Gjest Syk student Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Det er tre uker til eksamen og jeg har 3500 sider som må leses og ti oppgaver som må gjøres.Har vært på alle forelesninger,men pga sykdom er det blitt lite hjemmearbeid .Er det mulig for meg å stå på eksamen med dette utgangspunktet? Jeg skal sette av 14 timer til skolearbeid hver dag.Vil jeg klare meg???
Gjest Summers Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Du burde postet på karriere. Studerer ikke jus, men du burde kanskje skrevet hvike universtet du studerer på. Normalt når man skal klare et studie på kort tid gjelder det å korte ned pensum så mye som mulig. Husk også at det er lettere å si at man skal jobbe med pensum i 14 timer enn å faktisk gjøre det.
Tjukk Norris Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Vanligvis ville jeg anbefalt å Skaffe deg "memo" -skrevet av Oddbjørn By, men jus som fag er i en særstilling. Eksamen går jo ut på å skrive oppgaver og da må man skrive skrive skrive i forkant, det er ikke nok å bare gå på forelesninger, men det vet du sikkert siden du studerer det.. Hvilken avdeling går du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå