Aelwyn Skrevet 5. mars 2004 #1 Skrevet 5. mars 2004 Jeg lurte på.. Er det noen som vet hvilke butikker som ligger her i Vestfold og i Drammen? Fru Larsen Marianns Systue Christianes Men hvem fler? :-? Og, hvilke av disse har nettside? (Vet om Fru Larsen og Christianes da..)
Augustbrud02 Skrevet 5. mars 2004 #2 Skrevet 5. mars 2004 Disse ligger i Drammen: Brudespesialisten Brudesenteret Brudespesialisten kan jeg anbefale på det sterkeste! Ellers ligger det en butikk i Drammen som heter Tina Ritzie hvor de selger brudekjoler og selskapskjoler til en billig penge.
Aelwyn Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2004 hjemmesida til Bspesialisten er stengt... :-(
Augustbrud02 Skrevet 5. mars 2004 #4 Skrevet 5. mars 2004 hjemmesida til Bspesialisten er stengt... :-( Jeg så det, men den er ikke så spennende heller... (Hvis de ikke gjør den om nå da.) Siden var laget av samme person som har laget siden til Brudesenteret, så sidene var nesten helt like.
Brudulja Skrevet 6. mars 2004 #6 Skrevet 6. mars 2004 Brudespesialisten kan jeg anbefale på det sterkeste! Der har jeg kjøpt kjolen min. De er flinke og veldig hyggelige der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå