Gå til innhold

Hvor er mitt sosialt liv?!

Fremhevede innlegg

Gjest Fotballfruenr
Skrevet

Jeg føler meg ekstremt ensom i blant når det kommer til det sosiale. Spesielt i helgene! På en vanlig dag drar jeg på skolen og studerer, slutter halv fire, drar hjem, spiser og sover. Det er hverdagen min som oftest og jeg er så sinnsykt lei.

Jeg har en del venner, men de er nesten alltid opptatt i helgene, og da blir jeg sittende her i huset og kjeder meg i hjel. Jeg vil ikke sitte hjemme hele helgen uten å gjøre noe, jeg kommer til å bli depressiv om jeg ikke får et mer sosialt liv. Jeg er drittlei av å sitte på rommet og lese de bloggene som gjør noe hver da hele tiden. Hvor er det sosiale livet mitt? Åh er så lei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan ikke du bli med vennene dine i helgene?

Gjest Fotballfruenr
Skrevet (endret)

Hvorfor kan ikke du bli med vennene dine i helgene?

De er bla. på bursdager til folk jeg ikke kjenner, og med andre jeg ikke har møtt. Blir derfor ikke spurt om å være med... Har spurt noen av vennene om å finne på noe men enten skal de på bursdag eller teater, så da blir jeg sittende her.

Endret av Fotballfruenr
Skrevet

Hvis du måler livet ditt utfra en retusjert rosablogg, så er det kanskje ikke så rart at du blir litt deprimert?

Anonym poster: 514391d2e4fc6779868dda3b20656a35

Skrevet

Om det er snakk om drikking så er det ikke verre enn at du melder deg inn i en av foreningene med mange internfester(her møter du også folk som liker å dra ut).

Skrevet

Hvis det sosiale nettverket du har nå egentlig ikke er så sosialt likevel så må du utvide det :) Hva med studievennene dine? Har du vurdert å få en liten ekstrajobb ved siden av studiene slik at du får kollegaer? Her inne er det også mulig å bli med på treff i den byen du bor i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...