AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Det var det ordet som jeg føler forklarer mest. Jeg føler meg forvirret og tom, samtidig som jeg føler at jeg tenker alt for mye, og føler alt for mye. Så ja...blir bare forvirra. Jeg går på cipralex om det har noe å si (gått på det i 6 måneder)Men har ikke vært sånn som det er nå før. Har som regel vært veldig "ustabil" gråt hver dag. men ikke nå lenger. Ikke fordi jeg er så glad akkurat, jeg vet rett og slett ikke, det er det som er problemet. Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver her heller...jeg føler bare at det er noe. Jeg vet ikke hva dette noe er. Men føler at det er noe som henger over meg. Noe som skal skje, eller noe jeg har glemt og noe som bare er feil. Har dere følt det sånn før? Er det normalt og vil det gå over? Jeg kan ikke helt forstå at det kan ha noe med cipralexen å gjøre, for har bare følt meg "rar" i en uke ca. Jeg trodde jeg var på bedringensvei for en stund siden, men jeg begynner å føle meg sliten igjen. Noen som har vært borti det samme? Jeg vet jeg ikke har skrevet dette så bra, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive, jeg føler bare at det er noe galt... Anonym poster: 80bbac227486f620a19dab995b6da809
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Da jeg begynte på Cipralex, ble jeg veldig ''tom'' i hodet. Alt virket surrealistisk den første mnd (+ -) og litt sånn ''brygger-på-omgangssyke-ellernoe-følelse''. Men dette var i begynnelsen, før kroppen vendte seg til det. Snakk med lege/psykiater du Lykke til. Anonym poster: c38ebb182b5828b2bea4a310c2691bf3
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Cipralex har et jævlig dårlig rykte.Skjønner ikke at noen tør å gå på det.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 TS her: Jeg har hatt et usunt kosthold over tid, alt for mye sukker og alt for lite næring. Kan det være en årsak? Men det kom så plutselig på en måte. Føler meg veldig rar. Gjennomsliten, forvirret og litt urolig. Som et slags "trykk" i kroppen og jeg synes det er vanskelig å puste ordentlig. Ville det vært en ide og tatt blodprøver hos legen? Har ikke gjort det siden...aldri og har vel aldri spist bra, av ulike grunner. Blir bare litt engstelig. Anonym poster: 87cc388dd95afe2178432c9ca0a76eef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå