Gå til innhold

Ta piercing hjemme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei, så jeg har peiling på stell og pleie av piercing så hygiene og renslighet vil ikke bli noe problem. Men det jeg lurer på er om det går an å ta "snake bite" (to piercinger like under underleppa) selv som en uerfaren piercer? Kan man få permanente skader?

Anonym poster: e124704b113a8fae51e436498145e151

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bekymra meg for at det skulle bli skjevt - det blir jo i såfall veldig tydelig med snake bites.. Permanente skader vet jeg ikke om du får, men det oppfordres vel ikke til å gjøre det hjemme akkurat.

Skrevet

Hvis du stikker skeivt og får arr..

Anonym poster: c899c4bd0704e72ef5690f785e03c4ae

Skrevet

Slenger med noen linker til deg jeg:

Helserisikoer ved tattoveringer og piercinger: en del om hvorfor du IKKE bør ta det hjemme

Fare ved orale piercinger

Munnhygiene og orale piercinger

Er btw idiotisk å ta piercinger selv da en ikke er utdannet til det eller vet noenting om det er knyttet en risiko ved å ta det selv. Må du spørre på et forum (jeg brukte google) om det kan være farlig, så sier det seg i dette tilfellet selv.

• Liker 1
Skrevet

Selvom du vet hvordan man steller og pleier en piercing betyr ikke det at du er istand til å utføre det.

Anonym poster: c336fac6e7aaa28c630ff2f38a604d99

• Liker 2
Skrevet

Bruk proffe :-)

Sjekk ut www.sandradrage.com og hun svarer på alle sprøsmål knyttet til PIercing eller tattoo..

P.S: Det er mest sannsynlig norges billigste nettbutikk med piercing og "vanlige" smykker (accessories) i tillegg :-)

Anonym poster: ce55d7b8bf0d41c032f2c6987c2ea666

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...