Gjest Gjest1 Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Jeg var til legen min for noen dager siden og fikk henvisning til psykolog. Da jeg er student og bor i en annen by enn jeg har fastlegen min i fikk jeg bare med meg henvisningen og beskjed om å selv ta kontakt med en psykolog for å avtale time. Jeg ønsker å gå til en psykolog som har avtale med helsevesenet, så jeg slipper å betale annet enn egenandelen for timene. Jeg har søkt opp listen og funnet en jeg har lyst til å gå til, men hvordan går jeg frem for å få time hos akkurat henne/ham? Ringer jeg og sier at jeg ønsker en time hos henne/ham?
Gjest *Maja* Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 Jeg var til legen min for noen dager siden og fikk henvisning til psykolog. Da jeg er student og bor i en annen by enn jeg har fastlegen min i fikk jeg bare med meg henvisningen og beskjed om å selv ta kontakt med en psykolog for å avtale time. Jeg ønsker å gå til en psykolog som har avtale med helsevesenet, så jeg slipper å betale annet enn egenandelen for timene. Jeg har søkt opp listen og funnet en jeg har lyst til å gå til, men hvordan går jeg frem for å få time hos akkurat henne/ham? Ringer jeg og sier at jeg ønsker en time hos henne/ham? Ville sendt en forespørsel sammen med henvisning til den psykologen du har valgt. Psykologen vil da ta kontakt uansett om h*n har plass eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Ville sendt en forespørsel sammen med henvisning til den psykologen du har valgt. Psykologen vil da ta kontakt uansett om h*n har plass eller ikke. Det er bedre å ringe på forhånd og spørre om de kan ta imot en henvisning. Enkelte har så mange pasienter at de har sluttet å ta inn nye, litt bortkastet å sende ut henvisningen til de da. Anonym poster: 241a15afb1cff29f90461fb5d1691f7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå