Gå til innhold

hyperseksuell?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler meg gal..har opplevd to brudd i løpet av ett år. Først gikk jeg helt i kjelleren. Nå føler jeg at jeg går fra konseptene. På den ene siden er ikke forholdet mellom meg og eksen fullstendig avsluttet, vi er veldig glade i hverandre og sover fremdeles sammen, og er sammen når vi kan. På andre siden er jeg så seksfiksert om dagen, at jeg føler meg gal. Jeg vil ha noen å ha sex med, men bare sex. Ingen romanse, ingen kjæreste. Vil bare ha en som kan oppfylle det ene behovet.

Jeg har også begynt å bli veldig glad i en mannlig venn av meg, men pga min mentale tilstand om dagen, og fordi jeg ikke vil ødelegge vennskapet vi har...OG fordi jeg fremdeles er forelsket i eksen..vil jeg ikke at det skal skje noe der. Og jeg vil ikke ha kjæreste. Vil være alene.

Noen som kjenner seg igjen? Gode råd? Lukket avdeling neste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Har ikke hatt sex på snart 2 måneder, og jeg begynner oppriktig talt å føle meg litt desperat. Det er flaut å innrømme det, men jeg MÅ faktisk ha sex snart! Det eller gå i kloster. Jeg har også et litt merkelig av og på forhold med en fyr. Han har vært usikker, jeg har derfor ventet på ham nå disse månedene. Nå gidder jeg ikke vente mer, takler ikke gå rundt og kjenne at jomfruhinna gror ut igjen for hver dag som går, så til helgen blir det action med en tidligere knullekompis som alltid er parat :fnise:

Finn deg en kompis som du har en god tone med, viktig med tydelig kommunikasjon i et FF forhold. Eller, så kan du vel ha sex med eksen? Dere bor og sover sammen uansett, hvorfor ikke, frem til en av dere får flyttet?

Anonym poster: ffa13d059a32e51a9df10ab4b36155f1

Skrevet

@AB: Nei, fysj, er det hele 2 mnd siden du hadde sex? Å nei, det er jo skandale. Selv har jeg ikke hatt sex på langt over et år, men du hører ikke meg syte og klage.

Anonym poster: 2129f91585130a02b4825eb536ffd746

• Liker 2
Skrevet

Jeg har fremdeles sex med ham. Men jeg vil ha hele tiden. Flere ganger om dagen. Han klarer ikke å dekke opp det. Jeg blir sint når jeg får mensen, fordi det forstyrrer for sexlivet. Jeg vet ikke hva det er med meg. Jeg har aldri vært sånn før. Never..

Skrevet

Jeg har fremdeles sex med ham. Men jeg vil ha hele tiden. Flere ganger om dagen. Han klarer ikke å dekke opp det. Jeg blir sint når jeg får mensen, fordi det forstyrrer for sexlivet. Jeg vet ikke hva det er med meg. Jeg har aldri vært sånn før. Never..

Hæ `? Det er jo dødsdeilig å pule under mensen. Har du aldri prøvd eller ?

Mensen ingen hindring. : ) Er den beste IBUX du kan få mot bla,annet menssmerter : ) Sover så godt etterpå at...

Anonym poster: 17d3a6d65a170425ef26db0b2e12c369

Skrevet

Hæ `? Det er jo dødsdeilig å pule under mensen. Har du aldri prøvd eller ?

Mensen ingen hindring. : ) Er den beste IBUX du kan få mot bla,annet menssmerter : ) Sover så godt etterpå at...

Anonym poster: 17d3a6d65a170425ef26db0b2e12c369

Skjønner ikke at noen har sex når de har mensen jeg. Til meg bare fosser det ut, og det er lite delikat å ha sex i en blodpøl syns jeg.

Anonym poster: 44f97a51a0f0a2424a5d49392bcf9ee2

• Liker 1
Skrevet

Sex i en blodpøl er bare sexy! :D

Skrevet

Så lenge det er like deilig gir nå begge fan i litt blod..ganske rent søl egentlig...går an å ha et håndkle under seg osv

Verre med homsene som stiker den inn i livsfarlige e-colibakterier som faktisk kan ta livet av et menneske....

Og pule i bæsj- hullet er da tusen ganger ekklere og grisete- enn å pule under mensen....

Blod er rent søl - så lenge man er frisk og ikke har hiv....

• Liker 1
Skrevet

Han blir så rød og fin etterpå at : )

Men fargen forsvinner i dusjen ...he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...