Gå til innhold

Fly....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en Cava jeg SÅ gjerne skule hatt med meg når jeg skal fly nå i helga, men så kom jeg te å tenke på hvordan dette er å ha i bagasjen?? Vil den poppe mon tru? erfaring, anyone? Er bare 1 times flytur.......

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flybaggasje får sinnsykt mye juling. En venn av meg som jobber i et ingeniørfirma festet slike G-målere som de benytter på jobb for å teste hvor mye noe tåler til baggasjen sin. Det var sjokkerende hvor høyt opp på skalaen de hadde fått gjennomgå.

Skrevet

Tror nok det går fint. En bekjent kjøpe et helt servise til 12 personer i utlandet en gang (vi snakker skåler, tallerker, serveringsfat, boller mm) og fløy hjem med det uten at det fikk en eneste sprikke!! Han la klesplagg mellom hver enkelt del, og puttet det oppi en bag. Den bagen puttet han oppi en enda større bag med masse klær rundt. Kos deg med Cavaen din, du :)

Anonym poster: 8c4b9a74b09cc507b01ac4dddb1992cb

• Liker 1
Skrevet

Hmm, er så redd kullsyra skal utvide liksom.. haha! Hadde gjort seg, kanskje jeg ska stappe den i en slik vanntett bag jeg pleier å ha med meg på fjellet, og overlever kanskje da? :D

Skrevet

Problemet er at et fat tåler fint å bli ristet knallhardt ;)

Skrevet

Jeg har sendt boksøl i Norgespakke, den sendes jo med fly og jeg har hatt boksøl med i bagasjen fra København til Los Angeles.

Begge deler gikk helt fint.

:heks:

Skrevet

Vet ikke hvordan kullsyren vil reagere, men ville uansett pakket den i bobleplast.

Jeg har sett resultatet av "la oss rulle en rødvinflaske inn i alle klærene og legge midt i kofferten, så går det fint". Det gjorde det ikke... Gøy å lande to timer før man skal holde innlegg på stor konferanse og måtte panikkhandle ny hvit skjorte og dress ;)

Anonym poster: 4b914244d2a0f2937417621415ddf08e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...