AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Er det noen som har erfaring med dette nettstedet? Jeg er på utkikk etter en kjæreste, men dette nettstedet tar jo helt av. Jeg lagde meg profil i går, og får titalls av kyss og meldinger. Venninne mine gjør også dette på samme nettsted, så det er ikke bare meg. Jeg kunne tenke meg å bli kjent på en litt mer rolig måte. Sende noen meldinger og snakke. Men det er mannfolk som spør om vi skal treffes allerede etter vi bare har utvekslet 3-4 meldinger. De virker jo helt desperate. Er det sånn på alle nettsteder? Jeg får høre hvor pen jeg er osv, men jeg tar det ikke til meg, for jeg tenker at det er slik de sier til alle jenter, også ser de bare hvem de for napp hos. Anonym poster: ce62a62a99586359af99f5605e7ee60e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 hvilken aldersguppe snakker vi om her? Anonym poster: d06beffaf6bb03f87b667e721d26e498
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Jeg er 18 og får meldinger fra 18-åringer, 20-åringer, 25-åringer, 33-åringer osv... - TS Anonym poster: ce62a62a99586359af99f5605e7ee60e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Er det noen som har erfaring med dette nettstedet? Jeg er på utkikk etter en kjæreste, men dette nettstedet tar jo helt av. Jeg lagde meg profil i går, og får titalls av kyss og meldinger. Venninne mine gjør også dette på samme nettsted, så det er ikke bare meg. Jeg kunne tenke meg å bli kjent på en litt mer rolig måte. Sende noen meldinger og snakke. Men det er mannfolk som spør om vi skal treffes allerede etter vi bare har utvekslet 3-4 meldinger. De virker jo helt desperate. Er det sånn på alle nettsteder? Jeg får høre hvor pen jeg er osv, men jeg tar det ikke til meg, for jeg tenker at det er slik de sier til alle jenter, også ser de bare hvem de for napp hos. Anonym poster: ce62a62a99586359af99f5605e7ee60e decate markedsfører seg jo med "venner, dating, flørt og tidsfordriv" så om du ikke er på utkikk etter en knullevenn/elsker er du sikkert på feil nettsted, altså. Anonym poster: 9883be6d7f62897b6112fbdc9495242d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Jeg har decate, og funker bra det. Anonym poster: 8fe1484d582e55bb437baf83ba437a2d
Gjest extra Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Er det noen som har erfaring med dette nettstedet? Jeg er på utkikk etter en kjæreste, men dette nettstedet tar jo helt av. Jeg lagde meg profil i går, og får titalls av kyss og meldinger. Venninne mine gjør også dette på samme nettsted, så det er ikke bare meg. Jeg kunne tenke meg å bli kjent på en litt mer rolig måte. Sende noen meldinger og snakke. Men det er mannfolk som spør om vi skal treffes allerede etter vi bare har utvekslet 3-4 meldinger. De virker jo helt desperate. Er det sånn på alle nettsteder? Jeg får høre hvor pen jeg er osv, men jeg tar det ikke til meg, for jeg tenker at det er slik de sier til alle jenter, også ser de bare hvem de for napp hos.Anonym poster: ce62a62a99586359af99f5605e7ee60e Jeg skjønner ikke hvorfor du blir overrasket over type meldinger du får. Dersom du er på en sex side på nettet så må du regne med at det vil komme ulike former for meldinger; noen kan være slibrige, andre kjedelige og atter andre spennende. Det er akkurat som når du er på byen og ulike typer gutter prøver seg. Man er på en måte "tilgjengelig". Nå er du på en datingside og får meldinger som virker overraskende. Hva annet hadde du forventet deg? Velkommen til den interaktive nettverdenen der ting blir pyntet på og "kosmetiske" inngrep gjøres på bilder. Du vil finne alle typer mennesker her. Som en generell huskeregel vil jeg si at de personene som virker mer enn gjennomsnittet ivrig bør du være kritisk overfor. Dette er ofte personer med høye forventninger (eventuelt lite å gjøre, desperate?) som ikke trenger å slå ut positivt for deg. Slik du skriver får jeg inntrykk av at dersom du hadde registrert deg på et hundeforum og klagde på at folk bare snakket om hunder, at det ville føles rart. Come on! Du får finne deg en nettside der folk tar seg tid til å bli kjent med deg. Lykke til med det forresten... Og tenk etter: tror du at folk flest bryr seg om dine uttrykk for verdier på en profilside? Det er skummelt å tenke på, men hvem som helst kan lage seg en profil på datingsider. Man vet aldri hvem vedkommende er. Det blir mye pynting på sannheten, bilder blir redigert i et uendelige og folk skryter på seg evner eller utseendemessige trekk de ikke har. Jenter: dere må slutte å klage på meldinger dere får fra gutta. Selv om dere spesifikt skriver i profilteksten at dere ønsker å bli godt kjent først så er det mange som overser slike preferanser og kjører på med sitt. Fra tid til annen vil dere kanskje finne noen seriøse, men de fleste fordeler risikoen for deretter å satse på den personen som responderer oftest. Simple as that! Endret 4. juli 2013 av extra
Sommee Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Når du har erfart å skrive lange meldinger frem og tilbake i ukesvis, og kanskje bli litt betatt før du i det hele tatt har møtt han, for så å bruke ti sekunder ved første møte på å skjønne at han virkelig ikke er noe for deg, da skjønner du hvorfor du blir bedt med ut etter 3-4 meldinger. "Kjemi" skriftlig på nett er lite eller ingen pekepinn på om det "blir no" irl.
Gjest sweetsugar Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Om du er ute etter kjæreste, styr unna. Selvfølgelig er det mulig å finne kjæreste der, men min erfaring er at det går mest i folk som er ute etter ett knull. Jeg opplever hvertfall svært lite seriøsitet på den siden
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 De fleste voksne og seriøse mennesker ser ikke vitsen med å sende hundre meldinger frem og tilbake, det er real life treff som forteller deg om det blir noe eller ikke. Og det er ikke så himla farlig heller, bare avtal å treffes på et offentlig sted, en kafe eller noe. Anonymous poster hash: cac1b...06e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Jeg trodde dette var langt på en vei litt fjortis side med 14-18 åringer for det meste? Det var min opplevelse de 8 minuttene jeg var der inne. Mulig det bare var en tilfeldighet akkurat de jeg kom over, men Anonymous poster hash: 62477...836
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Tråden er 1år gammel.. Anonymous poster hash: c4d04...211 1
Gjest Gunfreak Skrevet 4. juli 2013 #13 Skrevet 4. juli 2013 Nå som tråden har blitt vekket til live igjen, kan jeg si Decate er ikke stedet for å date. 1. 95% er mellom 15 og 19(hvorfor de lar 15åringer være der aner jeg ikke men syns det er noe rart, med 15åringer som poster bikini bilder av seg selv der inne) 2. De fleste er der bare for å tulle, dele snapchat osv. ingen ser ut til å faktisk være der for å date eller få seg kjæreste. 3. Veldig mange kommer fra små bygder og bruker stedet til å komme i kontakt med den virklige verden, så selv om du skulle funnet noen som er intersert bor de antagligivs 5 timer fra deg og på et sted med bare 2 innbyggere(bortsett fra en stor andel som er der faktisk bor i drammen av en eller annen grunn) 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #14 Skrevet 4. juli 2013 Nå som tråden har blitt vekket til live igjen, kan jeg si Decate er ikke stedet for å date. 1. 95% er mellom 15 og 19(hvorfor de lar 15åringer være der aner jeg ikke men syns det er noe rart, med 15åringer som poster bikini bilder av seg selv der inne) 2. De fleste er der bare for å tulle, dele snapchat osv. ingen ser ut til å faktisk være der for å date eller få seg kjæreste. 3. Veldig mange kommer fra små bygder og bruker stedet til å komme i kontakt med den virklige verden, så selv om du skulle funnet noen som er intersert bor de antagligivs 5 timer fra deg og på et sted med bare 2 innbyggere(bortsett fra en stor andel som er der faktisk bor i drammen av en eller annen grunn) Støttes. Mest unge som fjaser. Et alternativ til nettby kanskje? Merket meg også at en merkelig stor andel var fra bygda. Tror knapt jeg så noen fra oslo/østlandet. Anonymous poster hash: 62477...836
Gjest Gunfreak Skrevet 4. juli 2013 #15 Skrevet 4. juli 2013 Støttes. Mest unge som fjaser. Et alternativ til nettby kanskje? Merket meg også at en merkelig stor andel var fra bygda. Tror knapt jeg så noen fra oslo/østlandet. Anonymous poster hash: 62477...836 Ja, jeg prøvde å kontakte en jente der, og hun bare, hva faen prøver du å finne en date på denne siden? Er jo bare tapere som gjør det, gå og finn en annen side å gjør slikt på.
Gutt95 Skrevet 4. juli 2013 #16 Skrevet 4. juli 2013 Det er folk som er veldig direkte der også. Er de seriøse om det, og det blir noe av av deres direkte seksuelle språkbruk på siden? Jeg har en så og si seriøs profil der, men har aldri svart på en Ask Me-greie, eller vil være synlig på Attraction, så jeg håper jeg får seriøse henvendelser i hvert fall. For jeg har selv en seriøs profil. Jeg vil ikke at andre skal se at jeg har vært på profilen deres, men pleier folk å fylle ut profilen sin med mange bilder, tekst, osv.? Tenker mest på jentene.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #17 Skrevet 4. juli 2013 Mange bruker denne siden som tidsfordriv. Det er ikke bare dating og sex det går i. Selv har jeg profil der og har fått meg flere gode venner. Gutter som maser om sex orker jeg ikke å svare engang. Anonymous poster hash: fdc5a...8bc
Gutt95 Skrevet 4. juli 2013 #18 Skrevet 4. juli 2013 Er det slik at jenter kontakter gutter hvis han har bra bilde og tekst, men OFTEST så må guttene ta initiativ? Er ikke aktiv på Ask Me eller Attraction, så da er det vel veldig få som ser meg?
Gutt95 Skrevet 4. juli 2013 #19 Skrevet 4. juli 2013 Btw: Hvordan kan man bli sett på Decate, utenom å kjøpe seg medlemskap der? Ser at på Sukker så kan du ikke engang sende meldinger uten medlemskap... Må man gjøre seg tilgjengelig på Attraction, svare på Ask-Me-spørsmål, og sende ut ''Shouts''?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #20 Skrevet 4. juli 2013 En fyr på 17 ble veldig direkte til meg så jeg logget av og har aldri logget på igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå