Cordelia Skrevet 25. november 2012 #21 Skrevet 25. november 2012 (endret) Om jeg skriver at f.eks en Samsung er bedre enn Iphone fordi den ikke er låst til programvare fra kun en produsent, fordi jeg kan bytte tastatur, fordi den vinner over Iphone i mange tester, den har utbyttbart batteri og minnekort, er svaret jeg får fra Iphoneentusiastene at Iphone er bedre fordi Apple har produsert den. Det er bakgrunnen for denne tråden. Er det et svar på spørsmålet ditt? Anonym poster: 7b3469957b1fa6e0dd8d8b392f8f8779 Ja, takk edit Men hvorfor kan ikke folk ha forskjellig smak da. Personlig er jeg ikke noe spesielt fan av Apple egentlig, da jeg bare har erfaring fra Ipod, men jeg går ikke rundt og bryr meg med hvorfor andre velger andre produkter, av den enkle arsak at folk er forskjellige med forskjellig kunnskap og smak. Endret 25. november 2012 av Cordelia 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #22 Skrevet 25. november 2012 Ja, takk edit Men hvorfor kan ikke folk ha forskjellig smak da. Personlig er jeg ikke noe spesielt fan av Apple egentlig, da jeg bare har erfaring fra Ipod, men jeg går ikke rundt og bryr meg med hvorfor andre velger andre produkter, av den enkle arsak at folk er forskjellige med forskjellig kunnskap og smak. Fordi smak er en dårlig begrunnelse. Smak er så diffust. Jeg har enda til gode å få ett godt argument for at Iphone er bedre enn andre. Hva går det på? Utseende? Funksjoner? Jeg skjønner det ikke. Annet enn at Apple er rågode på markedsføring. For det er de. Når de klarer å innprente i folk at et produkt er suverent utelukkende fordi det er produsert av Apple. Jeg bøyer meg i støvet for Apples markedsføringsapparat. Anonym poster: 7b3469957b1fa6e0dd8d8b392f8f8779
Gjest Uanonymbruker Skrevet 25. november 2012 #23 Skrevet 25. november 2012 jeg liker den fordi den er enkel. Ikke noe fiss ikke noe fuss-det er en telefon som funker samtidig som den er vakker å se på. Har hatt alle mulige andre slags telefoner før iphonen min, og de har ikke helt passet for meg, men nå føler jeg at jeg har funnet min match, og det har ingenting med trend eller markedsføring å gjøre for jeg har ingen i omgangskretsen min med en iphone, bortsett fra huseieren min på 70. Klarer å like flere telefoner på èn gang jeg, uten å disse hverken det ene eller det andre, så utviklet er hjernen min!
Cordelia Skrevet 25. november 2012 #24 Skrevet 25. november 2012 Fordi smak er en dårlig begrunnelse. Smak er så diffust. Jeg har enda til gode å få ett godt argument for at Iphone er bedre enn andre. Hva går det på? Utseende? Funksjoner? Jeg skjønner det ikke. Anonym poster: 7b3469957b1fa6e0dd8d8b392f8f8779 Fordi disse funsjonene fungerer bra for dem, basert på deres preferanser. Det er jo nettopp det som er poenget mitt.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #25 Skrevet 25. november 2012 jeg liker den fordi den er enkel. Ikke noe fiss ikke noe fuss-det er en telefon som funker samtidig som den er vakker å se på. Har hatt alle mulige andre slags telefoner før iphonen min, og de har ikke helt passet for meg, men nå føler jeg at jeg har funnet min match, og det har ingenting med trend eller markedsføring å gjøre for jeg har ingen i omgangskretsen min med en iphone, bortsett fra huseieren min på 70. Klarer å like flere telefoner på èn gang jeg, uten å disse hverken det ene eller det andre, så utviklet er hjernen min! Takk for svar :-) Anonym poster: 7b3469957b1fa6e0dd8d8b392f8f8779
Klatt Skrevet 26. november 2012 #26 Skrevet 26. november 2012 Crapple? Gode produkter, tidenes jævligste selskap. Wee.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #27 Skrevet 26. november 2012 skjønner ikke en dritt av noen av apple produktene. mye mulig jeg bare ikke orker å sette meg inn i det. jeg er meget godt fornøyd med mine andre produkter. jeg slår slaget for alle andre frukter i fruktskåla! man overlever ikke på bare epler!!! Anonym poster: a70501ea10245eeb085c4667f344e47e
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #28 Skrevet 26. november 2012 Fordi apple-produkter er enkle i bruk. Fordi de har enkelt og pent design med MYE tilbehør. Fordi du kan synke alt du har trådløst mellom alle produktene dine. Fordi de passer med hverandre. Jeg hadde et lite helvete med å få Galaxy S2en min til å fungere med macen, så jeg byttet til iphone. S2en er en bedre telefon enn iphone 4S, men igrunn liker jeg at den er så enkel. Men det som for meg er viktigst med iphonen er at den har den beste musikkspilleren. Jeg er glad i kjøpe musikk gjennom itunes store, og itunes er imo det beste musikkprogrammet. På iphonen får jeg all musikken fra macen, alle spillelistene, jeg får scrobblet avspillingene mine til last.fm live, og det uten å gjøre noe som helst (vel, bortsett fra å trykke "overfør" og "play", da). Så jeg tror jeg kommer til å fortsette å ha iphone, og andre apple-produkter, Anonym poster: 8d74ce4e8be2d5a6841f8d01f531fd39
Gjest Darthoven Skrevet 26. november 2012 #29 Skrevet 26. november 2012 Har en mobiltelefon. Den kan sende sms og kan ringes med. Dessuten har den en uke batterilevetid. Den er ikke smart, men jeg føler meg ikke som en gay lord når jeg bruker den. Slipper å stå med veske, jan thomas-hår, butplug og fingertuppen på touchpadden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå