Gå til innhold

Svare for andre brukere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fra tid til annen har jeg merket meg at noen brukere svarer for andre brukere. Ikke i en generell debatt, men om fx bruker x får et spørsmål og ikke svarer umiddelbart så svarer noen andre. På spørsmål som går direkte på og er til en annen bruker. Jeg har til og med sett det et par ganger i Spør en bruker. Jeg har også merket meg at noen er mer ivrig på dette enn andre.

Hvorfor gjør de/dere dette? Jeg synes det ser skikkelig dumt ut. Opplysningstjenesten for KG-brukere værsågod liksom. Kan ikke brukere få lov til å svare selv? Og bestemme hva de vil svare på selv? Hvorfor denne trangen til å svare på andres vegne?:klo:

Anonym poster: 3e630305badc05545d7e7d28956066ce

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går bra. :trøste:

Skrevet

Jeg skal svare for Gjest: Hjelpes.

• Liker 4
Skrevet

Jeg skal svare for Gjest: Hjelpes.

:hoho: Spot on!!!

Anonym poster: 3e04a4bc9dc3bc5c6ef09cea6e611bd1

• Liker 1
Skrevet

Er flere brukere som har svart for meg. Er helt greit synes jeg, for er enig i det dem sier :fnise: Iallefall av det jeg har kommet over.

Skrevet

Har dere eksempler? Skjer det når noen stiller personlige spørsmål om en bruker eller svarer andre på hva brukeren mener om noe i en debatt? :klo:

Anonym poster: 25bc9376d0e672bbce0caa006f4e873b

Skrevet

:lete:

Anonym poster: 25bc9376d0e672bbce0caa006f4e873b

Skrevet

Når det er snakk om debatt, så får vel alle svare, men på spør-en-bruker-tråden burde bare den som har fått spørsmålet svaret på det som blir spurt. Men spør-en-bruker-tråden er uinteressant, det er en gjeng som henger der og stiller spørsmål til hverandre - BORING! Da syns jeg egentlig ikke at det gjør noe om noen andre svarer.

Anonym poster: cd98af2f650fccb127bb40de4bdfab4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...