AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Kona mi, liker kun "standard" sex. Ikke noe ekstra, ikke noe leketøy, ikke noen annet for for seksuelle ting. Ikke meldinger, spill, ect. Har prøvd det meste. Men hun liker ikke det ikke. Vi har hvert i lag i mange år. Vi er i midten av 30 årene begge 2. Vi har ikke kjedelig sex. Det er ikke det. Men morro å prøve noe annet også en gang i blant. Men dette aviser hun blankt. Hun tenner bra på meg og alt det der. Vi har kansje sex 1 gang i uken. Så vidt normalt. Vi har et normalt bra forhold ellers. Men når det kommer til sexprat og sånt, faller hun bort. Kan være for at jeg har en tendelse til og bli litt "pushy" på akkurat den biten... Så det forstår jeg. Så mitt spørsmål er, er flesteparten av dere kvinner ikke veldig opptatt av litt mer "kinky" til når det kommer til sex. ? Blir dere ikke litt ekstra tent av en litt på kanten melding fra mannen deres hva han har lyst til og gjøre med deg, jeg vet selv jeg hadde bli "glad" vis min kone hadde skrevet litt noe på kanten melding til meg. Bruker dere litt leketøy for å piffe opp litt ting. Eller kansje overrasker mannen med. Vis dere har mulighet, f.eks vis barn er borte, og ta dere en "kjapp" en ? noe spesielt av og til. Er det bare jeg som har lest meg blind på alle disse sex artiklene og trådene på det store internett. Jeg har heller ikke lyst til og presse kona mi, når det kommer til sex. Egentlig så er det jo sånn, at hun sier hun er fornøyd med sexlivet vårt, og da burde jeg ta hintet om at det trengs ikke å pusses opp. Så resten av dere allmenheten der ute. Skal jeg bare være fornøyd med det jeg har ? (er tilfreds, søker bare litt ekstra morro i senga med den jeg er gla i) Er det jeg som kansje er unormal som vil prøve noe nytt ? Hun mener sex ikke er SÅ viktig, jeg mener det er viktig. Men jeg vil aldri la forholdet mitt med kona mi, bli øddelagt på grunn av forskjellige meninger om sex. Det må jo kansje finnes et komprimis ? Anonym poster: ca92d7b963b13b0e9ff729128aeba98c Anonym poster: ca92d7b963b13b0e9ff729128aeba98c
Gjest Purple Haze Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Dere står kanskje litt fra hverandre når det gjelder sex, men ikke håpløst langt fra hverandre, slik du beskriver det. Kanskje hun synes du er for opptatt av sex, og derfor stenger litt av når du ønsker å snakke om det. At hun oppfatter det litt som mas. Hvis sex ikke er så viktig for henne, kan det hun oppfatter som mas virke mot sin hensikt. Hva som er "normalt" vil du kunne få veldig mange ulike svar på. Spesielt her på sexforumet hvor det er mange som er i overkant opptatt av sex, og kanskje er litt mer "kinky" enn gjennomsnittet. Hva tror du kona di ville sagt/gjort hvis du ba henne oppfylle en av fantasiene dine? 2
Antlers Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Noen par har stor glede av å eksperimentere med forskjellige ting i sengen, det være seg leketøy, dirty talk eller ass to mouth (bare for å nevne noe). Det betyr dog på ingen måte at det må være sånn for alle. Jeg har stor glede av sex, men føler ikke noe behov for å prøve alt mulig rart. Jeg vet jeg ikke vil ha analsex, og da blir det ikke noen "artig greie" vi kan prøve, når jeg absolutt ikke vil. Dirty talk synes jeg bare blir falskt (mannen må gjerne gjøre det dersom det faller seg naturlig for ham), og det føles som om jeg spiller en rolle - noe jeg ikke er interessert i når jeg har sex. Da vil jeg være meg selv og bare nyte det. Det faller seg "dessverre" ikke naturlig for meg å skrike "ÅÅÅHHHÅÅHH JA! KJØR KUKEN INN I MEG, DIN SKITNE GRISEGUTT!", det blir bare ekkelt og sært. De det evt. fungerer for må selvsagt bare kjøre på. Jeg synes det er koselig å få sms som viser at mannen setter pris på meg. Han må gjerne hinte om sex (og jeg kan godt gjøre det samme), men jeg foretrekker nå å faktisk ha sex, fremfor å snakke om at vi skal det. Dirty talk i sms-form blir bare kleint. Bruker ikke sexleketøy, da jeg fortrekker hud, men kunne sikkert tatt på meg en strap-on og rævkjørt samboeren en gang i blant om han hadde lyst til det. Greit for meg, så lenge det ikke er min anal det går utover Nå høres jeg sikkert voldsomt kjedelig ut, men jeg har ikke behov for alt mulig slags ekstrautstyr eller rollespill rundt sex. Jeg prøver det meste av stillinger, enten det er snakk om oppetter veggen eller å stå på hodet i sengen. jeg er ikke redd for å lage lyd, og gir mer enn gjerne uttrykk for at det føles godt. Kan godt foreslå en kjapp en utendørs, dersom det føles riktig der og da. Greia er bare at det må føles naturlig for meg hvis jeg skal ha noen glede av det. Kan godt slenge på meg noe sexy undertøy innimellom, men da skal det være Antlers i sexy undertøy, ikke "overkåte sykesøster Edna", liksom. Mye rart man kan finne på for de som har interesse av det, men er det virkelig så kjedelig å bare ... knulle uten all slags staffasje rundt seg, da? Jeg tror du gjør lurt i være litt forsiktig, så du ikke ødelegger for den gleden din kone kanskje finner i god, gammeldags normal sex. Det er lov å spørre og komme med forslag, men det er aldri hyggelig å føle at man blir presset, eller utsatt for konstant mas. Her må du nesten tolke litt i hvert enkelt tilfelle også. Det er forskjell på å absolutt ikke ha lyst til noe, og på å være litt usikker. Er hun f.eks usikker på dirty talk, kan du ta styringen der. Så faller hun inn hvis det føles naturlig. Sier hun derimot rett ut at hun synes det er avtennende, er det ingen vits i å mase med det. Foreslå ting som ikke gjør at hun føler hun må gå på akkord med seg selv. Det kan f.eks være snakk om å si "Kan du ikke ta på deg det hvite undertøyssettet i kveld? Jeg synes du er så vakker i det", fremfor å buse ut med "Sleng på deg det hvite undertøyssettet a, så leker vi at du er sykepleier". Istedenfor å mase om sex hver gang det finnes en anledning, fortell at du ville satt stor pris på om hun tok initiativ og forførte deg en kveld. Om det er noe spesielt du vil prøve - f.eks bondage - foreslå at hun prøver det på deg først, så kan du se om hun har lyst til å prøve etterpå. For meg er det veldig viktig å ha humor rundt slike ting. Det er lov å le om noe blir kleint, og det er også lov til å avslutte om det er ting man ikke er komfortabel med. Du er ikke unormal, og det er ikke din kjære heller, men dere har nok litt ulike meninger om hva sex skal være. Egentlig vil jeg si at det går veldig bra med dere når dere har vært sammen i noen år, har sex ca. en gang i uken, og hun fortsatt tenner på deg. Det er i alle fall et veldig godt utgangspunkt om du ønsker litt mer. Jeg synes du skal være fornøyd med det du har, samtidig bør det være rom for små justeringer her og der. Bare ikke be om for mye, for da virker det mot sin hensikt. Det er forhåpentligvis et poeng at hun også skal ha glede av det, og da må du innse at enkelte ting nok gjør seg best som fantasier. 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Nei, de fleste kvinner er ikke slik. Anonym poster: fc3408cf1a423ada7cf1e9b4f6eb3159 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Det er nok like mange kvinner som menn som blir tent/avskrekket av sånnt. Anonym poster: c9b697e95f2a88700ffc3d3086a50bc6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Jeg klarer meg uten veldig mye eksperimentering og kinky greier, men har for eksempel glede av litt seksuelle meldinger... og det er en del ting jeg ville gjort for å glede partner, og noe av det ville jeg sikkert tent på selv fordi det tente ham (mens andre ting blir slik som Antlers beskriver - at det blir et spill/en rolle en ikke føler seg tilstede i...). Vet ikke helt, i mitt forrige forhold gikk vi oss litt fast når det gjaldt sex, noen ting vi snakket om tidlig avviste jeg fordi det føltes feil og skremmende der og da, men senere kunne jeg vært med på det... hvis vi hadde fortsatt å kommunisere godt... Også følte jeg det gikk for mye på hans premisser, han kunne godt si han ville at jeg skulle ta initiativ, men avviste meg oftest de gangene jeg gjorde det, la ikke merke til at jeg gikk forbi i nytt undertøy og strømper (selv om det var noe han kunne like om han en sjelden gang så på meg) osv. En annen ting, vet ikke om det er noe problem for dere, men med eksen og meg var det en del andre konflikter, mye i forholdet som ikke fungerte, likevel ble det litt sånn at han "forventet" sex og at jeg skulle ha lyst, uten at jeg følte han ga noe annet tilbake. Tror kanskje kvinner er litt mer krevende sånn enn menn, på godt og vondt. Er i et nytt forhold nå og merker jeg er endel mer åpen, samtidig som jeg er redd for å virke kjedelig sammenliknet med han jeg er sammen med Men jeg tenker jo at hvis en har en god dialog bør det gå an å flytte grenser litt og litt. Anonym poster: 8871d2f86ad6900853961cc20d607216
Gjest BettyBoop Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 Kona mi, liker kun "standard" sex. Ikke noe ekstra, ikke noe leketøy, ikke noen annet for for seksuelle ting. Ikke meldinger, spill, ect. Har prøvd det meste. Men hun liker ikke det ikke. Vi har hvert i lag i mange år. Vi er i midten av 30 årene begge 2. Vi har ikke kjedelig sex. Det er ikke det. Men morro å prøve noe annet også en gang i blant. Men dette aviser hun blankt. Hun tenner bra på meg og alt det der. Vi har kansje sex 1 gang i uken. Så vidt normalt. Vi har et normalt bra forhold ellers. Men når det kommer til sexprat og sånt, faller hun bort. Kan være for at jeg har en tendelse til og bli litt "pushy" på akkurat den biten... Så det forstår jeg. Så mitt spørsmål er, er flesteparten av dere kvinner ikke veldig opptatt av litt mer "kinky" til når det kommer til sex. ? Blir dere ikke litt ekstra tent av en litt på kanten melding fra mannen deres hva han har lyst til og gjøre med deg, jeg vet selv jeg hadde bli "glad" vis min kone hadde skrevet litt noe på kanten melding til meg. Bruker dere litt leketøy for å piffe opp litt ting. Eller kansje overrasker mannen med. Vis dere har mulighet, f.eks vis barn er borte, og ta dere en "kjapp" en ? noe spesielt av og til. Er det bare jeg som har lest meg blind på alle disse sex artiklene og trådene på det store internett. Jeg har heller ikke lyst til og presse kona mi, når det kommer til sex. Egentlig så er det jo sånn, at hun sier hun er fornøyd med sexlivet vårt, og da burde jeg ta hintet om at det trengs ikke å pusses opp. Så resten av dere allmenheten der ute. Skal jeg bare være fornøyd med det jeg har ? (er tilfreds, søker bare litt ekstra morro i senga med den jeg er gla i) Er det jeg som kansje er unormal som vil prøve noe nytt ? Hun mener sex ikke er SÅ viktig, jeg mener det er viktig. Men jeg vil aldri la forholdet mitt med kona mi, bli øddelagt på grunn av forskjellige meninger om sex. Det må jo kansje finnes et komprimis ? Anonym poster: ca92d7b963b13b0e9ff729128aeba98c Anonym poster: ca92d7b963b13b0e9ff729128aeba98c kan jo hende hun har lyst men føler det er litt kleint? 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 Kona mi, liker kun "standard" sex. Ikke noe ekstra, ikke noe leketøy, ikke noen annet for for seksuelle ting. Ikke meldinger, spill, ect. Har prøvd det meste. Men hun liker ikke det ikke. Vi har hvert i lag i mange år. Vi er i midten av 30 årene begge 2. Vi har ikke kjedelig sex. Det er ikke det. Men morro å prøve noe annet også en gang i blant. Men dette aviser hun blankt. Hun tenner bra på meg og alt det der. Vi har kansje sex 1 gang i uken. Så vidt normalt. Vi har et normalt bra forhold ellers. Men når det kommer til sexprat og sånt, faller hun bort. Kan være for at jeg har en tendelse til og bli litt "pushy" på akkurat den biten... Så det forstår jeg. Så mitt spørsmål er, er flesteparten av dere kvinner ikke veldig opptatt av litt mer "kinky" til når det kommer til sex. ? Blir dere ikke litt ekstra tent av en litt på kanten melding fra mannen deres hva han har lyst til og gjøre med deg, jeg vet selv jeg hadde bli "glad" vis min kone hadde skrevet litt noe på kanten melding til meg. Bruker dere litt leketøy for å piffe opp litt ting. Eller kansje overrasker mannen med. Vis dere har mulighet, f.eks vis barn er borte, og ta dere en "kjapp" en ? noe spesielt av og til. Er det bare jeg som har lest meg blind på alle disse sex artiklene og trådene på det store internett. Jeg har heller ikke lyst til og presse kona mi, når det kommer til sex. Egentlig så er det jo sånn, at hun sier hun er fornøyd med sexlivet vårt, og da burde jeg ta hintet om at det trengs ikke å pusses opp. Så resten av dere allmenheten der ute. Skal jeg bare være fornøyd med det jeg har ? (er tilfreds, søker bare litt ekstra morro i senga med den jeg er gla i) Er det jeg som kansje er unormal som vil prøve noe nytt ? Hun mener sex ikke er SÅ viktig, jeg mener det er viktig. Men jeg vil aldri la forholdet mitt med kona mi, bli øddelagt på grunn av forskjellige meninger om sex. Det må jo kansje finnes et komprimis ? Anonym poster: ca92d7b963b13b0e9ff729128aeba98c Anonym poster: ca92d7b963b13b0e9ff729128aeba98c Vi er alle forskjellige og har forskjellige preferanser innen sex. Jeg må innrømme at jeg ville vært svært misfornøyd med sexlivet du beskriver at dere har, men det er nå meg... Vanesex en gang i uka er, nummer 1 altfor lite og nummer 2, kjedelig i lengden. For meg er det viktig med sterke følelser og masse lidenskap i et forhold. Da blir det jo mye sex også!! Anonym poster: 402b1567455f49ea61b335b7f24f8e58
Gjest Lille-pus Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 (endret) Kan dere snakke åpent om dette med hverandre uten at den ene føler behov for å gå i forsvarsposisjon ? Jeg tenker at dersom dere har et forhold som er bygget på åpenhet og tillit også rundt temaet sex så vil det være mulig for begge parter å bevege seg litt her. Jeg er enig med Purple Haze når hun, som jeg, forstår det du skriver som at dere ikke er håpløst langt fra hverandre her. Mye av de uskyldige ting du har på listen din kan desverre fremdeles være forbundet med 'skam' for mange. Irrasjonelt 'ja', men desverre er det fremdeles for en del kvinner ubehagelig/pinlig/flaut å åpenlyst demonstrere sin lyst og å identifisere seg selv som et seksuelt nytende individ overfor et annet menneske. Og, som du selv så riktig sier, det blir antageligvis ikke noe bedre av å være 'pushy'. Hva flesteparten er ? Vanskelig å være helt sikker på akkurat det, men mange av oss 'vokste fra' eventuelle skamfølelser på veien fra 18 - 22 år Endret 23. november 2012 av Lille-pus Typo
Gjest BettyBoop Skrevet 23. november 2012 #10 Skrevet 23. november 2012 Vi er alle forskjellige og har forskjellige preferanser innen sex. Jeg må innrømme at jeg ville vært svært misfornøyd med sexlivet du beskriver at dere har, men det er nå meg... Vanesex en gang i uka er, nummer 1 altfor lite og nummer 2, kjedelig i lengden. For meg er det viktig med sterke følelser og masse lidenskap i et forhold. Da blir det jo mye sex også!! Anonym poster: 402b1567455f49ea61b335b7f24f8e58 enig med deg men jeg hadde syntes rollespill f.eks hadde virka merkelig og kunstig. For meg ville det bare blitt komisk
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #11 Skrevet 23. november 2012 Jeg vil også bare ha standard sex, som du kaller det. Tror det er svært mange som ikke ønsker slike overdrevne greier. Anonym poster: f9621e60bf2dc89dafd56a4f7b21bd63 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #12 Skrevet 23. november 2012 Jeg vil gjerne krydre med det fantasien kan komme på. Både telefonsamtaler, meldinger og bilder med et hint om hva som kommer til å skje når vi sees igjen pirrer meg Å prøve forskjellige stillinger og leketøy er bare spennende, men det vil jo være de man liker best som vil bli brukt mest. Dirty talk, flørting og tafsing bygger opp spenningen... Spontansex er digg! Å få overraskelses besøk i dusjen eller en pause fra eksamenslesing er mer enn ålreit! Det beste som finnes er å våkne om natten av at mannen man deler seng med har LYST på meg! At han er klar, tar på meg og at han har gjort det mens jeg sov slik at jeg våkner kåt og avslappet.. Gud! Det blir bra sex!!! Han jeg dater nå er dessverre litt lik din kone. Prøver jeg å si noe kinky blir han flau, sex er bare etter at vi har lagt oss, noen ganger "glemmer" han forspillet og bare kjører på, ingen tafsing, ingen pirring.. Bare bang-bang-bang! For meg er sex så viktig at jeg tror at våres ulike preferanser kommer til å komme i veien for et bra forhold :/ Jeg føler med deg! Anonym poster: 886d52149f1b003bc0a44a284fb67460
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #13 Skrevet 23. november 2012 enig med deg men jeg hadde syntes rollespill f.eks hadde virka merkelig og kunstig. For meg ville det bare blitt komisk Enig, jeg heller synes ikke rollespill er veldig givende. Dampende het sex med følelser og lidenskap 5-6 ganger i uka derimot... Helt klart!! Anonym poster: 402b1567455f49ea61b335b7f24f8e58
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #14 Skrevet 18. desember 2012 Min kone er som din, men det er noe på gang nå etter at vi opplevde en "dårlig" periode for noen mnd. siden. Hun er mer mottakelig nå enn før. Forstår nok nå at sex er viktig. Stå på, ikke gi opp! Anonym poster: 06efd9b37499b642b31d2ec1af8baff5
Obelix Skrevet 18. desember 2012 #15 Skrevet 18. desember 2012 som deg... hun er ikke interessert i det hele tatt...
Strixvaria Skrevet 18. desember 2012 #16 Skrevet 18. desember 2012 Høres kjedelig ut.. Jeg kunne nok aldri vært med en som var SÅ 'standard' i sexveien, men det har jo noe med hvor viktig slikt er for den enkelte. For meg er sex viktig, og passer man ikke sammen på det området hjelper det ikke om man har det vel så bra på andre - skal jeg leve med et annet menneske, så vil jeg ha et forhold der vi prøver nye ting, tester grenser, rett og slett har det gøy sammen og nyter hverandre på stadig nye og 'pirrende' plan. Det er også en viktig måte å holde liv i forholdet på etter en tid sammen, og det å f.eks. ha sex utendørs, prøve ut leketøy, bondage, andre stillinger, steder osv., er med på å beholde spenningen og intensiteten i forholdet. Sex skal være sterkt ønskelig og tilfredsstillende for alle parter!
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 18. desember 2012 #17 Skrevet 18. desember 2012 Jeg kan si med 100% sikkerhet at jeg ikke hadde trivdes med en kvinne som mente at sex ikke var viktig, da hadde jeg forberedt en stor tale om fordelen ved et "åpent forhold" på sikt.
Gjest Lille-pus Skrevet 18. desember 2012 #18 Skrevet 18. desember 2012 Uten et velfungerende og åpenhjertig sexliv, med åpenhet rundt lek og fantasier, tøying av grenser, prøving (og feiling) og kåtskap blir min lille verden (for det den er verd) fort litt kjedelig. Og med kjedsommelighet og for mye rutine da forsvinner mye av gleden, - for min del.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #19 Skrevet 18. desember 2012 Hva med å starte rolig fra din side, du kan gi henne en god massasje med en god varmende olje som forspill, eller du kan sette på deg selv en vibrerende penisring, sånn at du på en måte ikke forlanger noe av henne! Jeg vet ikke jeg, men kanskje hun ville blitt litt tilvendt da . Gi uttrykk for at du blir tent, liker det og nyter det, så vil nok hun også komme litt på gli, det ville jeg Anonym poster: c9b697e95f2a88700ffc3d3086a50bc6 1
Gjest Sunheart Skrevet 18. desember 2012 #20 Skrevet 18. desember 2012 Vet ikke hva som er vanlig, men vi har både kinkye meldinger, tlfsex og webcamsex når vi er borte fra hverandre. Vi leker oss også i sengen, med glidemidler, leketøy og binding av og til. Men ikke for ofte. Vi har også vanlig vaniljesex men liker å leke oss litt av og til Sexprat tar vi og med oss i leken Rollespill har vi også, leker litt doktor av og til, hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå