Gå til innhold

Enkle, men særdeles effektive triks til sengehalmen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg jobber som sexolog, og tenkte jeg kunne dele noen triks med dere som kanskje ikke har det så bra sammen seksuelt.

1) Sukkerbit og pinsett: Disse verktøyene blir flittig brukt blant mange par. Måten det gjøres på, det er altså at partneren holder en sukkerbit mellom fingrene for å lokke ut tissemannen, mens mannen holder en pinsett klar i ene handa. Så snart tissemannen har fått ferten på sukkerbiten, og skal til å glefse den i seg, så klyper mannen til med pinsetten. Fungerer fint som forspill, og for de som tenner mer på sukker enn på damen. Det som skjer videre får være opp til dere, men husk det kan være en fordel å ha mer sukker på lur.

2) Forstørrelsesglass: Dette er et triks som også kan gjøre susen. Rett før akten, så er det altså slik at partneren bruker et forstørrelsesglass på tissemannen, slik at den ser stor & svulmende ut. Når partner da endelig er mega-opphisset, så må en ha bind foran øynene hennes. Hun skal da se for seg den store & oppsvulmende tissemannen hun så i forstørrelsesglasset, og bare nyte de sekundene akten varer så godt hun kan.

3) Å få partneren raskt tent: De fleste jenter vet nok meget godt at det å bli kost med, tatt ømt på, kysset på øre, hals, osv - alt dette er meget kjedelig og lite tennende. Nei, for å få henne raskt tent, så er det ganske enkelt og greit lite som skal til. Å si følgende setninger helt uten forvarsel vil nok gjøre dem tent på sekunder: "Jeg vil knulle deg i rumpa", "Kan jeg få stikke tissemannen i deg?", "Kan du ikke sette deg på kuken min?" osv. Gode som gull!

Et siste triks jeg vil dele med dere ikveld er:

4) Om du tar ut tissemannen og vifter med den til enhver anledning, så er du garantert å gjøre damen kåtere på deg. Dette er en slager, og vil gjøre at damen uten tvil setter mer og mer pris på deg.

Jeg liker ikke å skryte på meg, men om noen er tvilsomme på mine kunnskaper innen feltet, så skal jeg si dere at jeg er kjempegod i sengen. Jeg, som mann, kommer HVER eneste gang! Ja, dere leste rett. Jeg får orgasme hver eneste gang! Mer er det vel ikke å si om den saken.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er garantert det kleineste jeg har lest i dag.

"Tissemann"? Ærlig talt..

• Liker 4
Skrevet (endret)

This fucking made my day!!! :skratte:

Neida. Joda. Neida.

Endret av adele.bethune
  • Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Greit nok at du jobbar som sexolog (men det skurrar litt i mine øyre), men brukar du desse triksa kan eg tippa på at du har lite sex!!

Håpar ikkje du brukar denne ordlyden i ein samtale med par!

Ombestemte meg; du høyres berre rar ut!

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

:fnise: Dagens gullkorn..

Og bare så det er sagt..Jeg er ikke i tvil om at du kommer HVER gang :)

Skrevet

hahah :) vet ikke helt hva jeg skal sii ;) morsomt var det i hvertfall :D

Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Jeg liker ikke å skryte på meg, men om noen er tvilsomme på mine kunnskaper innen feltet, så skal jeg si dere at jeg er kjempegod i sengen. Jeg, som mann, kommer HVER eneste gang! Ja, dere leste rett. Jeg får orgasme hver eneste gang! Mer er det vel ikke å si om den saken.

Sååå flink! :fnise:

• 4 uker senere...
Skrevet
:skratte:
Skrevet

Jeg ser frem til flere råd fra deg. Kanskje du får sparken og kommer inn i et nytt yrke du kan gi råd fra? ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...