tøydokka Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Jeg er seksuelt underdanig, og synes det er litt vanskelig å finne noen som passer mine behov. Må liksom ha litt flaks for å finne en fyr som liker å slå og kvele meg.. Og jeg begynner å se meg litt lei av at potensielle typer blir skremt når jeg presenterer mine ønsker.. Egentlig har det bare vært en av alle de kjærestene jeg har hatt som har matchet meg seksuelt. Dessverre var det andre ting som skar seg. Ønsker egentlig ikke treffe noen fra nettet. Hvordan fant du din partner? Kan man se etter noe spesielt ved menn som tyder på at de er dominante?
Nessy Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Dette er virkelig en kjip situasjon du er i :/ En kan jo ikke akkurat spørre på første date om fyren liker å slå og kvele i senga, tror ikke det blir mye date nr 2 da for å si det slik. Akkurat det med kjennetegn på om en fyr er dominant i senga er også pretty much umulig. Jeg ser på meg selv som dominant i senga men ingenting i dagliglivet mitt tyder på at jeg er slik. Er egentlig ganske avslappet og liker ikke konfrontasjoner utenfor soverommet.Mulig derfor jeg liker å "ta det igjen" på soverommet. En kan heller ikke bare gå etter menn som er dominante i dagliglivet heller for det er veldig lite sammenheng mellom soverommet og utenom. En svær fyr som er skikkelig "alpha" og slåss på byen kan godt mulig like å bli bundet opp og dominert og latterliggjort av ei jente han nærmest kunne revet i to om han ønsket. Så ja, føler med deg. Leter selv etter en underdanig jente og har muligens funnet ei, time will tell Ønsker deg hvertfall lykke til på veien! Er kjipt å ikke ha et fullverdig sexliv hvor en virkelig får det en ønsker inderst inne.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Jeg sliter med det samme. Dater nå en fyr som jeg har vært noe seksuell med, men vi har ikke gått hele veien. Han virker som en pleaser, og veldig lite dominant. Jeg håper at dette kan endre seg om jeg er åpen med hva jeg liker. Jeg vil nok velge å ta det i steg, og se hvordan han svarer på det. Jeg er også glad i å bli slått og kvelt, men dette er ikke noe jeg vil si før jeg ser om han har potensialet til det. Jeg tror de mange menn kan være tilbøyelige til å være dominante, men noen trenger tid og sevltillit(i senga) for å komme dit. Det jeg mener med dette er at jeg tror mange menn vil være skeptiske i begynnelsen, men dersom man bruker litt tid på det, så vil de muligens komme dit etterhvert. Det kan hende de må forsikres femten ganger om at det er ok å slå i en seksuell setting, og det kan hende at de må starte med å bare holde hånden mot halsen. Jeg tror enkelte menn vil bli skremt om man ytrer disse ønskene for tidlig. I det minste er det mange som ikke har erfaring med det i det hele tatt. Så jeg tror at cluet å gi det litt tid. Om du ikke har denne tiden, så vet jeg ikke. Det jeg vet er at man ikke kan "spotte" en dominant i hverdagen, og om man kan det så er det nok lurere å løpe i andre retning. Jeg framstår som en typisk "sterk kvinne" til vanlig, men liker å underkaste meg seksuelt. Ønsker en som kan følge denne "treat her like a princess, fuck her like a slut". Anonym poster: 5205af41947a0fc1104e5e59ac39aee9
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Jeg har nettopp mistet min perfekte match i senga. Det er ganske surt. Vi gikk rett inn i rollene fra første gang vi hadde sex. Han slår og kveler og er stort og sterk. Jeg digger det! Ingenting som tenner meg mer! Nå har han avsluttet, og jeg sitter igjen og undrer meg om jeg noen gang vil finne en som passer meg så godt i senga. Tror man må ha tålmodighet og flaks. De fleste menn har vel noe dominant i seg? Så man får bare håpe at de kan være tilbøyelig til å prøve etterhvert, og finne seg til rette med å være dominant. Men ja, kan nok være vanskelig, men ikke umulig i det lange løp Anonym poster: 8fdaccac56b19d1ef364b65c4247c875
Gjest Katten. Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 (endret) Jeg er ganske heftig dominant (i de aller fleste tilfellene), og jeg har - merkelig nok - stort sett tiltrukket meg underdanige de siste årene. Det er visstnok noe med utstrålingen min, og spesielt øynene mine. (Også mener jeg at det eksisterer en skitten liten hore i alle jenter der ute - min oppgave er bare å bringe henne fram) Endret 23. november 2012 av Katten. 5
Gjest Chin Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Hadde det samme problemet, bare at jeg tiltrakk med underdanige menn i fleng. Av en eller annen grunn tror de jeg er en domina. Men, jeg fant min på nett, og vi er nå gift. Så trenger ikke tenke på å leite på nytt med det første, og det er egentlig en stor lettelse. Selv om jeg syns han godt kunne vært mye strengere enn det han er.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 Hadde det samme problemet, bare at jeg tiltrakk med underdanige menn i fleng. Av en eller annen grunn tror de jeg er en domina. Men, jeg fant min på nett, og vi er nå gift. Så trenger ikke tenke på å leite på nytt med det første, og det er egentlig en stor lettelse. Selv om jeg syns han godt kunne vært mye strengere enn det han er. Hvor på nettet fant du han? Jeg tiltrekker meg også de underdanige av en eller annen grunn, nå er jeg klar for å gi nettet en sjanse. Anonym poster: f1e3fdbf0d8d082db341afe4efef8d8c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #8 Skrevet 24. november 2012 Sjekk ut Fetlife. Mye ekstremt, en del "vanlige". Har selv hatt sex med en derfra, hadde en annen veldig på gang fram til jeg "uheldigvis" ble betatt av en fyr jeg ikke vet om er dominant eller ikke... Dette er folk som er ute etter en fast sexpartner, en del er ute etter noe seriøst og mer langvarig. Anonym poster: 5205af41947a0fc1104e5e59ac39aee9 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #9 Skrevet 24. november 2012 Smil-norge.no? Anonym poster: 41125cfc692cfd957982d863878777e8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #10 Skrevet 24. november 2012 ja prøv smil-norge.no selv om de fleste der bare er ute etter å få en pulepartner. Anonym poster: 203d1f9b7f7fa8add8a6249fa4af1588
tøydokka Skrevet 24. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 24. november 2012 har profil på smil, men som sagt ønsker jeg i utgangspunktet ikke å treffe noen fra nett. Når jeg forelsker meg i noen har det alltid vært etter å ha kjent de en tid i sitt "naturlige miljø".. Nettdating fremstår for meg som litt kunstig. Men utelukker ikke at jeg gir det et forsøk..
Arlandria Skrevet 24. november 2012 #12 Skrevet 24. november 2012 Smil fungerer nok bra om du er litt "oppi åra", men vær litt obs om du er yngre. Er veldig mange "duminante" menn der, og det er flere andre møteplasser jeg ville valgt før smil. Anbefaler også fetlife, som andre over her. Og ungbdsm om du er +-20 år. Jeg fant min på nach, jeg. Han var vanilje, men etter noen måneders forhold og litt samtaler om emnet, begynte vi å leke skikkelig. Så av og til fungerer det! Tror det viktigste er å finne noen som vil utforske i senga, og ikke en som allerede har funnet ut av alt han liker og ikke liker (gjerne uten å faktisk ha prøvd). 1
Blackpuma Skrevet 24. november 2012 #13 Skrevet 24. november 2012 Smil fungerer nok bra om du er litt "oppi åra", men vær litt obs om du er yngre. Er veldig mange "duminante" menn der, og det er flere andre møteplasser jeg ville valgt før smil. Anbefaler også fetlife, som andre over her. Og ungbdsm om du er +-20 år. Jeg fant min på nach, jeg. Han var vanilje, men etter noen måneders forhold og litt samtaler om emnet, begynte vi å leke skikkelig. Så av og til fungerer det! Tror det viktigste er å finne noen som vil utforske i senga, og ikke en som allerede har funnet ut av alt han liker og ikke liker (gjerne uten å faktisk ha prøvd). Kan jeg spørre hvordan dere gikk fram? Hvor forsiktig startet dere, og hvordan utviklet det seg? Jeg dater en som jeg er ganske sikker på at er helt vanilje, men jeg har troen på at vi kan få til noe mer røft om han er åpen for det. Aner bare ikke hvordan jeg skal gå fram. Hvor lang tid brukte du før du luftet det?
Arlandria Skrevet 24. november 2012 #14 Skrevet 24. november 2012 Såklart, Blackpuma Vi startet som et helt vanlig forhold, men jeg følte selv at jeg merket at han likte å være litt røff. Vanlig røff, altså - som å støte hardt, slenge meg litt rundt og slike ting. Han var villig til å utforske og teste nye ting, og virket ikke som om han hadde lagd ei liste for seg selv over hva han ikke like. Det var det som gjorde at det føltes trygt for meg å ta praten om det. Vi hadde vanlig sex noen måneder, kanskje så mye som et halvt år. Jeg nevnte flere ganger at jeg likte røff sex, og gav god respons når han tok initiativet til det. Dette utviklet seg til å bli mer og mer, til det "stoppet" litt opp for min del. Det ble liksom ikke røffere enn der vi var kommet. Vi har alltid pratet mye om sex, og en dag tok jeg motet til meg og fortalte at jeg var bdsmer. Fortalte hva jeg fantaserte om tidligere, enkle "nybegynner-greier" jeg kunne like, som å binde meg fast, litt spanking osv. Fikk ikke så mye respons akkurat under den samtalen, men viste seg kjapt at han hadde tatt det til seg! Og vi holder på enda, et år senere... Han har tatt minst like mye initativ som meg, digger rollen sin og føler seg trygg som den som bestemmer. 1
Blackpuma Skrevet 24. november 2012 #15 Skrevet 24. november 2012 Takk for at du delte din erfaring! Jeg har ikke ligget med han jeg dater enda, men vi har gjort andre ting. Vanskelig å oppfatte hvordan han er da, men jeg tenker at mange fantaserer om å dominere, så får se hvordan ting utvikler seg. Jeg er spent på hvordan det blir å ha "vanlig" sex i en forholdsvis lang periode før vi tar det videre. Jeg tror det er viktig at han er trygg på meg seksuelt før jeg eventuelt snakker mer konkret om hva jeg kunne ønske med tiden. Blir spennende å se! Har alltid lurt på om det er gjennomførbart å kombinere BDSM og et vanlig forhold for meg. Siden andre får det til, så må det vel være mulig, haha.
Arlandria Skrevet 24. november 2012 #16 Skrevet 24. november 2012 Null stress! Fantasiene er veldig vanlige, men virker som om det er en mye skumlere greie å faktisk gjøre det i det virkelige liv. Litt trist, egentlig. Tror du er inne på noe riktig der. Bli kjent med hverandre vanlig, før du presser på for mye. Gjerne gi uttrykk for at du liker det han gjør! Men ikke push på. Det tror jeg kan ha motsatt effekt. Men vet du? Menn er generelt åpne, og de elsker å gjøre jentene sine fornøyde. Jeg tror det går veldig fint! :D 1
Blackpuma Skrevet 24. november 2012 #17 Skrevet 24. november 2012 Jeg har erfaring, men det er jo enkelt for meg, for jeg har jo sluppet å handle. Jeg har jo bare sagt at jeg sier stopp om det blir for mye, haha. Jeg håper det går fint, men jeg vet det finnes en del som overanalyserer sex. Jeg klarer jo ikke å svare på hvorfor jeg liker smerte under sex. Har også hørt om gutter/menn som synes bdsm med jenter de kun har sex med er enkelt, men at de mister respekten dersom det skjer i forhold eller ikke klarer å gjøre "noe vondt" mot en de er så glad i. Vel, det er vel bare å prøve. Får håpe han er åpen og leken, og at han er en som liker å eksperimentere litt. Vi er begge unge, han fire år eldre, men jeg tror nok jeg har mer erfaring på "sære" ting enn han, haha. Tror jeg kommer til å starte på den måten at jeg oppmuntrer røff sex, sier at jeg liker at han holder meg fast, er litt hardhendt osv, og ser hvordan det utvikler seg. Vært litt smånervøs for dette, og har tenkt at det kan bli en av de litt større problemene med han. Han har holdt meg litt fast én gang når vi kysset, så jeg håper han har det i seg. Men nå for tiden er han jo bare søt/usikker fordi han er så betatt av meg, og alle steg han tar er litt klumsete. MEN nå skal jeg slutte å kuppe denne tråden. Sorry, TS!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #18 Skrevet 28. mars 2019 Dette er en gammel tråd. Jeg velger likevel å dra den opp igjen fordi date sider av og til går ut på dato. Hvilke date sider i Norge er best for BDSMere? Er det fortsatt smil som gjelder? Anonymkode: 2093d...4d2
SlemUlv Skrevet 28. mars 2019 #19 Skrevet 28. mars 2019 Fetlife.com er ikke akkurat dating side. Men er en fin måte å komme i kontakt med miljøet på. 1
DominantHr Skrevet 28. mars 2019 #20 Skrevet 28. mars 2019 (endret) En måte kan være å sende ut "røksignaler" på Kvinneguiden, og så sende PM til interessante menn som svarer og skriver under synlig nick. Og/eller du kan sjekke om det samme nick'et forefinnes på Fetlife eller SMil-norge. Endret 28. mars 2019 av DominantHr 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå