hopsydaisy Skrevet 21. mai 2014 #21 Skrevet 21. mai 2014 Nå er jeg også en sånn som svarer ekstremt treigt på denne tråden, men må bare få komme med en erfaring, en liten motsetning til alt 100% negativt her. Jeg registrerte meg på Decate for ca 2,5 år siden, fordi jeg bare ville ha et tidsfordriv på lik linje som jeg hadde da Nettby eksisterte. Jeg hadde det som tidsfordriv hele tiden, og var ikke innom tanken på at dette skulle føre til noe dating eller tull. Tanken var ikke der før jeg hadde snakket med en fyr der inne i rundt 1 måned, og han virket for god til å være sant, så jeg tok det meste han skrev med en klype salt i begynnelsen. Vi snakket sammen der inne i tre mnd før vi fikk muligheten til å møte hverandre. Long story short; Det er snart to år siden jeg begynte å skravle med han der inne, vi har nå vært sammen i ett og et halvt år snart, og om en måned blir vi samboere. Så ja; Det er absolutt et sted jeg ikke vil anbefale å møte noen fremtidige kjærester på, det er smekkfullt av fjortiser der, og sexfikserte og ekle folk (av begge kjønn, har jeg faktisk erfart), og stedet er helt grusomt egentlig. MEN- ikke døm boka på omslaget; det finnes unntak. Jeg traff et unntak, og kunne ikke vært gladere for noe annet den dag idag. (kan, for ekstra info, fortelle at jeg er 23, han er 25, og vi møttes absolutt ikke "kun" for sexen sin del. Hadde vi gjort det, så hadde ikke vi gidda å snakke sammen over nett i 3 mnd først.)
Gjest multibox Skrevet 21. mai 2014 #22 Skrevet 21. mai 2014 Decate er greit, fungerer litt som nettby, bare at det har litt mer fokus på datingbiten, blir liksom en slags blanding av tinder/facebook/nettby. Funker fjell til å finne fjortisjenter hvertfall, men regner med gutta/mennene som henger der er endel eldre enn deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå