Gå til innhold

Oppgitt og frustrert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå sitter vi her igjen, og fikk beskjed i går om at mannen min ikke får fornyet kontrakten sin, som går ut denne mnd alikevel. Selv om de har sagt hele veien at han skulle bli fast annsatt fra 1 des.... Nå blir han altså arbeidsledig i stedet:(

Dette er 7 gangen dette skjer på 6 år! og før det var han arbeisledig i 3 år.

Vi har vært sammen i 10 år, og ALDRI har vi hatt fast jobb samtidig, og som regel misster den ene av oss jobben i det den andre endelig klarer å skaffe en ny.

Denne gangen er det ekstra ille, da jeg er hjemme i permisjon, og derfor ikke får fornyet mitt vikariat, så jeg blir også arbeidsledig i januar.

Er så lei meg, deppa og frustrert nå, at jeg har grått i hele natt... Vi har søkt på flere tusen jobber tilsammen, men ender bare opp med vikariater som lover gull og grønne skoger, for så å gi oss ett hardt slag i trynet rett før kontrakten går ut...

Nå begynner vi å bli utmattet av aldri å kunne slappe av økonimisk, aldri kunne unne oss noe ekstra for vi må spare i tilfelle en av oss mister jobben, og den grusomme vonde følelsen i magen som dukker opp i tiden før kontrakten går ut.

Denne gangen blir det ekstra tøfft, da vi ikke får bhg plass til babyen og vi begge står uten jobb, og kun en av oss kan få dagpenger fra NAV

Er det virkelig helt umulig å få faste stillinger i dag???????

Anonym poster: 0a11337b899465e883792cfadae72b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo helt an på hva du er utdannet som, det, og hva slags jobber du søker på.

Hva jobber dere med?

Hvilken utdanning har dere?

Når dere likevel blir "gående og slenge", så kan dere jo bruke tiden til etterutdanning og kurs, og gjøre dere litt mer attraktive på arbeidsmarkedet.

Anonym poster: 17eff9882ef527dceda8f76813840ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...