Gå til innhold

HJELP! Herrenes tale!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått i oppgave å holde herrenes tale på julebordet med medstudentene mine på medisin. Trenger sårt hjelp til innspill. Jeg tenker på temaet "Grunnstoffet Mann", og tenkte å liste opp mannens kjemiske og fysiske egenskaper, og trenger hjelp til å komme på noen gode momenter. Legger ved en link til hvordan jeg tenker meg formatet. Tenker at dere damene på KG har mye gøyalt å si om mannfolk :)

http://www.farbrortorsten.com/utbildningar/samliv/man.php

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne er alltids en klassisker

Og når filmen er ferdig spør du om hvor mange gitarister som stod i bakgrunnen.

Vi var en gjeng på over 30 som fikk vist den filmen, og ingen klarte å svare, haha!

• Liker 1
Skrevet

Går jo også an å gå gjennom den periodiske tabellen og finne ut hvilke grunnstoff menn er. Så ekskluderer mann grunnstoffene en for en eller grupper fordi menn ikke har den egenskapen.Siste grunnstoffet kan eventuelt også eksluderes med en morsom kommentar.

Menn kan ikke være edelgasser fordi ..... morsom kommentar som går på at edelgasser reagerer ikke med andre stoffer.

Skrevet

Du kan jo vinkle? Siden du har kommet inn på studiet, mener jeg. Begynn med Adam og eplet.

Jeg røper ikke hva jeg ville skrevet og satset på, men du finner ut av det siden du er på fakultetet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...