AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Hei hva er det å være seksuelt tiltrukket? Hvordan føles dette? Hva er forskjellen mellom å være seksuelt tiltrukket og forelsket? Anonym poster: 3983c96cd7c64c5563cbbc27c4efb6cb
Silfen Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Når det rykker i pikken og kribler i glufsa, da er du seksuelt tiltrukket. 6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Når du er forelsket er du seksuellt tiltrukket, men du kan være seksuellt tiltrukket selv om du ikke er forelsket. Om du bare er seksuellt tiltrukket har du ikke lyst på et forhold, men du synes personen er deilig og at kroppen og personligheten er tiltrekkende, og har lyst til å ligge med personen. Anonym poster: 557ef75567d9eb99f3c758aafb03b69b 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Når det rykker i pikken og kribler i glufsa, da er du seksuelt tiltrukket. Så det er sånn det er. Når du er forelsket er du seksuellt tiltrukket, men du kan være seksuellt tiltrukket selv om du ikke er forelsket. Om du bare er seksuellt tiltrukket har du ikke lyst på et forhold, men du synes personen er deilig og at kroppen og personligheten er tiltrekkende, og har lyst til å ligge med personen. Anonym poster: 557ef75567d9eb99f3c758aafb03b69b Så hvis jeg er forelsket så er jeg seksuelt tiltrukket? Jeg kan ikke si at jeg har følt verken rykning eller kribling der nede pga. " personen er deilig og at kroppen og personligheten er tiltrekkende, og har lyst til å ligge med personen." men har vært forelsket.. Anonym poster: 3983c96cd7c64c5563cbbc27c4efb6cb 1
womenwomen Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Hei hva er det å være seksuelt tiltrukket? Hvordan føles dette? Hva er forskjellen mellom å være seksuelt tiltrukket og forelsket? Anonym poster: 3983c96cd7c64c5563cbbc27c4efb6cb Det der er veldig forvirrende for meg - jeg vet egentlig aldri om jeg er forelsket eller bare sexuelt tiltrukket av personen. Sansynligvis er jeg litt begge deler. Klarer ikke å skille helt mellom de to tingene...Problemet med det er at jeg liker alltid minst 2 menn samtidig....Kan føle meg sexuelt tiltrukket av begge - men jeg vet ikke om jeg er forelsket i en av de ! Vil ha begge to, vil ikke gå glipp av noen av de jeg liker spesielt godt...egentlig. Om jeg kunne velge... Hvordan det føles å være sexuelt tiltrukket ? tja vanskelig å beskrive, men får lyst på sex med de når jeg er i nærheten av de, ser de, flørter, blikk kontakt og bare synet av han...dag / natt - drømmer om å ha sex med de etterpå...tenker på de. Blir extra tent av å flørte med de etc. Merker at jeg får veldig økt sexlyst når jeg ser en mann jeg synes er utrolig tiltrekkende og som tydeligvis liker meg også, blikk flørter og det er spenning mellom oss. Man blir automatisk mer hormonell og får økt sexlyst av kontakt med det motsatte kjønn. Selv helt uskyldig kontakt kan utløse økt sexlyst og tanker om han ...
Gjest Macha Mong Ruad Skrevet 25. november 2012 #6 Skrevet 25. november 2012 Når man er forelsket kribler det i hjertet, når man er seksuelt tiltrukket kribler det i underlivet. Og den ene tiltrekningen vil ofte kunne føre til den andre. 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #7 Skrevet 28. november 2012 ... Når man er forelsket kribler det i hjertet, når man er seksuelt tiltrukket kribler det i underlivet. Og den ene tiltrekningen vil ofte kunne føre til den andre. Skjønner, er følelsen ganske lik? Altså får man den samme følelsen når man er seksuelt tiltrukket som når man er forelsket? Anonym poster: 3983c96cd7c64c5563cbbc27c4efb6cb
Hanna! Skrevet 28. november 2012 #8 Skrevet 28. november 2012 Vil si at seksuell tiltrekkning for meg er nr jeg plutselig blir bevisst hegen kropp og hans kropp. Jeg kan ta meg i å studer leppene hans, huden hans, armene osv. Samtidig som jeg vil han skal ta på meg, kjenner huden min kribler i å bli tatt på. Seksuell tiltrekkning gjør at jeg lurer på hvordan sexen ville vært. At jeg blir kåt bare av synet eller tanken på personen. For egen del tror jeg at det går begge veier; om jeg merker tiltrekkningen mot meg, hvis han ser på puppene mine i smug, ser meg mye i øynene osv, så blir jeg også mer tiltrukket av ham. Når du er forelsket er du seksuellt tiltrukket, men du kan være seksuellt tiltrukket selv om du ikke er forelsket. Om du bare er seksuellt tiltrukket har du ikke lyst på et forhold, men du synes personen er deilig og at kroppen og personligheten er tiltrekkende, og har lyst til å ligge med personen. Anonym poster: 557ef75567d9eb99f3c758aafb03b69b Dette synes jeg er interessant. Jeg har bare vært forelsket to ganger, ble ikke noe ut av noen av gangene. Ene var i tenårene og jeg var for sjernert. Den andre nylig, han hadde dame. Jeg var virkelig forelska, besatt, på grensen til sykelig. Jeg ville være i nærheten av dem, fikk dem ikke ut av hodet, ble lykkelig av å teenke på dem. Kan hende var det fordi det aldri ble noe mer ut av ting, men for meg var det aldri seksuell tiltrekkning. Mye mer uskyldig på en måte. Så slik fungerer det ikke for meg.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #9 Skrevet 28. november 2012 Når jeg er forelsket vil jeg på en måte ha "hele personen" - jeg er tiltrukket av og nysgjerrig på hele ham. Det har alltid vært seksuell tiltrekning også når jeg har forelsket meg, samtidig som sex ikke trenger å spille hovedrollen. Den seksuelle delen av det er kanskje at jeg blir kåt av å ha ham i nærheten av meg, at han tar på meg, at jeg kan glo på ham og nesten synes det lyser av sånne fine ting som armer, profilen hans osv Å "bare" være seksuelt tiltrukket går vel mer på at jeg kan ha lyst på sex med en mann, og synes at han er deilig og sexy uten at jeg kjenner jeg får lyst til å være i et forhold med ham. Men jeg har ikke hatt seksuelle forhold med menn jeg ikke har vært mer bredt tiltrukket av, jeg har kjent dem litt eller godt på forhånd og likt sider ved personligheten deres også. Det bare får ikke den glansen og det mer altomfattende "dyttet" som forelskelsen gir... Men jeg er ikke noen ekspert, sist jeg var forelska - før akkurat nå - var for ti år siden. Mitt siste forhold før nåværende begynte som et fysisk/seksuelt forhold, men som det nevnes over her utviklet det seg til noe mer... kjærlighet/forelskelse i en eller annen form, og vi endte med å være sammen i litt for mange år Anonym poster: c622074d3ce6233e006a52c5b6cff76b
Gjest Summers Skrevet 28. november 2012 #10 Skrevet 28. november 2012 For egen del tror jeg at det går begge veier; om jeg merker tiltrekkningen mot meg, hvis han ser på puppene mine i smug, ser meg mye i øynene osv, så blir jeg også mer tiltrukket av ham. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #11 Skrevet 30. november 2012 Er det å være kåt og seksuelt tiltrukket det samme? Eller får man de samme følelsene? Eventuelt hvordan føles det å være kåt? Anonym poster: 3983c96cd7c64c5563cbbc27c4efb6cb
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #12 Skrevet 30. november 2012 Er det å være kåt og seksuelt tiltrukket det samme? Eller får man de samme følelsene? Eventuelt hvordan føles det å være kåt? Anonym poster: 3983c96cd7c64c5563cbbc27c4efb6cb Tildels? Men at lysten er rettet mot en bestemt person. Følelsen av å være kåt er vel når det kribler i glufsa, som pent beskrevet over her. Hehe, også får jeg mer levende seksuelle fantasier om det er en bestemt person jeg er tiltrukket av - men sterkest når jeg er forelska tror jeg. Anonym poster: c622074d3ce6233e006a52c5b6cff76b
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #13 Skrevet 30. november 2012 Hva om en har sex, får reisning men ikke fullt og får det ikke til å gå for en. En en ikke seksuelt tiltrukket da? Anonym poster: a8519d68d6f2767b0d50ed38076e52b3
Cameron Skrevet 30. november 2012 #14 Skrevet 30. november 2012 Horny from the heart. Jeg kjenner seksuell tiltrekning både i hjertet og i vagina. Jeg sjekker alltid om jeg er tiltrukket av en person både fra hjertet og vagina. Det har ikke noe med forelskelse å gjøre, mer med en connection til den jeg har lyst på. Forelskelse ser jeg som en følelse jeg projeserer på en annen person, som regel er det at jeg har laget meg et drømmebilde av hvem den andre er og jeg tror at det er denne personen som bringer følelsen til meg. En ilusjon som ikke har noe med den virkelige personen å gøre, kan være både deilig og vond følelse - det som oftest skjer er at jeg mister fokus på mine egene ting, slutter å spise/sove, ser på den andre som en som kan "redde" meg. Har som oftest endt med et knust hjerte eller forhold som har begrenset både meg og mitt "stakkars offer" :D "Ro meg over, fortell meg om kjærlighet som er mer enn det første skritt på en gammel vei mot tretthet og stengte sinn" - Anne Grethe Praus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå