Gå til innhold

Jeg kommer ofte og fort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kommer altså ofte, kan ha flere orgasmer i løpet av sexen, og en sex-økt varer fra 10-40 minutter. Kjæresten min, han kommer i akkurat passe tid, men jeg syns selv at jeg kan komme litt fort, jeg kan regulere det selv ved å holde igjen, men synes rett og slett det bare skal få komme :laugh:

Hvordan har dere det? Er det bare jeg som er "rar" eller, hva? :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skal være ærlig, er nok så heldig med tanke på at jeg ofte leser at kvinner sliter med å oppnå orgasme :sjokkert:

Er jeg bare "begavet"?

Ps. er nok så heldig med å ha en mann som er helt RÅ i senga :fnise:

Skrevet

Du får ingen sympati her baby

Anonym poster: 00ace1c26bf90a2c2286a842391a8674

• Liker 1
Skrevet

Ja, skal være ærlig, er nok så heldig med tanke på at jeg ofte leser at kvinner sliter med å oppnå orgasme :sjokkert:

Er jeg bare "begavet"?

Ps. er nok så heldig med å ha en mann som er helt RÅ i senga :fnise:

Ingen sympati fra meg heller. :fnise: Du er kjempeheldig! Tror jeg må få låne mannen din en gang... :fnise: Haha

Anonym poster: d0a0a3766caa0accfd1f22274b99b74d

Skrevet

Og hvorfor skriver du dette her inne TS? Tullemus!!

Ingen er vel interesert i hvordan du har det seksuelt? Æsj!

Anonym poster: 22a30de8b557040d839b9dd1f36ab359

Skrevet

Jeg kommer altså ofte, kan ha flere orgasmer i løpet av sexen, og en sex-økt varer fra 10-40 minutter. Kjæresten min, han kommer i akkurat passe tid, men jeg syns selv at jeg kan komme litt fort, jeg kan regulere det selv ved å holde igjen, men synes rett og slett det bare skal få komme :laugh:

Hvordan har dere det? Er det bare jeg som er "rar" eller, hva? :vetikke:

Jeg kommer som regel aldri under samleie.

Er du rar? Nei. Er jeg? Nei.

Anonym poster: 2274f00d7339c579faf1d956c46c9f55

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er med sex som i alt annet: avhengig av individuelle forskjeller.

Endret av Katten.
Skrevet

Kan noen ganger komme etter 30 sek viss jeg i tillegg til penetrering får bruke favorittleketøyet(mx-fighter), men noen ganger kan det ta flere minutter før første orgasmen. Noen ganger kan jeg komme mange ganger, mens andre ganger orker jeg bare en. Med one night stands er det ingen garanti for å komme, særlig viss jeg merker at han ikke er overbegeistret for mx-fighteren, som ligner på et stort kjøkkenredskap, og virkelig har det styggeste designet ever..

Skrevet

Det er store individuelle forskjeller for kvinner, akkurat som for menn. Noen kommer fort, andre tregere, og noen kommer ikke i det hele tatt.

Det er fordeler og ulemper ved å komme raskt, men alt i alt vil jeg si du er heldig og ikke skal se på deg selv som noe rar av den grunn. Har vært med ei som kom veldig fort, og måtte ha en god pause imellom, noe som førte til utfordringer, men det løste seg greit det og. Og jeg har vært med et par stykker som kommer veldig fort, og som bare kan fortsette slik at orgasmene kommer og kommer og kommer. Du er ikke alene, og som sagt, bare nyt det uten å tenke på at du er noe unormal av den grunn.

Skrevet

Huff! Stakkars deg! Synes forferdelig synd på deg! :roll:

Anonym poster: 657022d30d85acaae48e55a381dd3a30

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...