Gjest Frøken Dings Skrevet 31. mai 2002 #1 Del Skrevet 31. mai 2002 Da jeg bodde hjemme var mine foreldre veldig opptatt av dette med å samle hele familien rundt middagsbordet. Det var bare ved sjeldne anledninger vi ikke spiste sammen, og tv-middag var begrenset til lørdagskvelden. Etter at jeg flyttet sammen med kjæresten ble det mer og mer av de såkalte tv-middagene, noe jeg forsåvidt syns er greit så lenge det ikke er barn med i bildet. Nå har vi en liten sønn, og jeg vil gjerne at han skal vokse opp med de samme middagsvanene jeg fikk hjemme. Hva med dere? Blir det middag foran tv'n eller holder dere dere på kjøkkenet? Er det annerledes nå hvis dere har barn? Det må nevnes at vi bor i en relativt liten 2-roms leilighet, så vi har ikke egen spiseplass. (Er nå på utkikk etter noe større.) Nysgjerrig som alltid, _________________ ------------ Frøken Dings1212[ Dette Innlegg er endret av: Frøken Dings den 2002-05-31 22:31 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 31. mai 2002 #2 Del Skrevet 31. mai 2002 Heisann! I ukedagene spiser vi middag rundt kjøkkenbordet. Jeg er veldig enig med deg at det er viktig at familien samles. Frokost og kvelds blir ofte intatt til forskjellige tider, hvert fall hjemme hos oss, så middagen holdes hellig! På lørdag og noen ganger søndag, spiser vi middag på stuebordet foran tv'n. Ofte fordi vi spiser midt i barne-tv tiden og poden ønsker så gjerne å få se på det! Ellers så er det middag på kjøkkenbordet! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti Skrevet 4. juni 2002 #3 Del Skrevet 4. juni 2002 Hei. Middagen vår spiser vi ved kjøkkenbordet, med avtale om at tv'n skal være avslått! Det er i hovedsak det eneste måltidet vi spiser sammen på hverdagene og det bruker vi til å snakke om dagens hendinger og ellers ting og tang. Men i helgene kan vi av og til ta sen middag foran tv'n i stua, det er koz det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. juni 2002 #4 Del Skrevet 4. juni 2002 Middag med unger: på kjøkkenet, uten tv. Middag uten unger: enten på kjøkkenet, eller foran tv'n.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 5. juni 2002 #5 Del Skrevet 5. juni 2002 Som ovan; Middag med barn; köket utan TV Middag utan barn; framför TV eller DATORN & KG... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå