Gå til innhold

Ekstreme smerter i underlivet, sopp?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest-sopp
Skrevet

For 1,5 uke siden hadde jeg sex for første gang med min nye flamme. Han er veldig velutstyrt og jeg var ganske øm etterpå.. Hadde vondt dagen derpå men tenkte at det måtte være pga den røffe sexen og størrelsen hans... Men da det begynte å klø skikkelig og etterhvert gjøre veldig vondt å sitte ringte jeg legen og fikk time. Var hos fastlegen på onsdag, og etter en veldig smertefull gynekokogundersøkelse konstanterte han med at jeg har fått en soppinfeksjon.. Fikk resept på tabletter som skal svelges (1 i uka i 4 uker) og beskjed om å bruke canesten. Har nå gått 4 dager og det er enda verre nå, har små "byller" rundt hele skjeden og endetarmen, får ikke sove, vondt å sitte og jeg gråter fordi det er så smertefullt. Tok en canesten stikkpille natt til i går og det har ikke hjulpet noe.... Var desperat før jeg la meg i natt og googlet i flere timer.... Kjerringråd?? JO, hvitløk i musa!!! Jeg spratt opp av sengen og fant fram hvitløken og lurte den inn.... Hjalp selvfølgelig ingenting og alt er bare jævlig nå. Svir helt sinnsykt når jeg går på do, og nå som det har spredt seg bakover så tør jeg ikke å gjøre nummer to med det første..... MÅ ringe legen igjen på mandag, jeg holder ikke ut! Hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest-sopp
Skrevet

Dra til legevakten!

Tror du det er så alvorlig??

Skrevet

Byller? Høres ut som et førstegangsutbrudd av herpes spør du meg.. Legevakta! NUH!

• Liker 1
Gjest gjest-sopp
Skrevet

Byller? Høres ut som et førstegangsutbrudd av herpes spør du meg.. Legevakta! NUH!

Jeg har hatt herpes en gang tidligere og det var på venusberget og dette er ikke det samme... :/

Gjest Lille-pus
Skrevet

Uansett hva du tror eller vi andre tror så tar du turen på legevakten nå.

Heller en gang for mye enn en gang for lite.

Du trenger i alle fall noe som kurerer og lindrer, og det er det viktigste nå.

Så *husj* avgårde på legevakten :opplyser:

Gjest gjest-sopp
Skrevet

Jeg må på jobb straks, får dra til legevakten i natt når jeg er ferdig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...