Gå til innhold

Stikking i urinrøret

Fremhevede innlegg

Skrevet

I noen uker har jeg til tider hatt stikking i urinrøret når og/eller etter jeg tisser. Den første uken minnet det mye om uvi, så jeg dro til legen med urinprøve som var negativ. Det varer i 1-3 dager i gangen, for så å væreborte i 3-5 dager. Merker det ikke hver gang jeg tisser heller, og det er veldig varierende hvor lenge det er vondt, noen ganger kanskje opptil 5 min etter vannlatingen. Kjennes ut som det er helt ytterst i urinrøret det gjør vondt.

Noen som har opplevd noe lignende eller aner hva det kan være? Skal dra tilbake til legen, men får ikke gjort det før tirsdag så tenkte å høre her i mellomtiden.

Anonym poster: 7f4f146bc3761408fe6bc4e957c1efc6

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
Gjest Mariann Ivin
Skrevet

Hei! Fant du ut hva det var? Har det akkurat på samme måte.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha UVI selv om legen ikke fant bakterier i urinen din. Jeg leverte urinprøve en gang jeg kjente at jeg brygget på en UVI (man kjenner jo tegnene tidlig dersom man har hatt det noen ganger) og da fant de ikke bakterier. Siden jeg sa jeg hadde hatt UVI før og kjente tegnene dyrket de urinen over natten og ba meg komme tilbake. Neste dag tisset jeg piggtråd og ganske riktig; legen hadde funnet bakterier i urinen. Det var rett og slett for lite bakterier til at det slo ut på den første testen.

Jeg har forresten gått og brygget på UVI noen ganger uten at det slår ordentlig ut og da er det sånne svake symptomer ala svak stikking eller varm følelse i urinrøret etter tissing. Noen ganger må jeg bare tisse litt oftere uten at det kommer særlig mye. Da sørger jeg for å holde meg varm på føttene og drikke mye så går det over.

Anonym poster: a13631d6c2bca2ba4a2d74bee64109e8

Skrevet

Kan det være klamydia? Sviing når du tisser er en av symptomene der.

Gjest frøkenAH
Skrevet

kan også være en soppinfeksjon... mine innfeksjoner har blit så kraftige at de har gått over til eksem og tørrhet.. alt startet med stikking i urinrøret... tok tre antibiotikakurer mot UVI som selvfølgelig ikke hjalp, nå går det i kortisonkremer og mye vondt:( så pass på å utelokk slike ting, unner ikke det jeg sliter med min værste fiende en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...