Gå til innhold

Inflasjon av KUK-tråder

Fremhevede innlegg

Gjest DrManhattan
Skrevet

Ser det er en del 'Jeg elsker stor KUK' tråder her på KG, jeg pleier ikke å lese dem så nøye da de er alle de samme trådene. Kvinnene skriver hvor mye de elsker peniser på 20+ cm mens mennene klager sin nød da de bare har en normal penis på 15cm. Dette reulterer i krangling om hvem som er bitter og hvem som er overfladisk.

Som sagt jeg engasjerer meg ikke da disse trådene er overfladiske, og det er vel greit, men spørsmålet er hva med en puppetråd, hva med en tråd som hyllet de store brystene, ville det resultert i de samme utbruddene?, Ville kvinnene med små bryster klaget sin nød mens mennene kalte dem bitre. Tar vi ting alt for personlig viss noen skriver at de tenner på noe spesielt og en ser du ikke når opp til den personens ideal?

Jeg hadde forstått det om det var snakk om et menneske du hadde et forhold til irl, men det å bli så sår når det er snakk om mennesker du aldri vil møte og som veldig ofte gjemmer seg bak 'Anonymbruker' eller som bare er et forumtroll, finner jeg merkelig.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest brutal mann
Skrevet

Det er da flere brukere som har utropt sin hang til megapikker her inne. Under fullt nick!

Når det kommer til kvinners bryst, hvordan kan en la være å gi kompliment til dem alle? Ok, noen av disse brystene henger fast på gjennomførte nek, men det er da ikke brystet sin feil!

Skrevet

Som sagt jeg engasjerer meg ikke da disse trådene er overfladiske, og det er vel greit, men spørsmålet er hva med en puppetråd, hva med en tråd som hyllet de store brystene, ville det resultert i de samme utbruddene?,

Dette er bare tre av maaaaange...

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=533267&st=0&p=8784790&#entry8784790

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=520353&st=0&p=8554472&#entry8554472

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=51206&st=0

Anonym poster: e967715f6b2b6f11b002d6c73cb385bb

Gjest DrManhattan
Skrevet

Dette er bare tre av maaaaange...

Anonym poster: e967715f6b2b6f11b002d6c73cb385bb

Jeg så den ene tråden der som var et svar til en tråd om høye menn ble litt sånn som jeg tenkte, på den tråden om høye menn har vel da de lave mennene blit såret og fått hørt at de var bitre mens på puppetråden så ble det sagt at det ikke kunne sammenlignes med store pupper for det å like store pupper var verre enn å si man likte høye menn, så har vi det gående.

Skrevet

Det enkleste hadde vært om alle kunne godta at vi har forskjellig smak, og det ikke er helt krise. Men det tar vel noen år til før vi alle har kommet så langt!

Gjest DrManhattan
Skrevet

Det enkleste hadde vært om alle kunne godta at vi har forskjellig smak, og det ikke er helt krise. Men det tar vel noen år til før vi alle har kommet så langt!

Jeg tror vi alle krever å bli respektert for vår egen smak samtidig som vi krever å ha retten til å kritisere andres smak :)

• Liker 1
Skrevet

Hehe, ja - godt poeng. Men håper likevel at det en gang er plass til å like alle størrelser uten å måtte kjempe for det eller ha en trang til å kritisere andres valg. Såfremt meningene er godt lagt fram, og ikke oser kritikk og nedlatende ord overfor andre enn de man selv liker.

Skrevet

Når det kommer til kvinners bryst, hvordan kan en la være å gi kompliment til dem alle? Ok, noen av disse brystene henger fast på gjennomførte nek, men det er da ikke brystet sin feil!

:rulle: Litt som pikkene, store som små.

Anonym poster: 535b74a664b9b629ce62176f30e34b2b

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Tro om ikke mye av det rabalderet som oppstår hver eneste gang er knyttet til at temaet er så personlig for mange ?

Og med unntak av akkurat store vrs. små pupper så kan ikke de andre nevnte faktorer med enkelhet 'justeres' på.

Det er i praksis umulig for en helt vanlig, flott fyr på 175 cm å bli 10 høyere.

Det er i praksis umulig for en helt vanlig fyr med pikk på 15,5 cm å få seg en på 19,8 cm (sorry, 'mirakelkurer' finnes ikke)

Den eneste av disse faktorene det i dag er mulig for folk flest å endre er faktisk størrelsen på et par pupper.

- og da starter diskusjonen om hva som er best av silikon eller ikke silikon.

Og i alle diskusjonene oppleves temaet å ha personlig betydning for hver og en av debattantene, og da har vi det gående. Det er helt naturlig at det blir slik... på alle områder har de fleste av oss en eller annen uperfekthet, og treffer diskusjonen denne opplevde 'mangelen' eller svakheten så er det gjort.

Jeg håper vi kan aksptere at folk er forskjellige i sin fysikk, sine preferanser og sine lyster, - uten å gå til angrep på hverandre ved å bevist å forsøke såre der det potensielt gjør vondest.

Gode diskusjoner er gjerne preget av til tider ganske så høy temperatur, og det må vi tåle når vi stikker hodet inn i en diskusjon.

Edit:TyrkLeif

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Skrevet

Folk må slutte å være så jævla nærtagende.

• Liker 1
Gjest DrManhattan
Skrevet

Tro om ikke mye av det rabalderet som oppstår hver eneste gang er knyttet til at temaet er så personlig for mange ?

Og med unntak av akkurat store vrs. små pupper så kan ikke de andre nevnte faktorer med enkelhet 'justeres' på.

Det er i praksis umulig for en helt vanlig, flott fyr på 175 cm å bli 10 høyere.

Det er i praksis umulig for en helt vanlig fyr med pikk på 15,5 cm å få seg en på 19,8 cm (sorry, 'mirakelkurer' finnes ikke)

Den eneste av disse faktorene det i dag er mulig for folk flest å endre er faktisk størrelsen på et par pupper.

- og da starter diskusjonen om hva som er best av silikon eller ikke silikon.

Og i alle diskusjonene oppleves temaet å ha personlig betydning for hver og en av debattantene, og da har vi det gående. Det er helt naturlig at det blir slik... på alle områder har de fleste av oss en eller annen uperfekthet, og treffer diskusjonen denne opplevde 'mangelen' eller svakheten så er det gjort.

Jeg håper vi kan aksptere at folk er forskjellige i sin fysikk, sine preferanser og sine lyster, - uten å gå til angrep på hverandre ved å bevist å forsøke såre der det potensielt gjør vondest.

Gode diskusjoner er gjerne preget av til tider ganske så høy temperatur, og det må vi tåle når vi stikker hodet inn i en diskusjon.

Om jeg som mann på 177 hadde likt ei dame virkelig godt men hun sa at: -Du er veldig søt men jeg kunne aldri blitt sammen men en som er lavere enn 180, så hadde jeg blitt såret, sint og følt meg liten, bokstavelig talt.

Men om ei bruker på et forum, med nicket 'superdeiliggirly92, og en avatar av ei sommerfugl, skriver: -Fy fader ass høye menn er bar så driiiitkjekke, kun aldri blitt sammen med en lav en, liksom ikke skikkelig mann de da tihi;). Så tenker jeg bare: Fint for deg det da, men jeg greier ikke å bli fornærmet.

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Om jeg som mann på 177 hadde likt ei dame virkelig godt men hun sa at: -Du er veldig søt men jeg kunne aldri blitt sammen men en som er lavere enn 180, så hadde jeg blitt såret, sint og følt meg liten, bokstavelig talt.

Men om ei bruker på et forum, med nicket 'superdeiliggirly92, og en avatar av ei sommerfugl, skriver: -Fy fader ass høye menn er bar så driiiitkjekke, kun aldri blitt sammen med en lav en, liksom ikke skikkelig mann de da tihi ;). Så tenker jeg bare: Fint for deg det da, men jeg greier ikke å bli fornærmet.

:5:

Skrevet

Det burde egentlig få deg til å føle deg stor, da hun med et slikt utsagt forteller at hun er veldig mentalt liten.

Gjest DrManhattan
Skrevet

Det burde egentlig få deg til å føle deg stor, da hun med et slikt utsagt forteller at hun er veldig mentalt liten.

Jo en kan se det slik også og det er jo sånn en burde tenkt, men det å bli konfrontert med at du ikke er bra nok og det pga noe fysisk du ikke noensinne kan gjøre noe med så blir du veldig såret, med god grunn

Skrevet

Jeg liker små tisser. Hvorfor finner jeg aldri disse trådene?

Hilsen Kvinne

Anonym poster: 50f663fd0d59fe9899ac6b2bc783e3ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...