Gå til innhold

Usmaklig XXL-reklame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett den? Hodeløse, armløse, benløse, haltende, bloddryppende, skumle og dødelige folk som kommer inn til en by. Hva tenker de med når de lager slikt??? Barn ser reklame, og jeg som er voksen måtte snu med vekk, den var GRUSOM. Hva i huuuuuleste tenker XXL på her???? Aldri mer handle på den butikken hvertfall!

Anonym poster: aa9536f112d4b200b9f37b971913d0d9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har faktisk anbefalt aldersgrense på 15 år, så regner med de bare sender den om kvelden. Er kul den spør du meg.

Anonym poster: 1dc0346df6021ae0c119caa94e67bb94

• Liker 4
Skrevet (endret)

Edit: feil emne.

Endret av Magnifique
Skrevet

Jeg synes ikke den var så grusom, zombier er liksom litt for "gamledagers skrekkfilm" for min del, men jeg skjønte virkelig ikke poenget med reklamen og syntes overhode ikke det var en god reklame for XXL jeg heller.

Lurer også på hva de har tenkt, hva er greia liksom?

Skrevet

Kul? Hvor er den kul? Barn må jo få mareritt, de viste den klokka 22.15, rette etter Norske Talenter. Mange barn som var oppe da.

Gjest Darthoven
Skrevet

Virker som om den latterliggjør forbrukerne? Karakteriserer oss som hjernedøde shopping-zombier. Vel..folk er vel så dumme at de ikke ser ironien. Det var sikkert det de tenkte da de laget den.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes den hører hjemme i dagens samfunn. Den er et slag mot disse hodeløse mobilrånerne, som går i blinde på gata med ansiktet ned i skjermen! Topp reklame :)

Skrevet

Kul? Hvor er den kul? Barn må jo få mareritt, de viste den klokka 22.15, rette etter Norske Talenter. Mange barn som var oppe da.

Hø Hø! Mareritt? Barn er jo oppvokst med Harry Potter, der mark kommer ut fra kroppene til folk! Vi litt eldre er jo oppvokst med Pompel og Pilt. I dagens nyhetsbilde med alt krig og elendighet på nyhetskanalen og andre kanaler, så er det ingen argument å komme å påstå at barn vil få mareritt av den reklamen. Såpass ironi må folk ha!

• Liker 6
Skrevet

Mulig å få sett reklamen på nett? Har ikke sett den..

Anonym poster: 2c2e67acfd7e7ad3270e344b1f142850

• Liker 3
Skrevet

Jeg syntes den var morsom, skjønte også at det var xxl det reklamerte før hele var ferdig fordi den lignet på en de hadde før, tror det var noen gamlinger mot noen rebelske ungdommer da, hvor gamlingene hentet alt av sportsutstyr for å ta igjen..

Uansett, jeg tror nok også de sender denne reklamen bare om kvelden slik f.eks Kondomeriets reklamer om dildoer og glidemiddel bare blir sendt etter vannskille som er 21.30. Etter 21.30 så sendes både krim, hardbarka action filmer med mer så jeg skjønner ikke poenget med dette "små barn" opplegget.

Og som sagt, små barn er da virkelig vandt til litt av hvert som spørsmålstegnet poengterer, jeg synes iallefall den var grei, bedre enn alle jule reklamene for tiden vertfall, godt med et avbrekk :)

• Liker 4
Skrevet

Mulig å få sett reklamen på nett? Har ikke sett den..

Anonym poster: 2c2e67acfd7e7ad3270e344b1f142850

Jeg har heller ikke sett den og ble veldig nysgjerrig. Har noen en link,om det finnes?

Anonym poster: 3f1496e3ed4b46b80b63895457e30e3b

Skrevet

Synes egentlig den bare var teit. Og tror ikke barn får mareritt av dette.

Anonym poster: c9c0e422a01342cd074fb3833c136d8b

• Liker 2
Skrevet

Hø Hø! Mareritt? Barn er jo oppvokst med Harry Potter, der mark kommer ut fra kroppene til folk! Vi litt eldre er jo oppvokst med Pompel og Pilt. I dagens nyhetsbilde med alt krig og elendighet på nyhetskanalen og andre kanaler, så er det ingen argument å komme å påstå at barn vil få mareritt av den reklamen. Såpass ironi må folk ha!

I Harry Potter? Husker ikke, hvilken av filmene var det?

Kan virkelig ikke se problemet med denne reklamen, særlig ikke om den sendes kun på kveldstid.

Anonym poster: 812011cbeec0556d2e4c7177ab78399f

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

He he he he he he!

Den skal jeg sende linken til junior på! :ler:

Ok, den bør jo ikke sendes i barne-tv tid da. Men etter klokken åtte på kvelden er den bare kul! Jeg vil ha XXL-Zombie spill på mobilen!

TS, du kan umulig ha tenåringer i din omgangskrets. Zombie-dreping er jo det alle vil ha i spillene sine ;) En variant med alle former for sport er til og med en variant jeg ville likt å spille ;)

• Liker 1
Skrevet

I Harry Potter? Husker ikke, hvilken av filmene var det?

Kan virkelig ikke se problemet med denne reklamen, særlig ikke om den sendes kun på kveldstid.

Anonym poster: 812011cbeec0556d2e4c7177ab78399f

Jeg mente vel snegler og ikke mark.. Tror det var i filmen Ildbegeret. Poenget er at denne reklamen gir ingen mareritt iforhold til hva unger er oppvokst med i dag. Balkan-krigen, Harry Potter, ringenes herre og twilight for å nevne noen.

Jeg liker reklamen veldig godt :)

Skrevet

Like teit reklame som det XXL er. Butikken er like dritt!

Anonym poster: 0c9bdb4ecda49ccc463736e2600cae16

• Liker 1
Skrevet

Det eneste som bekymrer meg med den reklamen er at den kan få folk til å tro at man kan bekjempe zombier med fotballer.. =P

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...