Gå til innhold

Dere som er dominante eller underdanige

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke de som er begge deler ;)

Hvordan er tanken på å bytte rolle en gang i blant? Skremmende og ekkel eller litt spennende?

Anonym poster: 906ec37d3939c4fbfd1ae81dde4e8e42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig underdanig. Synes det er ekstra opphissende å ha sex med en stor sterk mann som kveler meg og slår meg. Har prøvd en gang å bytte rolle, det funket dårlig. Jeg begynner bare å le, det føles bare helt unaturlig.

Anonym poster: 1480c987a675e517d719213feacb5674

• Liker 2
Skrevet

Jeg er også underdanig (men ikke så ekstrem som AB ovenfor, liker ikke kveling ol), og for meg blir rollebytte unaturlig og rart. Det gir ikke meg glede, men kunne gjort det igjen for å prøve dersom kjæresten min virkelig hadde hatt lyst.

Anonym poster: 750505819dc05084d929f61ddfe5fcb1

• Liker 3
Skrevet

Jeg er underdanig i senga light versjon. Liker ikke å bli slått eller kveles, han kan godt holde rundt halsen, dra lett i håret osv.

Men ikke alltid, noe ganger er vanilla sex like bra.

• Liker 1
Skrevet

Jeg anser meg selv som temmelig underdanig (i senga, og kun der, bare for å ha det klart :P ), og tanken på å iblant skulle være dominant er både litt skremmende og litt spennende.

Ville nok følt meg litt usikker på konkret hva/hvordan jeg skulle gjort dette, og kanskje litt ukomfortabel. Ville nok også bekymret meg for hvor grensene gikk, og vært redd for å plutselig "ta av" helt.

Anonym poster: 8288b05f88e15ffcb3c4dbcb7368684e

• Liker 1
Skrevet

Er underdanig. Hadde ikke hatt noen vansker med å spille rollen som dominant, men det ville vært et skuespill, og hadde ikke gitt meg noe tenning. Er redd jeg dessuten ville mistet tenningen på mannen etterpå, så dette er ikke noe jeg gidder ta sjansen på.

Skrevet

Er underdanig, men har tatt på meg rollen som dominant et par ganger. Det er ganske gøy, men det ender somregel med at han "kommanderer" meg til å være det, og sier hva jeg skal gjøre med ham, gjerne selv om han er bundet.

Anonym poster: 01a5b1f8db232026d58abb11b9cf3d90

Skrevet

Jeg har prøvd å spille rollen som underdanig uten å kjempe imot, og det får jeg absolutt ingenting ut av. Å sloss om kontrollen og tape er noe helt annet, men det føles fortsatt ikke like naturlig som å være den dominante selv.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er underdanig i senga light versjon. Liker ikke å bli slått eller kveles, han kan godt holde rundt halsen, dra lett i håret osv.

Men ikke alltid, noe ganger er vanilla sex like bra.

Samme her.

Jeg hadde ikke klart å være dominant. Det ville føltes veldig unaturlig for meg!

Anonym poster: b86ec11dafbc9125c6804e216f0a4a75

• Liker 1
Skrevet

Underdanig, og null interesse for å dominere. Blir helt feil for meg.

Skrevet

Finner det verken skremmende, ekkelt eller spennende, bare unaturlig. Det kunne aldri falt meg inn å forsøke å være den dominante, det føles ikke riktig.

Skrevet

Tre jukk og ferdig.

Vet ikke om det kvalifiserer til dominerende

Anonym poster: 73393c3daa02d9481d238eb28dc96160

Skrevet

Tre jukk og ferdig.

Vet ikke om det kvalifiserer til dominerende

Anonym poster: 73393c3daa02d9481d238eb28dc96160

Det kalles dårlig i senga, ikke dominerende.

Anonym poster: 8288b05f88e15ffcb3c4dbcb7368684e

• Liker 5
Skrevet

Er det ikke litt kjedelig at kvinner jobber for å feminisere menn i samfunnet øvrig, men forventer at de skal være dominante i senga? Det er ikke SÅ lett for menn å bli bosset rundt av kvinnelige sjefer, stå på kjøkkenet, trille rundt med barnevogna, snakke om følelser og være god og snill, og så plutselig forvandle seg til et kvinnemishandlende monster i senga, slik som dere ønsker.

Anonym poster: b0c7ca34e2a6ee685c1e99239b992d02

Skrevet

Er det ikke litt kjedelig at kvinner jobber for å feminisere menn i samfunnet øvrig, men forventer at de skal være dominante i senga? Det er ikke SÅ lett for menn å bli bosset rundt av kvinnelige sjefer, stå på kjøkkenet, trille rundt med barnevogna, snakke om følelser og være god og snill, og så plutselig forvandle seg til et kvinnemishandlende monster i senga, slik som dere ønsker.

Anonym poster: b0c7ca34e2a6ee685c1e99239b992d02

Alle kvinner vil ikke ha en dominant mann i senga.

Anonym poster: 345e9dd2748bce3978a0d757985b114c

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, alt om kvelning er delt ut i egen tråd.

Alice i Eventyrland, mod

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg føler meg absolutt mest komfortabel som underdanig. Fortsatt ikke helt sikker på om det er fordi det er uvant og jeg blir usikker på hva jeg skal gjøre, eller om det er fordi det bare ikke er en del av meg å være dominant. På en annen side har jeg et par fantasier der jeg dominerer, så tanken er ikke ukjent. De gangene jeg har prøvd har det bare vært helt ok.

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er dominant (kvinne), og å bytte rolle er bare helt uaktuelt. Det er hverken skremmende eller ekkelt, bare uinteressant. Jeg har prøvd, men det gir meg ingenting.

Anonym poster: b70005e8dbbe4a1001e81a5914995050

Skrevet

Jeg har prøvd å spille rollen som underdanig uten å kjempe imot, og det får jeg absolutt ingenting ut av. Å sloss om kontrollen og tape er noe helt annet, men det føles fortsatt ikke like naturlig som å være den dominante selv.

Hvorfor prøve når en ikke blir tent av det? :klo:

En skal jo like sexlivet sitt.

Skrevet

Hvorfor prøve når en ikke blir tent av det? :klo:

En skal jo like sexlivet sitt.

Så lenge det ikke er snakk om noe man blir fullstendig avtent av, kan det at partneren tenner på og har lyst til å prøve noe skape tenning nok i seg selv. Dessuten kan man jo ende opp med å like det. :vetikke:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...