man hadde jo følt seg 100% begjært da.

Skrevet

TS her.

Det er jo litt ironisk.

Her tenker vi ikke på det engang, hehe :) Spør om det er noe galt, så lenge det var greit i begynnelsen skulle det vel ikke vært noe problem nå :)

Skrevet

Aldri hatt noe i mot å kjøre brannbil.
Skrevet

Aldri hatt noe i mot å kjøre brannbil.

:rodmer:

:fnise:

Skrevet

Er i grunnen litt bitter på mannen min pga dette.

Er det egentlig vanligst å skygge banen for menn når dama har mensen?

og de som skryter av at de driver på som aldri før under menstruasjonsperioden er bare "spesielt interesserte" eller har det noe med min attraktivitet (eller mange på) tro?

• Liker 1
Skrevet

Bare jeg som synes denne var litt, tja.. snedig? :fnise:

Skrevet

Bare jeg som synes denne var litt, tja.. snedig? :fnise:

Nei...

Anonym poster: c093eaa0fa35edb721122a7b1b02a4a6

Skrevet

Triks: Klipp opp en myk svamp og bruk den i vagina når du har mensen, da søler det ikke. Vær sammen med en mann du stoler på for det hender du trenger hjelp til å få svampen ut igjen. (Vær sammen med en mann du stoler på uansett :-))

Noen mener at kvinner som ikke ønsker seg barn er mer kåt under mensturasjonen mens kvinner som vill ha barn er mer kåt når de har eggløsning.. hvem vet.

Skrevet

Triks: Klipp opp en myk svamp og bruk den i vagina når du har mensen, da søler det ikke. Vær sammen med en mann du stoler på for det hender du trenger hjelp til å få svampen ut igjen. (Vær sammen med en mann du stoler på uansett :-))

Noen mener at kvinner som ikke ønsker seg barn er mer kåt under mensturasjonen mens kvinner som vill ha barn er mer kåt når de har eggløsning.. hvem vet.

Beklager men dette var veldig turnoff!

Mitt hovedmotiv var bare å få det ut på et fordomsfritt forum, tror jeg og ikke å tvinge mannen min til å samarbeide for enhver pris.

Det var jo poeng å få frem gleden ved å føle kåthet :fnise:

Skrevet

Ta han med i dusjen / Ta ham i dusjen

Anonym poster: 36aeee0ffc9d6fd59784b6a03fd2a67c

Skrevet

SEr ikke noe galt med å ha sex når hun har mensen. Det bør være kvinnen som bestemmer om hun vil ha det. Og er mannen klar så kjør på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...