Gå til innhold

Kjoleprøving

Aelwyn

Anbefalte innlegg

Ville dere dratt alene, eller sammen med noen og prøvd kjole? Har så lyst og dra på Fru Larsen for å prøve kjoler, men det er så vanskelig og få noen med seg.. Og "dragen" er visst ikke verdens hyggeligste da.... :roll: Redd for å føle meg som en dust der jeg står... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes det var koselig å ha med meg noe når jeg var å se på kjole, men hadde det ikke passet å få med noe hadde jeg gått alene.

Jeg ville imidlertid hatt med meg noen før jeg bestemte meg for å kjøpe en kjole, men det er fordi jeg synes det er godt å høre hva andre som kjenner meg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du kan godt dra alene, men det er veldig fint å ha med noen som kjenner deg og kan gi sin mening.

Ha ihvertfall med noen før du bestemmer deg.

Men du har jo veldig god tid da. Hvis du ikke skal gifte deg før 2005, kan du jo vente med å prøve til du får med deg noen. Det haster ikke i det hele tatt, men jeg skjønner jo at du vil prøve kjoler. Det er veldig gøy. Du kommer til å føle deg SÅ fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som bor i Drammensområdet da? :wink: Og, er det noen som vet om de har egen internett side de som har Maggie Sottero kjolene i Drammen?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som bor i Drammensområdet da? :wink: Og, er det noen som vet om de har egen internett side de som har Maggie Sottero kjolene i Drammen?

:sjarmor:

Du fikk linkene i en annen tråd. :wink: Men vet ikke om de har MS-kjoler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...